Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава ли

- скенери<br>
- осцилоскопи<br>
- газоанализатори<br>
- мултиметри<br>
- други
Публикувай отговор
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

delio написа:
milennyc написа:Съгласен съм че е само до I.2011
http://spd.multi-diag.com/
Няма все още III.2011 :lol:
а тези ъпдейти как се инсталират на вече работещият мултидиаг и имали опасност да го убиеме
Аз го update-нах до 19.10.0156 през нета иначе си е след инстала до 19.09 тва е за сега.... няма да го убиеш с това през нета

Ето за това говоря

Изображение
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

Аз продължавам развитието на Мулти диага! За сега съм го докарал да работи със Toyota, Honda HDS, Lexia 3 i Ford VODU. Машинката си заслужава всеки лев
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

Вече и DAS 03.2010 с витруална машина тръгна, но там проблем само коли след 2004г.
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от rangel1 »

Браво колега възхищавам ти се :oops: А с ВЦМ на форд дали може тръгна тва чудо :roll: Ма...а им мръсна фордовска европейски пазар :evil: направо ме вбесяват вече как някой не бодна един софт за форд европа :roll:
че са боклуци ясно обаче има много агнета дето ги копуват и требва да ги бутаме де..а :lol:
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от venelek »

milennyc написа:Вече и DAS 03.2010 с витруална машина тръгна, но там проблем само коли след 2004г.
С хонда и аз съм го пробвал и наистина работи добре,но има колеги дет се оплакват от работата му с ГТ1.Е все пак за тея пари няма как да е като истинска дилърска техника. :mrgreen:
Общо взето за парите си е доста добре,а и сигурно още ще се развива.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

Не съм го пускал с GT1 все още понеже карам с ИНПА кабела и там си е ОК. Но наистина развиват много добре J2534. Специялно за GT1 трябва един преходник за пускането му читаво. Това е 7-8 пин адаптор, както знаете при по старите БМВ-та до 2003-4 там е споено а при по новите трябва да се раздели. С Пежото работи все едно си е истинскя интерфейс. Даже съм открил как става без да се флашва VCI-то :lol:

Ето тук пише какво може да прави
http://www.drewtech.com/technician/intr ... j2534.html
batsvilen
КОЛЕГА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто Дек 02, 2008 9:47 pm
Местоположение: гр. Бургас

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от batsvilen »

Колеги, някой знае ли дали има разлика в МДО за оригинала и клонинга защото аз имам оригинал с версия 1.2010 като го бях активирал с генериране на код, но винаги при слагане на по нова версия се префлашва. Мисълта ми е има ли разлика в софта или само в начина на активиране, аз си мисля че към софта има някой файл с инфо за серийните номера който са били активирани до 1-2год. и после ги изтриват и само с код по серийния номер на става.Ако някой знае ще съм му благодарен.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

A ти сега с коя версия си? Принципно не би трябвало да има разлика в клонинга с оригиналния при офлайн ъп дейта, при онлайна ако не си плащал за това, няма и как да стане :) то за това ти е нужен номера на VCI-to
batsvilen
КОЛЕГА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто Дек 02, 2008 9:47 pm
Местоположение: гр. Бургас

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от batsvilen »

Още когато го купих сложих 1.2010 и до сега съм с тази версия, имам и 3.2010 но не съм я пробвал. Също така не знам когато се слага 3.2010 дали трябва да се изтрие всичко от предходната както е при клонинга. Мога да пробвам да я сложа обаче доколкото разбрах няма връщане към предходна версия.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

Това ти е ДВД-то а не версията. ПО горе съм писал виж го.... а няма да стане 3.2010 :) с офлайн а онлайн си иска закупуване на ъпдейта....
batsvilen
КОЛЕГА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто Дек 02, 2008 9:47 pm
Местоположение: гр. Бургас

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от batsvilen »

Ето една таблица ако има грешка някой да ме поправи.
1.2010 I-2010 v19.xx.xxxx основен
2.2010 I-2010 SP1 v19.xx.xxxx Updates
3.2010 I-2010 SP2 v19.xx.xxxx Updates
4.2010 I-2010 SP3 v19.xx.xxxx Updates
5.2010 II-2010 v20.xx.xxxx основен
6.2010 II-2010 SP1 v20.xx.xxxx Updates
7.2010 II-2010 SP2 v20.xx.xxxx Updates
8.2010 II-2010 SP3 v20.xx.xxxx Updates
9.2010 III-2010 v21.xx.xxxx основен
10.2010 III-2010 SP1 v21.xx.xxxx Updates
11.2010 III-2010 SP2 v21.xx.xxxx Updates
12.2010 III-2010 SP3 v21.xx.xxxx Updates

1.2011 I-2011 v22.xx.xxxx основен
........
.......
Като при преминаване от основен към основен трябва да се трие предходния на клонинга, не знам на оригинала както и при онлайн и офлайн.Към колегата milennyc не може I-2010 да е различно от v19.xx.xxxx
vagcom
КОЛЕГА
Мнения: 59
Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 10:01 pm
Обратна връзка:

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от vagcom »

горе долу са така,

само III.2010 излезе през ноември 2010г, SP3 (21.32) за нея през февруари 2011г.

няма нужда да се премахва предходна версия

може да се ползва тези версия и с клонинги
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от milennyc »

batsvilen написа:Ето една таблица ако има грешка някой да ме поправи.
1.2010 I-2010 v19.xx.xxxx основен
......

1.2011 I-2011 v22.xx.xxxx основен
Като при преминаване от основен към основен трябва да се трие предходния на клонинга, не знам на оригинала както и при онлайн и офлайн.Към колегата milennyc не може I-2010 да е различно от v19.xx.xxxx
Почти е така, иначе е вярно за I-2010 е само v19.xx.xxxx. НО при олигинала онлайн ъпдейта(палтения) би трябвало да е различен все пак си плащаш за него. Докато при офлайн би трябвало да няма разлика с клонинга. Понеже номера на VCI-to ти ти е реално a не както при нас 070026 за всички :lol:
vagcom
КОЛЕГА
Мнения: 59
Регистриран на: Вто Авг 12, 2008 10:01 pm
Обратна връзка:

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от vagcom »

няма разлика при обновяванията, дали си ги дърпа сам софта или сваляш архив и инсталираш,
резултата е един и същ ...
batsvilen
КОЛЕГА
Мнения: 53
Регистриран на: Вто Дек 02, 2008 9:47 pm
Местоположение: гр. Бургас

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru OBD2 Device заслужава

Мнение от batsvilen »

Да взема да пробвам на друг компютър да сложа 3.2010 и ако случайно не се отключи да си продължа с 1.2010, обаче когато се закачи към 3.2010 ще се префлашне и после не знам да ли ще може да се върне към по стара версия и да ли ще позволи префлашване или ще каже че е с най новия фърмуер (като КТС-са) и няма връщане назад. Някой пробвал ли е да го закача на различни версии и какъв е резултата?
Публикувай отговор