Страница 1 от 1

Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Сря Фев 28, 2018 5:41 pm
от lent1
Здравейте,колеги и поздрави за добрият форум,в който участвате!От доста време насам имах намерение да се регистрирам и да пиша тук,но по една или друга причина това се забави.Първият ми пост е свързан с търсене на информация относно алгоритъма на разпределеното бензиново впръскване на инжекционна система Magneti - Marelli 1AV - фул груп , полу-последователно или последователно,т.е. full group , semi-sequent или sequent ? Въпросната инжекционна система се поставя на двигател на VW 1.6l , 55kW (75 к.с.) с код АЕЕ , а този двигател - на автомобили VW Golf 3 1996 - 1997 , VW Polo 1996 - 1997 , Skoda Felicia 1996 - 2001.В схемата на инжекционната уредба всеки инжектор е с индивидуален кабел за управление по "минус" от ЕКУ.Ще се радвам,ако тук има запознати с този въпрос колеги,които биха изразили мнение.Информацията ми е необходима,тъй като разглеждам инжекционна система за пропан-бутан,но в описанието пише,че тя е за секвенционално (т.е. последователно ако не бъркам) впръскване и трябва да преценя дали е подходяща за въпросната бензинова система.Благодаря предварително !

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Сря Фев 28, 2018 6:00 pm
от ipivan
Аз съм попадал на мотори на Цваген от посочения период,които променят впръскването.
А как пръска ще се разбере като се монтира ГИ!

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Сря Фев 28, 2018 9:11 pm
от lent1
Да,съгласен съм с това - в различните режими е възможно да променя типа разпределено впръскване,например в режим частично натоварване да е секуент,а при пълно натоварване - фул тротъл - да преминава във фул груп.Имам информация от достоверен източник,че двигател 1.4 APQ , монтиран на VW Polo 1998 в различните режими си променя впръскването.Както и че по-стар тип инжекционна система на двигател 2Е пак на фау ве пръска единствено фул груп,което дори става ясно от начина на свързване на инжекторите към ЕКУ - има един изход,т.е. и 4-те инжектора са в твърд паралел в кабелния сноп и ЕКУ-то има само един изход,който пак е управление по минус.
Бях хвърлил поглед върху това - http://www.auto-gas-bg.com/bg_BG/produk ... l-720.html , но до колкото разбирам е само за секуент и може да се появят проблеми....

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Чет Мар 01, 2018 11:03 am
от ipivan
Впръскването е нефазирано.
Ама ти май не си за тук!

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Чет Мар 01, 2018 1:19 pm
от lent1
Какво имаш в предвид под нефазирано впръскване ? - може би че впръскването се осъществява по различно време и се променя фазата на впръскване ?
В Аутодата 3.38 е упоменато,че типът на разпределеното бензиново впръскване е MPI-s.Това s накрая може би означава sequent - секвенционално или още казано последователно ?

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Чет Мар 01, 2018 6:46 pm
от bobolin4o
По спомен...
Първите 10-15 секунди след запалването - фул груп, след това става секуенциално.
Има нечуван екстраинжекшън.
Освен това оборотите на празен ход падат дори до 600 при напълно загрял двигател.
Махай я тая мърша, не се занимавай да и слагаш газ!

Re: Инжекционна система Magneti - Marelli 1AV какъв е алгоритъмът на бензиновото впръскване ?

Публикувано на: Сря Мар 07, 2018 3:48 pm
от joroboichev
Преди 2 дена слагах газово на Голф 3 1.6 с двигател АЕЕ и нямаше никакви смущения......нормално секвенциално впръскване ,но не съм му гледал компа какъв е!