Страница 1 от 1

Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Пон Юни 04, 2018 3:25 pm
от androidcho
Здравейте!
Имам проблем с този японец в Opel Meriva.
Симптомите са - върти, не пали и пуши черно. Когато запали пуши черно на празен ход и в движение. Загрява много бързо (това може и така да си е). Аха да запали и стои на 400 оборота и пусна ли ключа - гасне.
Направено до тук - рециклирани дюзи преди мен, откачена тръбата на ЕГР, проверено е горивото и филтъра, проверени вихрови клапи, откачена тръбата преди всмукателния колектор, дебитомера работи, проверена центровка - всичко на белези.
Налягане в рейла вдига над 300 бара на стартер. 400 оборота на коляновия вал и 200 на разпределителния на живи данни.
Грешки - никакви, веднъж записа детонационно горене на 2ри цилиндър и това беше.
Може ли да е ЕКУ-то, или щом няма грешка за някой датчик не е от него.

Re: Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Пон Юни 04, 2018 11:10 pm
от ivanovbg
Ми тя без дебитомер да мери входящия въздух не пали. Земи закачи тръбата за смукателния колектор.

Re: Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Вто Юни 05, 2018 11:54 am
от androidcho
Същата работа. Тя дойде сглобена, нали пиша, че дебитомера работи.

Re: Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Вто Юни 05, 2018 12:15 pm
от ivanovbg
Сравнявай впръскано гориво и засмукан въздух. Да пуши черно значи ням достатъчно кислород за пълно изгаряне. Дпф имала ли е? Пробвай да ъпдейтнеш софта с теч или с каквото имаш. Дюзите вписани ли са? Обучена ли е помпа , количество гориво?

Re: Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Вто Юни 05, 2018 12:27 pm
от androidcho
Дюзите са вписани, ДПФ няма и не е имала, Оп-ком не ми дава опция за "обучаване на помпа", трябва да погледна AVDI-то дали дава нещо такова.
Оставих я само по колектор и пак си пуши, което значи че инжектира гориво, а не може да го изгори.
Нещо, което ми направи впечатление е, че "Start of injection" стои на -5*CA .

Re: Z17DTH не пали и пуши черно

Публикувано на: Вто Юни 05, 2018 4:40 pm
от androidcho
Впръскано гориво на стартер - 14-20мг/цп
на празен ход - 8-11мг/цп
Измерено количество въздух на празен ход - 28-34кг/ч