"Жива" диагностика - може ли да се направи от начинаещи?

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
nickzl
Мнения: 4
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 7:44 pm
Местоположение: Варна

"Жива" диагностика - може ли да се направи от начинаещи?

Мнение от nickzl »

Здравейте "колеги",

Моля не ме разбирайте погрешно - пиша "колеги" защото аз съм абсолютно начинаещ и почти нищо неразбиращ по вапроса, който искам да задам. Простете ми ако ви се стори елементарен, но всеки е започнал от някъде, и честно казано не виждам по-подходящо място (за начинаещи) от този форум на професионалисти.

И така, за да не доскучавам на аудиторията, преминавам към същината на моето питане:

Искам да си направя анализатор на двигателя на колата ми (не че има съществено значение - Seat Cordoba GLX 1.8i MonoMoptronic) и като всеки начинаещ се чувствам като удавник в морето от информация, която може да се намери в Мрежата. Накратко за мен, разбирам малко (но мисля достатъчно) от електроника и много (колкото и нескромно да звучи) от програмиране и съм убеден, че с ваша помощ мога да се справя. Просто не знам от къде да започна.

Въпросът ми е следният: да речем, че съм направил връзката между колата и анализатора - после какво трябва да се направи? Как да разбера какво да "питам" и какво ми "отговаря" колата? Моля ви за помощ и информация, която да бъде разбираема за несведущи по вапроса хора.

Благодара ви предварително за разбирането и помоща.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: "Жива" диагностика - може ли да се направи от начинаещи?

Мнение от ivanovbg »

вземи си вагком 45лв струва разбий му кода и се ориентирай ,щом разбираш от програмиране.Или ела при мен в хеед91 да ти обясня,каквото искаш да знаеш че е много дълго за обяснение. Пиши и за какво ти трябва всичко това,ако искаш на лични :!:
Аз имам някои идеи но не разбирам от програмиране а само от електроника.