Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Има и друг вариант не се занимаваш с универсални хапаратури ами си купуваш специализирана за съответната кола. Досега и аз го правех с кабелчета и понеже е ненадежно и неизискано , ще си купя букси и ще си направя преходници. Само дето не намирам 14 пинова разглобяема мъжка букса.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
http://adiasys.com/index.php?page=shop. ... t&Itemid=7
Купуваш тва ако не намериш друг и не те устройва 26та ,режеш и слагаш обд женско и готово
Купуваш тва ако не намериш друг и не те устройва 26та ,режеш и слагаш обд женско и готово
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Аз мойте преходници си ги поръчах от Китай и 38 и 14 пиновите бикси си дойдоха разглобяеми. От склад66 си купих това http://sklad66.com/cms/Cable-16pin-OBDF-to-open.html и бях готовdyaneff написа:Има и друг вариант не се занимаваш с универсални хапаратури ами си купуваш специализирана за съответната кола. Досега и аз го правех с кабелчета и понеже е ненадежно и неизискано , ще си купя букси и ще си направя преходници. Само дето не намирам 14 пинова разглобяема мъжка букса.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Първо извинявам се на колегата dyaneff че се опитах да използвам темата му за да не отварям нова. Milennys не се афектирай толкова, че да допускаш правописни грешки на най неподходящото място. Ако беше прочел по внимателно въпросите ми, щеше да разбереш че не става дума за преходника за Спринтера, а по принцип за свързването на Pass-Thru със диагностичните букси на по старите автомобили .milennyc написа:Колега хубаво е да смениш занаята май ако от всичко това което обясних не разбра че се прави преходник който е веднъж за винаги готов и функционален ..... "тогиз могиз, хапаратура......" Имаше колега който казваше "Инструмената в рацете на невежа е парче желязо"tnikolov написа:Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
Весела Коледа на всички!!!
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Колега milennyc не съм пробвал твоята схема, извинявай но в същият сайт който си цитирал на стр. 4 схемата на свързване е друга http://www.obd2-bg.com/Pictures/Arhivi/ ... _buksa.pdf
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Кое е друго колега? Там има 38 пинова, 16 пинова ОБД и 16 пинова за Vito, няма 14 пинова за спиринтер?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Извинявай за това, че не уточних. Става на въпрос за схемата на 38 пиновата букса която ти си дал и еквивалента на 16 пиновата OBD към 38 пиновата мерцедес от страница 4. Та въпроса ми беше ти ползвал ли си пълнофункционално този преходник с Мултидиаг офис и съответният мерцедес.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Да няма проблем стига да е опроведена и буксата на колата. А ти какво искаш да четеш? Табло, климатик, Бегове?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Всичко каквото може. Интересува ме ти реално какво си прочел при схемата на твоето опроводяване.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Чел съм каквото ми е нужно двигател, бегове, климатик, BAS, табло..... не съм всичко пин по пин а и все пак това е МДО не е Стар диагноза
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Добре, защото от един източник има две различни разпиновки, или поне на мене така ми се струва.