Страница 1 от 2

VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Съб Авг 11, 2018 8:02 pm
от vanelino11
VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс 2004 код на двигателя BKC

клиента ми се обади че оборотите му започнали да играят от 850 до 1200 и мигаща лампа за подгрева,след което е изгасил колата и от тогава няма палене,колата на въже в сервиза.

Грешки никакви в нито един модул
пали на спрей и гасне веднага щом спра да пръскам
помпата в резервоара работи и подкачва изолирах горивния филтър--не е и там проблема
check engine и тази за подгрева ги има на контакт
на живи данни
темп. датчик в норма
обороти на коляновия вал на стартер към 280-290 ( гледах сигнала му с осцилоскоп не ми харесва нещо и взех друг утре ще го сменя за проба )
на кръглата букса за инжекторите до четирите на контакт има 3.2 V ( не знам колко трябва да е тук точно )

тандем помпата със закачен манометър на нея ми дава 0 бара на стартер но незнам дали на стартер ще отчете нещо тя

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Нед Авг 12, 2018 12:07 am
от ivanovbg
vanelino11 написа: Съб Авг 11, 2018 8:02 pm тандем помпата със закачен манометър на нея ми дава 0 бара на стартер
Сам си си отговорил :idea: За всеки случай провери и нивото на маслото. Може да има нафта в него.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Нед Авг 12, 2018 5:23 pm
от vanelino11
Не е вдигнала нивото на маслото, колко трябва да е налягането на тандем помпата на стартер около 3 бара ?

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Нед Авг 12, 2018 6:15 pm
от ivanovbg
минимум

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 11:21 am
от vanelino11
втора употреба тандем помпа и пак 0 бара на стартер от нея,разпределителния вал си се варти не е в него проблема

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 12:24 pm
от ivanovbg
Нафта стига ли до нея? Помпа в резервоара има ли тази кола? На някои има и като не работи тандем помпата не може да засмуче нафта.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 12:39 pm
от vanelino11
помпа в резервоара има прави си 0,5 бара горивото влиза до тандем помпата

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 12:48 pm
от ivanovbg
От новото по хубаво е само чуждото. А втората употреба е зле явно.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 1:29 pm
от vanelino11
и двете помпи да не работят,случвало ми се е но е малко вероятно

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 8:56 pm
от vanelino11
ще сменя датчика на разпределителния вал утре,въпреки че очаквах да запише грешка в него ако не му харесва сигнала му

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Пон Авг 13, 2018 10:25 pm
от ivanovbg
"Колега", май вече не ми е работа да ти помагам след като не вдяваш. Каква е логиката да сменяш датчика? По лесно е да извадиш буксата и след като завъртиш да видиш дали го е записала като грешка или да му боднеш един светодиоден пробник - това е ако нямаш осцилоскоп, а ти имаш. Да не говорим че синхронизацията се вижда дори с обикновен вагком.
Нали се сещаш, че ако нямаш нафта в инжекторите няма как да пръснат? Със същия осцилоскоп можеше да премериш дали идват импулси до дюзите и кардинално да ти отпадне електрическия проблем.
Вече се съмнявам дори, че знаеш как се мери налягането и на тандем помпата, та камо ли как се обезвъздушава.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Вто Авг 14, 2018 6:10 pm
от vanelino11
Изглежда това че тандем помпата трябва да дава минимум 3 бара НА СТАРТЕР не е особено вярна,така четох и по чуждите форуми на стартер до тандем помпата имам 0.5 бара ниско налягане тандем помпата на стартер около 260 оборота дава около 1 бар това и с двете тандем помпи при пръскане на спрей колата пали и я докарвам до към 2800 оборота при това положение налягането на тандем помпата дава около 10 бара 101% нямам въздух по системата спирам спрея колата веднага гасне.Грешки никакви сигнала на едноканалния ми осцилоскоп от датчика на разпределителния вал е перфектен но тоя на коляновия вал изобщо не виждам процепа за горна мъртва точка.взех нов все тая дали е в него или не за моя сметка ще е но е заврян на кучето в .... В четвъртък го сменям е така за спорта.Колега Иванов за мен ти си много по голям разбирач от мен но при тая ситуация не мисля че проблема е в тандем помпата а цената на нова е доста тлъста без да има гаранция че е в нея проблема

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Вто Авг 14, 2018 10:17 pm
от ivanovbg
vanelino11 написа: Пон Авг 13, 2018 11:21 am втора употреба тандем помпа и пак 0 бара на стартер от нея,разпределителния вал си се варти не е в него проблема
Не съм чак такъв, но = това си писал, а днес пишеш друго. Какво да мисля?
Гледа ли дали има импулси на дюзите с осцилоскопа или с някой светодиод??? Мога и да ти се карам, щот не виждам логика в разсъжденията ти, но ти давам и правилна насока.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Нед Авг 19, 2018 7:46 pm
от vanelino11
голфа направо ме разбива.След като проверих всичко дето мога стигнах до извода че проблема е в еку-то.Взех друго еку клонирах го прехвърлям му чипнатия файл с егр офф.еепрома и mpc.Врътнах запали на половината ключ всичко перфектно,явно си му е дошло времето на това еку edc16u1.Клиента си взима колата доволен изминава към 100 км ииииииииии отново почва да мига лампата за подгрева гаси я и до там,е нема такъв проблем дали някоя жица дава на късо не мога да я хвана коя е. инжекторите и четирите дават 0.4 ома.Е нема такъв проблем.

Re: VW Golf 5 1.9 TDI PD 105 кс не пали

Публикувано на: Нед Авг 19, 2018 9:02 pm
от ivanovbg
vanelino11 написа: Нед Авг 19, 2018 7:46 pm Взех друго еку клонирах го прехвърлям му чипнатия файл с егр офф

Да ли пък проблема не е в чипнатия файл? Сложи му нормален файл и само епромя му прехвърли, ако запали нека го покара без чип. Ако пак е умряло екуто на новото не му слагай чипнатия, а само еепрома.
Какви грешки е записало сега?