Страница 2 от 2

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет авг 30, 2018 11:50 am
от ivanovbg
търси някъде гнил сноп, най вече в краката както е казал колегата.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет авг 30, 2018 8:10 pm
от venelek
За съжаление днес не открих нищо.Сноповете под предните седалки и краката са като нови,никоя от връзките не е изгнила.Откачих кан шините които тръгват от предните седалки назад към багажника,но нямаше успех.Поне конкретизирах,че проблема е в предната част на автомобила.Има ли някой,който познава добре елсата,ако може да провери къде се намират другите връзки на кан шината,че не ми се смъква арматурното табло?

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет авг 30, 2018 8:30 pm
от ivanovbg
Напиши с кои модули имаш връзка на диагностиката. Директна е връзката с двигател, табло, централно заключване, АБС, Скорости, раздатка...С тях би трябвало да имаш връзка.
Отвори ли бушоните отпред и да разкачиш всички букси?
И малко история - как е станало, нов внос ли е,възможно ли е да е пила МНОГО ВОДА .... абе такива неща.
Ако е от един модул, няма да бърка и трите кан шини. Те са всяка за себе си. Таблото ги събира.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет авг 30, 2018 9:45 pm
от venelek
Историята е ,че след като са взели шофьорската книжка на клиента,прибира туарега в гаража и една година не го пипа.Гаража е сух и без гризачи по думи на клиента.Акумулатора е умрял и подават ток през изводите в двигателния отсек.
Вадих всички букси в бушониерата при чистачките,даже откачах и тях.
С двигателния със сигурност имам комуникация,за другите ще пиша утре.
Дори кан шината да е такава,не трябва ли при контакт да ми светне дисплея на арматурното табло?

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет авг 30, 2018 9:54 pm
от ivanovbg
гризачи... :idea:
Махни де какви кори можеш под, около.... таблото и огледай за следи по сноповете и за лайна от тях.
Между кан лоу и кан хай колко ома е съпротивлението? Трябва да е около 100. Много вероятно е да са на късо от гризачи.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: вт сеп 04, 2018 4:47 am
от ogromnii
Имах подобен случай, но с кайен, не знам доколко споделят инсталация. Под шофьорската седалка има главно реле за контакт, което силово захранва повечето модули. Беше прекъснат управляващия му кабел в шофьорските крака, ако не ме лъже паметта е от контактния ключ до релето. Смайващо за мен беше че има снадка с изолирбанд без разклонение точно под мокета, беше изгнила от влага. Фабрично. Пиша по спомени от преди доста години, може и да не съм много коректен в описанието, но фърли око :) Че Кумулатора да не падне ;)

Иначе симптомите тогава бяха - колата пали и върви, но не работи нищо от оборудването... доколкото помня.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: вт сеп 04, 2018 9:40 pm
от venelek
Проблемът е открит.Арматурното табло е умряло.Утре чакам да дойде новото(втора радост) и събирам колата.А иначе инсталацията навсякъде е като нова.Загубих много време докато го установя. :D
Относно сигнала по кан шината,пробвах с други два осцилоскопа.Ето резултатите:
https://photos.app.goo.gl/eb3XcF4DgkXnuiMt7
и
https://photos.app.goo.gl/BmSnYtMHkDXYdbNn7

Защо измерванията от двата осцилоскопа са различни от третия ,не знам.
Може би колегата ditex ще може да внесе яснота?

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: ср сеп 05, 2018 8:40 am
от ipivan
Аз предполагам,че третия осцилоскоп покрива по-високи честоти и затова е така!
Като е покрива по-високи честоти,правоъгълния сигнал се вижда като правоъгълен.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: ср сеп 05, 2018 9:01 am
от ivanovbg
Още едно доказателство че осцилоскопа не е толкова нужен и е възможно да сбърка цялата работа. Цяла седмица залудо работа.

Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: ср сеп 05, 2018 12:34 pm
от venelek
ivanovbg написа:
ср сеп 05, 2018 9:01 am

Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.
Напротив.Точно съм гледал и амплитудата и честотата да са еднакви.
Иначе за труда на акере си прав.

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет сеп 06, 2018 6:32 am
от Todio
Най вероятно, първия да е евтин вариант и да не е галванично разделен от масата. Ако лабораторните осцилоскопи показаха различни картини, къде ще е електрониката сега?

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет сеп 06, 2018 3:31 pm
от rangel1
Абе колеги вие побъркахте ли се тоя дръгливия дек неможе да изчертае 40 килохерца вие го опънахте на 250 или 500килохерца кан шина че и на два канала :roll:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: чет сеп 06, 2018 10:32 pm
от venelek
rangel1 написа:
чет сеп 06, 2018 3:31 pm
Абе колеги вие побъркахте ли се тоя дръгливия дек неможе да изчертае 40 килохерца вие го опънахте на 250 или 500килохерца кан шина че и на два канала :roll:
Кой от двата дека по точно,защото единия е дексуперскан мисля аржентински,а другия дек е БГ?

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: пет сеп 07, 2018 9:57 am
от ditex
От осцилограмата, която виждам направена от CarScope PLUS, аз рабирам, че в CAN комуникацията няма аболютно никакъв проблем. Фронтовете на сигналите са добри, логическите нива са идеални и акнолидж бита присъства. Скороста на комуникацията е 100 Kbit/s. Почти е сигурно, че крайните ограничаващи 120 омови резистори също са наред. Понеже иначе с Плюс осцилскопа щяха да се наблюдават отскоци по време на преходите. Разбрах, че проблема на колата вече е открит но за друг пут е хубаво да се измерва с омметър съпротивлението на шината.

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... 5Wc2hyR2l3

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Публикувано: пет сеп 07, 2018 6:58 pm
от rangel1
Бг дека