ESI[Tronic] инфо

- диагностичен<br>
- информационен<br>
- други

Ползвате ли ESI[Tronic]?

Да
35
56%
Не
12
19%
Използвам друг диагностичен софтуер
16
25%
 
Общо гласове: 63

SENNA
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 10:59 am
Местоположение: VIDIN
Обратна връзка:

Мнение от SENNA »

ssivov написа:Ами като нямате пари какви диагностици сте бе.И как ще се развивате с изостаналия пиратски софт.?
аз да те попитам просто , а ти само коли от 2006 година ли правиш ?
всека жаба си знае гиола :)
ако изкарваш пари естествено , че ще си купиш лиценз ..... на Xpто поне :)
парите за лиценз на есито не са невъзвращаеми но имам наблюдения , че повечето хора си вземат KTS за минимална цена и после търсят софтуер и почват главоболията и ....
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

ESI[tronic] информация 2006/4


Тази ESI[tronic] информация съдържа следните теми:
1. Ново съдържание на ESI[tronic] версията 2006/4
1.1 Нови SIS-инструкции с 2006/4
1.2 Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2006/4
1.3 Преглед: Добавени инструкции в информационен модул C с версия 2007/1
1.4 Съдържание и материални номера на информационните носители при
версия 2006/4
2. Актуализации и нови характеристики с версия 2006/4
2.1 Информационен модул C: Разширена идентификация
2.2 Информационен модул C: Икона-сервизна инспекция
2.3 Финална версия за KTS 500 и KTS Card
2.4 Предварителна информация относно модула TD
3. Информация за актуалната експедиция
Срокове на експедиция

1. Нови съдържания на ESI[tronic] версия 2006/4
1.1 Нови SIS указания с 2006/4
За версията 2006/4 бяха преработени или ново създадени SIS указанията за 2104 автомобила. Броят им поотделно е:

Леки автомобили: VW (447), Opel (280), Mercedes (265), Vauxhall (226), Citroen (108), Renault (101), Ford (97), Volvo (84), Audi (64), Alfa Romeo (44), Fiat (40), Holden (32). Към тях се прибавят още много други марки с брой по-малък от 30.

Товарни автомобили: Ford (145), VW (36) и IVECO (24).
Пълният списък на автомобилите ще намерите в ESI[tronic] в реда на менюто под знака „?", „Списък на автомобилите", „SIS указания". Там са дадени всички марки. В рубриката „Ново" ще намерите автомобилите, които са добавени като нови в тази версия

1.2 Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2006/4
Общо с версията 2006/4 е добавен новсъздаден или преработен софтуер за изпитване за 2271 автомобила. Най-важните моменти в диагностиката този път са:
• управление на двигателя HFM Ratio, въздушна възглавница, управление на скоростната кутия електр. лост за избор на предавки и електроника за комфорт при Mercedes-Benz (383);
• въздушна възглавница при Toyota (343)

• отопление/климатична инсталация, комфортна автоматика на климатика, като и въздушна възглавница при Opel (289);
• отопление/климатична инсталация, комфортна автоматика на климатика, като и въздушна възглавница при Vauxhall (279);
• осветление ALWR и управление на скоростната кутия при Volkswagen (154);
• управление скоростна кутия с двоен съединител 6-предавки, електрически енергиен мениджмънт на акумулатора, помощ при паркиране и контролиране на дистанцията при паркиране при Audi (141);
• управление на скоростната кутия, осветление статично ALWR при Ford (114);
• управление на скоростната кутия MT Sportronic, както и управление на скоростната кутия MT 5-степенна при Mitsubishi (93),
• въздушна възглавница и управление на двигателя EDC 16C при BMW (65);
• осветление ALWR и управление на двигателя EDC 15P+ при Seat (64);
• осветление ALWR, отопление/климатична инсталация автоматика на климатика при Skoda (57);
• помощ при паркиране и контролиране на дистанцията при паркиране при Fiat (26);

1.3 Преглед: Добавени инструкции в информационен модул C с версия 2007/1
В сравнение с версия 2006/4 в ESI[tronic] 2007/1 се добавят следния брой инструкции за отделните езици в информационен модул C:

Език Брой инструкции
Български 264
Китайски 208
Датски 214
Немски 210
Английски 211
Финландски 213
Френски 205
Гръцки 234
Италиански 210
Японски 484
Корейски 237
Хърватски 242
Холандски 216
Полски 212
Португалски 213
Румънски 229
Руски 258
Шведски 210
Испански 211
Чешки 215

Всички налични в 2006/4 инстукции на съответния език се съдържат и в 2007/1.
1.4 Съдържание и материални номера на информационните носители при
версия 2006/4
ESI[tronic] версията 2006/4 се доставя на общо 2 DVD-диска :
 Актуализиран DVD U (Арт.№ 1 987 729 605 999) и
 Актуализиран DVD TD (Арт.№ 1 987 729 606 999).
Допълнително към горепосочените номера на виртуалния медиен продукт, актуализираният DVD U е с материален номер 1 987 P10 006 999, а актуализираният DVD TD – материален номер 1 987 P10 009 999.
Паралелната версия ESI[tronic] за новите KTS-модули 530 / 540 / 570 беше включена серийно 2006/4. С това актуализираният DVD U включва наред с информационните модули A, B, C, D, E, F, K, M, P, S и W също и софтуер за работа с KTS 530 / 540 / 570.
Клиенти, които освен това са абонирани за информационен модул TD, ще получат актулизиран DVD TD за инсталиране. Моля да обърнете внимание, че винаги първо се инсталира ESI[tronic] DVD U с Setup и да се уверите със сигурност, че това е направено.
За Zexel-клиентите към пратката са приложени Zexel CD's ZD/ZX с Арт.№ 1 987 729 059 999, материален номер 1 987 P12 000 999, както Zexel CD ZW с Арт.№ 1 987 729 061 999 и материален номер 1 987 P12 001 999.
2. Актуализации и нови характеристики с версия 2006/4
2.1 Информационен модул C: Разширена идентификация
С ESI[tronic] Актуализация 2006/3 се осъществи въвеждането на разширената идентификация в ESI[tronic] и на диагностиката на блоковете за управление. В следващия раздел ще намерите още веднъж всички важни информации и предимства на едно място:
I-ва стъпка: Влизане през ESI или KTS:
Влезте в разширената идентификация или чрез ESI[tronic] (Фиг. 1a) или директно чрез KTS-екрана (Фиг.1b). Ако изберете влизането чрез ESI[tronic],се приемат за диагностика на управляващите блокове вече идентифицираните данни за автомобила. Тези данни не трябва да се идентифицират още веднъж.


II-ра стъпка: По-точен избор на автомобил





Във втората стъпка се извършва по-точният избор на автомобила (вид на двигателя, модел, тип).
Указание: За успешно търсене на блоковете за управление тук първо
трябва да се направи изборът на вида на двигателя – бензинов или дизелов. Като стандартна настройка винаги предварително е предложена тип на двигателя - бензинов. Ако е необходимо след този избор, трябва да се изберат специфичните за модела, под точката „Обозначение/вариант" и други варианти (като напр. година на производство или страна), (допълнителна идентификация). С този избор се прави и съответният избор на пиновете за управление на OBD-сменяемия адаптер

III-та стъпка: Търсене на блокове за управление



Всички налични системи се показват от лявата страна.

Идентифицирайте точно Вашия автомобил като спестите време:


При пълната идентификация на автомобила, монтираните в автомобила системи са познати и автоматично се маркират в системните групи. Търсят се само маркираните системи.
В зависимост от автомобила и системата изграждането на връзката към блока за управление се осъществява през различни пинове на щекера за диагностиката. Ако тук автомобилът е идентифициран напълно, това набиране се извършва автоматично.

Указание: Ако се идентифицират само марката и вида на двигателя на автомобила, трябва да се прегледат всички системи и изборът на пиновете трябва да се направи ръчно. В сравнение с пълната идентификация това води до по-дълго време за търсене. В случай, че не се осъществи избор на пинове, вероятно няма да се открият всички системи.

При диагностиката се различават следните варианти:

1. Общо търсене

Маркирани са всички системни групи. Тук в софтуера за диагностика се извършва автоматично търсене на съответните групи през всички маркирани системи.
2. Търсене по групи

Винаги е маркирана само една група. Търсенето на групата през всички маркирани системи се извършва автоматично.
Указание: При общото търсене или търсенето по групи положението на курсора (оставящ синя следа) не е важно.

3. Директно набиране

Потребителят може целенасочено да набере една система.
Указание: При директното набиране е важно само положението на курсора (оставящ синя следа).

Символи за системи и системни групи:
Системата не може да се търси автоматично от софтуера за диагностика. Затова трябва ръчно да се набере от потребителя (директно набиране).

Системата не може да се търси автоматично от софтуера за диагностика. Затова трябва ръчно да се набере от потребителя (директно набиране). Но все пак беше разпознато, че системата би могла да се монтира в автомобила.

Системна група / система не е маркирана автоматично от софтуера за диагностика. Потребителят може да маркира ръчно системната група / системата. След това всички системи се търсят автоматично от софтуера за диагностика.

Системна група / система е маркирана автоматично от софтуера за диагностика. Потребителят може допълнително да маркира ръчно системната група / системата. След това всички системи се търсят автоматично от софтуера за диагностика.
Останал в сиво квадрат означава:
Системната група съдържа системи, които могат да се търсят автоматично (символ: бял квадрат), но също така и неавтоматично (символ: кръг). Системите, които не могат да се търсят автоматично, трябва да се наберат ръчно от потребителя.
Указание: Кратко обяснение на символите можете да извикате с едно кликване върху функцията за помощ "F1".
За търсенето на блокове за управление е предварително селектирана групата Управление на двигателя. Ако трябва да се търси блок за управление на друга система или бензинов, респ. дизелов двигател (OBD), тази група трябва да се маркира. По-нататък с F12 се стартира търсенето на блокове за управление и резултатът от търсенето се показва вдясно. Ако сте избрали съответния блок за управление, с F12 се стартира диагностиката.


2.2 Информационен модул C: сервизна инспекция
Превключването в рамките на търсенето на блоковете за управление с „Бутона с изменяеми функции" (F9) между обичайната икона-диагностика и бъдещата икона- сервизна инспекция, опростява диагностиката във всеки сервиз за гуми, за спирачки или за бърз ремонт. Това гарантира бърз и лесен достъп до важните за тях функции.
При икона-диагностика системите се намират както обикновено бързо и просто:

Чрез превключване с F9 към икона-сервизна инспекция системите се подреждат отново и всички необходими позициии за поддържка и инспекция се показват с едно кликване на мишката.

Икона-сервизна инспекция ще бъде на разположение за всички клиенти от 2007 г. в ESI[tronic] серийна версия.

2.3 Финална версия за KTS 500 и KTS Card
Както вече Ви информирахме поддържането на софтуера на KTS 500 и KTS Card през 2007, след повече от 10 години ще бъде окончателно преустановено.
Финална версия
С ESI[tronic] версия 2006/4 клиентът получава последната редовна актуализация. На клиенти, които биха желали да използват по-нататък KTS серията и с версия 2007/1, се предлага една "Финална версия". Тя може да се ползва неограничено време, ако клиентът закупи софтуера. Финалната версия не се предлага с абонамента, а е за еднократна доставка и не се нуждае от отключване. Тя обхваща информационните модули A и C без SIS-ръководставата за търсене на повреди. Информационният модул P също не се съдържа в функционалния обхвата на доставката.

С ESI[tronic] Актуализация 2006/4 на клиента на KTS 500 и KTS Card в рамките на софтуера ще се покаже информация за финалната версия. Ако впоследствие не се закупи финалната версия на софтуера, то ESI[tronic] серийна версия 2007/1 няма да може да се ползва повече за серията KTS 500.

Ако клиентът има и други уреди с ESI[tronic] абонамент, тези абонаменти продължават естествено редовно по-нататък. Ако все пак досега той е използвал само KTS 500 с ESI[tronic] абонамент и не би желал да го продължава по-нататък, в такъв случай той има право да прекрати абонамента извън известните условия за ESI[tronic] абонамент.

Финална версия е на разположение от ESI[tronic] Release 2007/1 и тогава може да се поръча под материален номер 1 987 P10 029 999 .

2.4 Предварителна информация относно модула TD

След ESI[tronic] издание 2007/1 информационен модул TD няма да съдържа снимки на изделията.
При това отпадат само снимките на изделията на конкурентите.
Снимките на изделията в продуктите на Bosch (ESI[tronic] информационен модул A, D и E) ще продължат да се включват.

Информация за актуалното разпращане

Планираното начало на кампанията за разпращане на Актуализация 2006/4 от склад в Германия е 22.11.2006 г.
galin genchev

Мнение от galin genchev »

нека колегата от бош да каже какво става ако компа на колата е сименс или лукас ако тои незнае да му обесня повечето от нещата не ги чете ктс-са затова никога не бих си купил нещо което няма да ми върши работа,а относно че ви крадат ами вие сте си виновни,първо абонамента ви е много скъп и при това задължителен че коя нова кола ще доиде като е гаранционна поне 3 години,второ недавате безплатен софтуер на хората които работят с вас от толкова години и трето не работите дирекно с сервизите а се чрез някакви си там измислени търговци и като си поръчаме нещо то идва след 5 дена.
абе я седнете с Теодор и малко помислете
bat_svilen

Мнение от bat_svilen »

Колеги така и така говорим за Bosch esitronic някой може ли да даде адрес или линк на програмата в нета,мулето или някой торент, много тарся и Workshop и HondaEPC_v11
и аз имам някой друга програма ако мога с нещо да помогна с удоволствие нали за това е този форум то с пари всеки знае ама все от някаде се почва малко по малко.
Благодаря предварително и черпането от мен...
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

galin genchev написа:нека колегата от бош да каже какво става ако компа на колата е сименс или лукас ако тои незнае да му обесня повечето от нещата не ги чете ктс-са затова никога не бих си купил нещо което няма да ми върши работа,а относно че ви крадат ами вие сте си виновни,първо абонамента ви е много скъп и при това задължителен че коя нова кола ще доиде като е гаранционна поне 3 години,второ недавате безплатен софтуер на хората които работят с вас от толкова години и трето не работите дирекно с сервизите а се чрез някакви си там измислени търговци и като си поръчаме нещо то идва след 5 дена.
абе я седнете с Теодор и малко помислете
Колега я ми кажи кой тестер от този ценови клас(на КТС),може да чете без проблеми Лукас и Сименс.Големите надежди бяха за АТАЛ,ама няколко пъти виждам че това което прави не е по различно от това което прави КТС.
И все пак,ако има някой,който да може да чете тези системи нека се похвали. Клиенти на които не мога да свърша аз работа,ще ги пращам.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

bat_svilen написа:Колеги така и така говорим за Bosch esitronic някой може ли да даде адрес или линк на програмата в нета,мулето или някой торент, много тарся и Workshop и HondaEPC_v11
и аз имам някой друга програма ако мога с нещо да помогна с удоволствие нали за това е този форум то с пари всеки знае ама все от някаде се почва малко по малко.
Благодаря предварително и черпането от мен...
виж тук
galin genchev

Мнение от galin genchev »

колега ти имаш ли атал око не просто не говори защото видях как ктс-а нищо не показа на един фиат а атала намери проблема от първия път та че ако не бях го видял нямаше да го дискотираме сега този вапрос
galin genchev

Мнение от galin genchev »

Дочев това ми звучи като заплаха ,според теб какво ще стане ако полицията намери при някого такива програми ами ако незнаеш аз ще ти кажа наи вероятно нищо и защо ли ами много просто защото е трудно да се докаже от каде си го взел както беше и с уиндолса.Като говорим за лоялност и престапления мога ли да те попитам БОШ сервизите в БГ. могат ли да надуват цените на частите които все пак ги вземат от вас и получават доста добра отстъпка ако се чудиш за какво ти говоря ще дам пример но само ако ми отговориш на този вапрос
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

galin genchev написа:колега ти имаш ли атал око не просто не говори защото видях как ктс-а нищо не показа на един фиат а атала намери проблема от първия път та че ако не бях го видял нямаше да го дискотираме сега този вапрос

Не, нямам АТАЛ, но един колега си го купи и автомобилите които не мога да ги чета ги пращам на там(БМВ,ПЕЖО със СИМЕНС)Нищо повече,а да не казвам че като цяло,от това което имам на брошурата, е далече от КТС-а.
В интерес на истинат бях готов да си го купя още преди няколко месеца, и още не съм се отказа, но все още не съм се убедил че АТАЛ-а ще ми допълва КТС-а.
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

ESI[tronic] информация 2007/1


Тази ESI[tronic] информация съдържа следните теми:
1. Ново съдържание на ESI[tronic] версията 2007/1
1.1 Нови SIS-инструкции във версия 2007/1
1.2 Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове във версия 2007/1
1.3 Преглед: Добавени инструкции в информационен модул C с версия 2007/2
1.4 Съдържание и материални номера на информационните носители при
версия 2007/1
2. Актуализации и нови характеристики във версия 2007/1
2.1 Предварителна информация за ESI[tronic] версия 2007/1
2.2 Финална версия за KTS 500 и KTS Card
2.3 Предварителна информация относно модула TD
2.4 Информация относно операционни системи подържащи версия 2007/1


1. Ново съдържание на ESI[tronic] версия 2007/1
1.1 Нови SIS указания с 2007/1
За версията 2007/1 бяха преработени или ново създадени SIS указанията за 1831 автомобила. Броят им поотделно е:

Леки автомобили: Mercedes (377), VW (206), Opel (199), Citroen (122), BMW (118) Renault (108),Peugeot (89), Volvo ( 48 ), Ford (37), Lancia (37), Toyota (35), Audi (33), Vauxhall (37), Fiat (35). Към тях се прибавят още много други марки с брой по-малък от 30.

Товарни автомобили: Mercedes (128), VW (12) и IVECO (10).
Пълният списък на автомобилите ще намерите в ESI[tronic] в реда на менюто под знака „?", „Списък на автомобилите", „SIS указания". Там са дадени всички марки. В рубриката „Ново" ще намерите автомобилите, които са добавени като нови в тази версия.

1.2 Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2007/1
Общо с версията 2007/1 е добавен новосъздаден или преработен софтуер за изпитване за 2241 автомобила. Най-важните моменти в диагностиката този път са:
• управление на двигател, въздушна възглавница, системи за сигурност и комфортна електроника при Mercedes-Benz (242),
• въздушна възглавница и централна електроника при BMW (703),
• въздушна възглавница и управление на двигател MPI при Hyundai (263),
• управление на двигател EGI при Mazda (261),
• въздушна възглавница AB и ACU при Renault (240),
• управление на двигател и централна електроника при Audi (253),
• управление на скоростната кутия, осветление статично ALWR при Ford (80);
• електронна ръчна спирачка и управление на двигател – Motronic при VW (175),
• комфортна електроника при Fiat (126);

Пълният списък на автомобилите ще намерите в ESI[tronic] в реда на менюто под знака „?", „Списък на автомобилите", „KTS 5XX- 650". Там са дадени всички марки. В рубриката „Ново" ще намерите автомобилите, които са добавени като нови в тази версия.

1.3 Преглед: Добавени инструкции в информационен модул C с версия 2007/2
В сравнение с версия 2007/1 в ESI[tronic] 2007/2 се добавят следния брой инструкции за отделните езици в информационен модул C:

Език Брой инструкции
Български 430
Китайски 218
Датски 212
Немски 214
Английски 214
Финландски 207
Френски 231
Гръцки 266
Италиански 209
Японски 315
Корейски 253
Хърватски 276
Холандски 214
Полски 216
Португалски 210
Румънски 269
Руски 454
Шведски 209
Испански 207
Чешки 215
Турски 257
Унгарски 267

Всички налични в 2007/1 инструкции на съответния език се съдържат и в 2007/2.

1.4 Съдържание и материални номера на информационните носители при
версия 2007/1.
ESI[tronic] версията 2007/1 се доставя на общо 2 DVD-диска :
 Базисен DVD 1 (Арт.№ 1 987 729 601 999) и
 Базисен DVD 2 (Арт.№ 1 987 729 602 999).
Допълнително към горепосочените номера на виртуалния медиен продукт, базисният DVD 1 е с материален номер 1 987 P10 001 999, а базисният DVD 2 – с материален номер 1 987 P10 003 999.
Базисният DVD 1 включва информационните модули A, C, D, E, F, K, M, P, W, а
базисният DVD 2 – B, S и TD. Моля да обърнете внимание, че винаги първо се инсталира ESI[tronic] DVD 1 с Setup !!!
Паралелната версия ESI[tronic] за новите KTS-модули 530 / 540 / 570 беше включена серийно във версия 2006/4. С това базисният DVD 1 включва софтуера за работа с KTS 520 / 550 , KTS 530 / 540 / 570 и KTS 650.
За Zexel-клиентите към пратката са приложени Zexel CD's ZD/ZX с Арт.№ 1 987 729 059 999, материален номер 1 987 P10 037 999, както Zexel CD ZW с Арт.№ 1 987 729 061 999 и материален номер 1 987 P10 040 999.

2. Актуализации и нови характеристики с версия 2007/1

2.1 Предварителна информация за ESI[tronic] версия 2007/1
В случай, че Вашите клиенти/Вие все още не са инсталирали версия 2006/4 на ESI[tronic], Ви молим да ги информирате относно важността на инсталирането на софтуера. В отделни случаи може да се наложи преконфигуриране на софтуера, което е предпоставката за успешното използване на всички следващи версии на ESI[tronic].
Необходимостта от преконфигуриране може да се установи само при диагностика „в реални условия” на автомобил.
Възможни са следните случаи:
• Избраният KTS в DDC-менюто не е коректен
• Прекъсване при обновяването на софтуера на KTS (Firmwareupdate)
• Хардуерен дефект


Информация относно преконфигурирането на софтуера
можете да получите :
02 960 10 57 Валери Кекевски
02 960 10 75 Тихомир Георгиев



Само при успешно инсталирана версия 2006/4 и извършвана вече диагностика с нея, могат да се използват неограничено всички подобрени функции на 2006/4 и на следващите версии на ESI[tronic]!!!


2.2 Финална версия за KTS 500 и KTS Card
Както вече Ви информирахме поддържането на софтуера на KTS 500 и KTS Card през 2007, след повече от 10 години ще бъде окончателно преустановено.

Финална версия
С ESI[tronic] версия 2006/4 клиентът е получил последната редовна актуализация. На клиенти, които биха желали да използват по-нататък KTS серията, се предлага една "Финална версия". Тя може да се ползва неограничено време, ако клиентът закупи софтуера. Финалната версия не се предлага с абонамента, а е за еднократна доставка и не се нуждае от отключване. Тя обхваща информационните модули A и C без SIS-ръководствата за търсене на повреди. Информационният модул P също не се съдържа в функционалния обхвата на доставката.
С ESI[tronic] Актуализация 2006/4 на клиента на KTS 500 и KTS Card в рамките на софтуера ще се покаже информация за финалната версия. Ако впоследствие не се закупи финалната версия на софтуера, то ESI[tronic] серийна версия 2007/1 няма да може да се ползва повече за серията KTS 500.

Ако клиентът има и други уреди с ESI[tronic] абонамент, тези абонаменти продължават естествено редовно по-нататък. Ако все пак досега той е използвал само KTS 500 с ESI[tronic] абонамент и не би желал да го продължава по-нататък, в такъв случай той има право да прекрати абонамента извън известните условия за ESI[tronic] абонамент.

Финална версия ще е на разположение от средата на март 2007г. и ще може да се поръча под номер 1 987 P10 029 с каталожна цена 1173.50 лв. без ДДС.

2.3 Предварителна информация относно модула TD
От ESI[tronic] издание 2007/1 информационен модул TD няма да съдържа снимки на изделията.
При това отпадат само снимките на изделията на конкурентите.
Снимките на изделията в продуктите на Bosch (ESI[tronic] информационен модул A, D и E) ще продължат да се включват.

2.4 Информация относно операционни системи подържаща версия 2007/1

Версия 2007/1 НЕ се подържа от Windows 98 !!!!!
hristo
КОЛЕГА
Мнения: 121
Регистриран на: Нед Юни 05, 2005 6:43 pm
Местоположение: София, Картроник ЕООД
Обратна връзка:

Мнение от hristo »

Всичко е много хубаво, но защо Windows 98 не се поддържа. Не вярвам Бош да играе по свирката на Бил Геис, но май е точно така. Няма ли друга операционна система?
Картроник ЕООД - BOSCH Модул
тел.: 832 11 67
koko
КОЛЕГА
Мнения: 245
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
Местоположение: гр. София, кв. Банишора
Обратна връзка:

Мнение от koko »

Изцяло подкрепям Христо. Нещо за линук няма ли да има.
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

hristo написа:Всичко е много хубаво, но защо Windows 98 не се поддържа. Не вярвам Бош да играе по свирката на Бил Геис, но май е точно така. Няма ли друга операционна система?
Христо, съжалявам, но това не е нещо на което можем да повлияем. Все пак WIN 98 е вече много стар.
pacii
Мнения: 11
Регистриран на: Сря Юни 13, 2007 10:44 pm
Местоположение: Русе

Мнение от pacii »

http://www.wuerth.de/de/produkte/auto/w ... gnose.html разгледаие това работя от доста време ц него и смея да кажа че е по добро от kts освен това е и мобилен садьржа аутодата и помошни инстукции прави адаптации настроики и обучаване на модули отключвания и много други неща
Публикувай отговор