Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от oem »

Отново се чудя сега какво да бъде. Да си накупувам фирмените интерфейси (естесвено китайски) или пт склад66 пастрю с актиа мулти диаг? Питах ги в склад66 дали устройството е оригинал или китайски клонинг и не ми отговориха, а 2 пъти ги питах. Преди това си писахме.

Знам, че на пастрю има и китайски и като го гледам без логото на актиа което по принцип си седи на кръгчето си мисля, че е клонинг.

Трябва ми преидмно диагностика на Пежо, Ситроен, Рено, Нисан, БМВ, ФВ. За таланяките си имам екзаминер. И се чудя дали да не си купя една лексия, инпа, и кан клип и някой друг ваг-ком и да си карам работата или да вземам Актията.

Какво ще ме посъветвате?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от bobolin4o »

oem написа:Отново се чудя сега какво да бъде. Да си накупувам фирмените интерфейси (естесвено китайски) или пт склад66 пастрю с актиа мулти диаг? Питах ги в склад66 дали устройството е оригинал или китайски клонинг и не ми отговориха, а 2 пъти ги питах. Преди това си писахме.

Знам, че на пастрю има и китайски и като го гледам без логото на актиа което по принцип си седи на кръгчето си мисля, че е клонинг.

Трябва ми преидмно диагностика на Пежо, Ситроен, Рено, Нисан, БМВ, ФВ. За таланяките си имам екзаминер. И се чудя дали да не си купя една лексия, инпа, и кан клип и някой друг ваг-ком и да си карам работата или да вземам Актията.

Какво ще ме посъветвате?
Всяка марка с фирмената диагностика, естествено. С китайци, много ясно...
Мултидиага на Актия е абсолютно куц, а за другите софтове (фирмени), дето евентуално могат да се подкарат с тоя адаптер мога да кажа, че няма да работят в пълен обем.
Това е моето мнение, абсолютно неангажиращо, ти си решавай...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от oem »

И аз така си помислих.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
PowerGuy
Мнения: 23
Регистриран на: Чет Окт 01, 2009 2:46 pm

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от PowerGuy »

Колеги,
Мога да се обзаложа, че даже не сте виждали VCI.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от oem »

Аз съм го виждал. Наистина поддържа много неща и е много стабилен. Но незнам... мисля, че все пак фирмените са си фирмени дори и китайци.

Поръчах си Лексия-3 днес. Ще трябва и нещо за рено да мисля. Освен КАН клип нещо друго?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
ditex
КОЛЕГА
Мнения: 150
Регистриран на: Пон Юли 24, 2006 9:02 pm

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от ditex »

От връзката по-долу може да сте сигурни че ще е фирмения.
http://www.passthruxs.com/order.htm
??-!!
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от ivanovbg »

Аз работя с това http://www.sun-diagnostics.com/catalog/ ... em_id=3365
И след последния ъпдейт незнам дали има по добро.Разполага и с вграден мотор тестер до 8 цилиндъра с доста тестове,като баланс скорост на изменение и други за работата на цилиндрите за със и без дистибуторно запалване +2 лъчев много добър осцилоскоп който може да се синхронизира по цилиндрите или по каквото поискаш.Отделно може да прави и графичен запис в реално време на до 16 параметъра в логове на потдържаните автомобили.Всички адаптации които могат фирмените интерфейси ги прави много лесно-примерно програмиране на дюзи,помпи(само с опеловите вп-та неможе-но с форда става) датчици на гуми,сервизни интервали,менюто е много просто.Досега нямам кола с която да не се е свързал -ако е вписана в менюто.Говоря само за двигатели, скоростни кутии и абс и аербег.Другите компоненти са по слабо застъпени-има ги но не за всички марки.Много съм доволен.Незнам каква е цената му но специално за диагностика съм го признал отвсякъде.Може да видите какви коли и докъде ги потдържа.Ако сега трябва да си купувам диагностична апаратура бих избрал него.Жалко че няма и газанализатор :lol:
Не че правя реклама но откакто ми го ъпдейтваха,васа,бмв и мерцедес- фирмени софтуери събират прах,използвам ги много рядко и най вече заради капризни клиенти :mrgreen:
Леле колко написах,май трябва да искам процент за реклама :lol: :lol: :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
vagcom
КОЛЕГА
Мнения: 59
Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 10:01 pm
Обратна връзка:

Re: Фирмени интерфейси или пастрю с актия?

Мнение от vagcom »

ditex написа:От връзката по-долу може да сте сигурни че ще е фирмения.
http://www.passthruxs.com/order.htm
На сайта се предлага само варианта с фърмуер за режим passthru.
Този вариант не може да се ползва със софтуерът за мулти маркова диагностика Multidiag Office.

Дотук има готови и работещи решения за този интерфейс за:

* Мулти-маркова диагностика на 46 марки и над 1000 системи, български език, и според потребителите най-лесната за използване.

Замества напълно дилърският хардуер:

* Диагностика на дилърско ниво с Peugeot Planet office и Lexia Office на PSA (Peugeot и Citroen)

В режим на pt:

* Диагностика на дилърско ниво с TIS techstream на TOYOTA, Lexus и SCION
* Диагностика на дилърско ниво с HDS на HONDA и Acura
* Диагностика на дилърско ниво с GT1 DIS 57 на BMW и Mini, модели след 1996г.
* Диагностика на дилърско ниво с Star Diagnosis на леки коли Mercedes-Benz след 2003г.
* Диагностика с Ford Vodu на Ford модели за американският пазар, става и за европейски със същите контролери.

Какви са предимствата на дилърският софтуер спрямо универсалният, всеки влизал малко по надълбоко е наясно... с едно изключение няма универсален да се доближи до дилърският.

Също така това е и новият дилърски хардуер за PSA.
Публикувай отговор