Относно ADIA

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
niki
КОЛЕГА
Мнения: 61
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 12:04 pm
Местоположение: София

Относно ADIA

Мнение от niki »

Здравейте, колеги.

Имам желанието от дълго време да ободудвам сервиза си с по-съвременна апаратура, но уви досега това не ми беше възможно по разбираеми причини. :(

Едва на миналогодишния Пловдивски панаир научих за АДИА, българският отговор на BOSCH, и бях приятно изненадан от възможностите и приемлвата и най-вече съобразена с реалностите на родния пазар цена. Тъй като в скоро време не бих могъл да си позволя да плащам за годишен ъпдейт, АДИАта остава за мен основната алтернатива.

Ако някой вече има натрупан опит с тази система, моля да сподели плюсовете и минусите и.

Благодаря
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Мнение от Todio »

Нашият сервиз е един от първите, които ползват апаратурата на АДИА. Системата не е от най-съвършенните, но върши добра работа. Колегите от АДИА са много коректни и помагат във всяка една ситуация - доколкото е по техните възможности. Няма съвършенна апаратура, зависи до колко ще се задълбочиш с проблема. След като започнеш да работиш с определено нещо можеш да видиш предимства и недостатъци. Мисля, че с този избор няма да сбъркаш.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Аз лично купих също една от първите произведени бройки през 2004 година и до сега работя с нея . Нямам проблеми с обслужването за сега .Когато и да съм звъннал на колегите от Пловдив (дори и в неделя) ми е даван отговор .Наистина това е апаратура по нашия джоб. Питаш за недостатаци ???? Покажи ми една конвенционална апаратура (за много марки и модели ) ,която да няма . Аз работя в Мото Пфое и работя с оригиналната за Форд ,както съм работил и с оригинален VAS (Новият VAG) те нямат нищо общо . Колегите от Бош се хвалят ,че това може ,онова може ........ ,да да ама не. На новите автомобили след смяна на горивна помпа , дюзи , ....... се прави нова калибрация . Дюзите се програмират под серйни номера (едентични за всяка от тах ) на кой цилиндър се монтират ......... и т.н. Това става само с оригинална апаратура на даденият модел . Така ,че каквото може Бош и Адия го може с малки пропуски , но аз вярвам в колегите от Пловдив и мисля ,че ще направят Адия да може всичко което и Бош .
Поздрави на всички .
PS:Към колегите от Бош : Нямам нищо против вас . Просто изказвам мнение ,което смятам ,че е адекватно за момента . Ако някой от вас има възражения нека ме поправи .Но не вярвам да може с KTS а се програмират помпи дюзи и да се сменя софтуера или калибрацията . А недаи си боже да трябва да се монтира нов блок за управление и да се върже с канбуса на автомобила .
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

За универсалната апаратура сте прави, някои операции са забранени, като програмиране на блокове. Те ще бъдат винаги приоритет на фирмените сервизи. Други като програмиране на помпа дюза и комонрейл инжектори при смяна, предстоят след изтичане на споразуменията ни с производителите. В софтуера на Бош е планирано за издание 2006/3.

Относно диагностична апаратура бих препоръчал оригинала, тоест KTS на Бош.
Ъпдейта може да варира като цена според желанието, като чистата диагностика (прочитането на системите) годишно е около 1000 лв. Включва 4 ъпдейта. Тяхния обем можете да намерите в темата за софтуера.
Има и вариант без абонамент, като тогава цената на KTS е друга.

В момента до края на февруари имаме и акция. За всеки KTS с абонамент за ESI подаряваме комплект на Gedore на 1/2 и 1/4 цола. Цената на подаръка е 600 лв.

Успех с избора, ако все още не си решил.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Данчо , тука ти стискам ръка :D . Но щом обмисляте и програмиране на инжектори и помпи трябва да е многодобре преценено какво ще може да се прави и как от гледна точка на това ,че това е калибрацията при програмирането на тия елементи се записва в контролера и колеги не един път са правели железен труп при програмиране на инжектор с оригиналния тестер. Но при нас това не е проблем . Започва се да се програмира контролера на ново (все едно че сега е произведена ) и излизаме от ситуация , но ние имаме пълен набор от софтуер и калибраций . Представи си ,че това го може и конвенцийонална апаратура и някой направи това с нея , т.е. забие софтуера при програмиране на инжектор или помпа (като неговият уред не разполага с пълния набор софтуер и калибраций за модела) ,върху кого пада всичко ???? А кой ли ще е клиента ????
Ситуацията е гадна . Това е договорка от гледна точка да нямате и вие проблеми ,защото неможе да ви се првдостави цялата информация за някои автомобили (по точно за гаранцйонните)
А незнам дали знаеш вече те имат 2години заводска гаранция и 3 години удължена ( за който иска да си закупи ) .Това означава че информацията ,която ви се предоставя е с 5 години назад (говоря ти специално за Форд) .А може би и за другите марки е подобно .
PS:Помисли малко върхо това . :roll: :idea:
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Предполагам че колегите са го измислили. Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
SENNA
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
Местоположение: VIDIN
Обратна връзка:

Мнение от SENNA »

Iordan.Dotchev написа: Други като програмиране на помпа дюза и комонрейл инжектори при смяна, предстоят след изтичане на споразуменията ни с производителите. В софтуера на Бош е планирано за издание 2006/3.
Iordan.Dotchev написа:Предполагам че колегите са го измислили. Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
Ами като знаете защо 3/2006 досега какво правехте?
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Iordan.Dotchev написа:Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
С това вече не съм напълно съгласен Делфи са номер еднио за команрйли а не Бош. А ако го бяха измислили нямаше сервизите да са ни пълни с гаранцйонни автомобили само. :wink:

PS:Незнам дали знаеш ,но команрейла е както наи- добра от към КПД система ,така и най-проблемна и несигурна система . Една от водещите марки автомобили си признава ,че има големи проблеми с тази система и изказването беше (цитирам по памет) : "Ние вече по нищо не се различаваме от другите марки" А те ползват 100% Бош . Така ,че не се бийте толкова в гърдите . Може ли да приемеш една кола за сигурна ,която след общ пробег от 3000км спираш за кафе (естествено тръгнал си на път и тогава става ) дюза остава отворена и колата не пали ?От там нататъка сервизи ,нова дюза ,програмиране ..... Като време колко????? И кога пристигаш ?? Загледаи се с какви коли са пълни сервизите и какви коли карат на пътна помощ и ще се съгласиш с мен :lol:
Последно промяна от mitko на Вто Яну 24, 2006 8:14 pm, променено общо 1 път.
iordandotchev

Мнение от iordandotchev »

mitko написа:
Iordan.Dotchev написа:Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
С това вече не съм напълно съгласен Делфи са номер еднио за команрйли а не Бош. А ако го бяха измислили нямаше сервизите да са ни пълни с гаранцйонни автомобили само. :wink:
Не си съвсем прав. Форд работят предимно с делфи. До момента на пазара като цяло най-голям брой системи имаме ние. От сравнително скоро тук се намесва и сименс. А сервизите са пълни с гаранции по ред причини ( на форд), една от които е че Делфи нямат гаранционни сервизи за дизел в България.

Комонрейлът е италианско изобретение и се вгражда за пръв път серийно във Фиат, като ние правим системата. Следват Мерцедес и всички останали.

Предлагам админа да премести тези постове в нова тема. Явно имаме какво да си кажем, но не помагаме на човека да си реши проблема.
iordandotchev

Мнение от iordandotchev »

SENNA написа:
Iordan.Dotchev написа: Други като програмиране на помпа дюза и комонрейл инжектори при смяна, предстоят след изтичане на споразуменията ни с производителите. В софтуера на Бош е планирано за издание 2006/3.
Iordan.Dotchev написа:Предполагам че колегите са го измислили. Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
Ами като знаете защо 3/2006 досега какво правехте?
:roll: Сам си си отговорил, че си го и подчертал в червено :D
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

ХАХА Ми ние имаме VP44 и VP30 горивни помпи на Бош и ги сменяме на поразия Защо????? Защото имате сервиз и ги правите ли ? ДАДА ама не! А доколкото за сервизите наи- пълни са на Мерцедес и Пежо ,който са с ваши системи.Ние сме сменили до сега 3-4 броики ,а колегите от мерцедес и пежо се накъсаха . И изказването което ти цитирах е на производителя на Мерцедес.
SENNA
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
Местоположение: VIDIN
Обратна връзка:

Мнение от SENNA »

Iordan.Dotchev написа:
SENNA написа:
Iordan.Dotchev написа: Други като програмиране на помпа дюза и комонрейл инжектори при смяна, предстоят след изтичане на споразуменията ни с производителите. В софтуера на Бош е планирано за издание 2006/3.
Iordan.Dotchev написа:Предполагам че колегите са го измислили. Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
Ами като знаете защо 3/2006 досега какво правехте?
:roll: Сам си си отговорил, че си го и подчертал в червено :D
Какво съм си отговорил сам ? Колко години ще се споразумявате?До септември някой ще изкара решение и вие пак ще тръгнете да го съдите че ви е снифнал :)
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Факт е че имаме сервиз и възможност да ги ремонтираме. Може би трябва още веднъж да провериш причината да ги сменяте. Моята област не са гаранциите, но доколкото съм запознат гаранцията на нашата горивна апаратура се поддържа от нас. Сервиза сигурно го знаеш, Супер Дизел. Тази година предстои оторизация на още един сервиз. Ако е необходимо се свържете с нас да намериме решение на тези замени. телефона ми е 02/9601074. Ще те свържа със сервизните ни инженери. Работим добре с много от вносителите, не виждам причина към Вас да е различно отношението.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Благодаря за отзивчивоста . Намерихме проблемите и сега сменяме само клапана на място . Но може ли да се прави ремонт на помпа на 100 000км та дори понякога и на по малко ? Нали милиони се дават за разработка на новости .Или те отиват само за нови офиси пълни с инженерчета ,кото са влизали в сервиз само когато сменят маслото на личната му кола .
iordandotchev

Мнение от iordandotchev »

mitko написа:
Iordan.Dotchev написа:Освен това ние сме най-големия производител на тези системи, би следвало да знаем това онова. :lol:
С това вече не съм напълно съгласен Делфи са номер еднио за команрйли а не Бош. А ако го бяха измислили нямаше сервизите да са ни пълни с гаранцйонни автомобили само. :wink:

PS:Незнам дали знаеш ,но команрейла е както наи- добра от към КПД система ,така и най-проблемна и несигурна система . Една от водещите марки автомобили си признава ,че има големи проблеми с тази система и изказването беше (цитирам по памет) : "Ние вече по нищо не се различаваме от другите марки" А те ползват 100% Бош . Така ,че не се бийте толкова в гърдите . Може ли да приемеш една кола за сигурна ,която след общ пробег от 3000км спираш за кафе (естествено тръгнал си на път и тогава става ) дюза остава отворена и колата не пали ?От там нататъка сервизи ,нова дюза ,програмиране ..... Като време колко????? И кога пристигаш ?? Загледаи се с какви коли са пълни сервизите и какви коли карат на пътна помощ и ще се съгласиш с мен :lol:
Извинявай, но не видях веднага че си добавял.
Няма да се съглася с теб. Различните марки имат различни проблеми. В момента над 50% от продаваните в Европа коли са дизел. Не съм запознат с конкретния случай, но той не обезценява марката мерцедес, както и не променя факта че Бош е технологичният и пазарен лидер в сегмента.
Заключено