ESI[Tronic] инфо

- диагностичен<br>
- информационен<br>
- други

Ползвате ли ESI[Tronic]?

Да
35
56%
Не
12
19%
Използвам друг диагностичен софтуер
16
25%
 
Общо гласове: 63

koko
КОЛЕГА
Мнения: 245
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 4:56 pm
Местоположение: гр. София, кв. Банишора
Обратна връзка:

Мнение от koko »

Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

НОВОСТИ В ESI[tronic] 2005/4

ESI[tronic] C със SIS-инструкции за търсене на повреди: бързо и сигурно откриване и отстраняване на повреди

За версия 2005/4 на ESI[tronic], раздел автомобилна диагностика на изпитвателния софтуер бе допълнен с 854 превозни средства. При тази версия, освен всичко друго, при диагностиката е наблегнато на:
- Централно електронно управление, отопление / климатична уредба / климатична уредба с автоматично управление, измервателна екипировка на арматурното табло, антиблокираща система и управление на задвижващия момент против приплъзване за Holden (183)
- Управление на двигателя TCCS, -M-OBD и CR/EDC при Toyota (174)
- Странични airbag-системи от лява и от дясна страна на автомобила, както и airbag TC и airbag Autoliv при Citroen (78 ) и Peugeot (56)
- Управление на двигателя CR/EDC и Motronic M, както и airbag SDM и управление на задвижващия момент против приплъзване при Opel (56)
- Airbag SDM, управление на задвижващия момент против приплъзване и управление на двигателя CR/EDC при Vauxhall (55)
- Управление на двигателя SIM – EEC5 Duratec-HE, EEC5 Duratec-ST и EEC5 DOHC, както и управление на скоростната кутия при Ford (54)

Във версия 2005/4 на ESI[tronic] са добавени новосъздадени SIS-инструкции общо за 397 превозни средства.

Внимание!!!

Всеки, който незаконно копира софтуер или съзнателно използва пиратско копие на софтуер, нарушава закона за авторското право и се подлага на риск от преследване от страна на властите.

Независимо от това, дали става въпрос за употреба на незаконен софтуер във фирмата, за фалшифициране, нелоялна търговска оферта или за Интернет-пиратство – във всеки от случаите се касае за криминално деяние.

Употребата на незаконен софтуер е свързана с големи рискове и е наказуема, както по гражданския, така и по наказателния кодекс. Освен от предявяването на искове за обезщетения, в подобни случаи съществува и заплахата от полицейски обиски, съдебно преследване и дори от ефективни присъди с лишаване от свобода.

Помогнете ни да разкриваме случаи на незаконна употреба на софтуер, като съобщавате на ESI[tronic] serviceline известните Ви случаи на злоупотреби.
Последно промяна от Iordan.Dotchev на Нед Дек 18, 2005 9:51 pm, променено общо 1 път.
delail

Мнение от delail »

Iordan.Dotchev написа:Ноу-хау за Вашия успех:
Всеки, който незаконно копира софтуер или съзнателно използва пиратско копие на софтуер, нарушава закона за авторското право и се подлага на риск от преследване от страна на властите.

Независимо от това, дали става въпрос за употреба на незаконен софтуер във фирмата, за фалшифициране, нелоялна търговска оферта или за Интернет-пиратство – във всеки от случаите се касае за криминално деяние.

Употребата на незаконен софтуер е свързана с големи рискове и е наказуема, както по гражданския, така и по наказателния кодекс. Освен от предявяването на искове за обезщетения, в подобни случаи съществува и заплахата от полицейски обиски, съдебно преследване и дори от ефективни присъди с лишаване от свобода.

Помогнете ни да разкриваме случаи на незаконна употреба на софтуер, като съобщавате на ESI[tronic] serviceline известните Ви случаи на злоупотреби.
Може ли само да те попитам какво търсиш тук?
Рекламираш нещо което го има безплатно на фтп , а ти искаш пари и то доста пари !!!
Я разкажи на хората защо Bosch съди ADIA ? Май не е защото са ви откраднали насрания уред а? :lol: :lol:
Ами защо не съдите GM , че са създали първият софтуер за диагностика на автомобил още през 1980 година ама тогава не е имало Бош от къде да краде ?
iordandotchev

Мнение от iordandotchev »

Iordan.Dotchev написа:Може ли само да те попитам какво търсиш тук?
Рекламираш нещо което го има безплатно на фтп , а ти искаш пари и то доста пари !!!
Я разкажи на хората защо Bosch съди ADIA ? Май не е защото са ви откраднали насрания уред а? :lol: :lol:
Ами защо не съдите GM , че са създали първият софтуер за диагностика на автомобил още през 1980 година ама тогава не е имало Бош от къде да краде ?
Aми ти? Да не гониш на работата лесното и на хляба мекото?
Ако те интересува АДИА попитай тях. Може те да ти отговорят. Или може и да са създали нещо? Може би според теб дори преди Бош?
Хайде да си поговорим с цифри.
Адиа не ми е работа да казвам, но за нас:

- Инвестиция в разработка и поддръжка на софтуер за 2005 г. - 18 мил. евро.
- Планирана инвестиция за 2006 - 25 мил евро
- общо 150 човека за разработка и внедряване на софтуер

Може би следва да си мълчим като ни ограбват?

Не мисля така. За сега работим добре с НСБОП и провайдърите.
От датата свалиха краковете, от есервзинфо също.
Следват "анонимните" ползватели на незаконен софтуер и повярвай ми, мога да посоча доста голяма бройка от тях. Да не се изненадат един ден от последствията?

Остани си със здраве.

а... забравих, аз не искам пари, а продавам продукта на фирмата в която работя.
delail

Мнение от delail »

Iordan.Dotchev написа:
Iordan.Dotchev написа:Може ли само да те попитам какво търсиш тук?
Рекламираш нещо което го има безплатно на фтп , а ти искаш пари и то доста пари !!!
Я разкажи на хората защо Bosch съди ADIA ? Май не е защото са ви откраднали насрания уред а? :lol: :lol:
Ами защо не съдите GM , че са създали първият софтуер за диагностика на автомобил още през 1980 година ама тогава не е имало Бош от къде да краде ?
Aми ти? Да не гониш на работата лесното и на хляба мекото?
Ако те интересува АДИА попитай тях. Може те да ти отговорят. Или може и да са създали нещо? Може би според теб дори преди Бош?
Хайде да си поговорим с цифри.
Адиа не ми е работа да казвам, но за нас:

- Инвестиция в разработка и поддръжка на софтуер за 2005 г. - 18 мил. евро.
- Планирана инвестиция за 2006 - 25 мил евро
- общо 150 човека за разработка и внедряване на софтуер

Може би следва да си мълчим като ни ограбват?

Не мисля така. За сега работим добре с НСБОП и провайдърите.
От датата свалиха краковете, от есервзинфо също.
Следват "анонимните" ползватели на незаконен софтуер и повярвай ми, мога да посоча доста голяма бройка от тях. Да не се изненадат един ден от последствията?

Остани си със здраве.

а... забравих, аз не искам пари, а продавам продукта на фирмата в която работя.
И защо си мислиш , че като си фанал НСБОП за кура ще спреш разпространението ли ?В цял свят го има безплатен а ти точно в България ще ми се хвалиш !Може ли да ми обясниш как ще спреш торентите и peer2peer мрежите а?Може ли да ми кажеш какъв процент от хората които ползват "твоя" софт в България е лицензиран?Както са го свалили от дата.бг така утре го има не мислиш ли?С тия "анонимни" ползватели заплашваш ли или какво?По добре помислете за по добра защита на софта ! Ако имаме пари ... много пари всеки би си взел Бош лицензиран и не само него :roll:
И ТАКА КАТО ГЛЕДАМ МАЙ ЩЕ НИ ЗАТВОРИШ ФОРУМА И ФТП-то :evil:
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Добре колега ,говориш убедително . Съгласен съм ,че Бош е Бош ,но защо се хващате с глупости . Аз ползвам Адия и съм доволен не само от към цена . Защо не съдите руснаците ????? Някой от вас отварял ли е ЕЦУ на ВАЗ 21214 Bosch MP7.0 на него пище Bosch made in Rusia ????? :D :D Инжекцйона на тази Лада е като на Опел . Или там ръжена пари ???? Намериха се умни хора останали в България да направят нещо и всв се намира кой да им смачка бизнеса . Но май цялата работа е ,че Бош губи позиций Делфи нафлезе здраво . Аз примерно се занимавам предимно с Форд, Волво там едвам 10-15 % е Бош. Ако на това ,че вече има по добри в бизнеса щом 60% от управлението на горивните системи е Делфи казваш ограбване ,защитете се по интелигентен начин измислете по добро , а не като удавник за сламка да се хващате ,кой какво откраднал .
Ако си мислиш .че някои от колегите който са в тоя форум не искат да си купят интелигентен и лицензиран софтуер просто се лъжеш . Аз вярвам ,че всички го искат ,но къде остава финансовата страна на въпроса , за това запитвал ли си се ? Как може да се работи на 10-12 лв на човекочас и да се спестят пари за сервизно оборудване с такива цени па камули за софтуер. Навсякъде по света ползват лицензиран софтуер (не вярвам в Русия да ползват) да ,но там работният час е 30-40 евро.
"
а... забравих, аз не искам пари, а продавам продукта на фирмата в която работя."

От това което пишеш в постовете се разбира друго . Ти си там на процент предполагам тогава имаш интерес да продаваш .А ти точно това правиш слагаш похлупак на тенджарата в която не ври твоят боб.
Ние дано си останем със здраве както ни пожелаваш. Но маи Ще сме по здрави ако не ни нападат бацили като теб!

PS: Нямам нищо лично против теб ,но си продаваи по спокоино стоката и не се бъркай в личният избор на всеки . Който както реши така деиства .Всеки сам си решава какво и как да ползва.
ppl

Мнение от ppl »

Кво да спазвам приличие - не ви ли е срам да ограбвате хората с луда цифра за продукти със съмнителна стойност които даже ги има фрии? колкото до "село" аз съм горд че съм от Самоков и съм убеден че съм 100 пъти по "гражданин" от теб. Действително цените на подуктите на РобертБош в България са неприлично високи!
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Мнение от Todio »

Да ме прощава колегата от БОШ, но те си мислят, че са хванали Господ за някъде. Не знам дали той е запознат с факта, че в родината на БОШ, тази апаратура се ползва много малко. Работил съм във сервиз в Германия и съм поддържал контакти и с други колеги из Европа и мога да кажа, че повечето сервизи са оборудвани с диагностична апаратура ХЕРМАН или ГУДМАН. За мое най-голямо учудване в сервиз на БОШ в Бон - Германия, мотортестерът беше НЕРМАН. В България се разчита на малкото информация относно фирмите производители на диагностична апаратура и всеки те хваща за канарче. Строят офиси за милиони, пълнят ги с персонал, който никога не е влизал в сервиз, освен когато сменят маслото на колата му и после продават скъпи продукти. Предлагам на колегата да вземе неговия КТС и да дойде в моя сервиз да си заработва хляба. Ако за една година събере пари само за софтуера, аз ще купя ДВА КТС-а.
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Todio написа:Да ме прощава колегата от БОШ, но те си мислят, че са хванали Господ за някъде. Не знам дали той е запознат с факта, че в родината на БОШ, тази апаратура се ползва много малко. Работил съм във сервиз в Германия и съм поддържал контакти и с други колеги из Европа и мога да кажа, че повечето сервизи са оборудвани с диагностична апаратура ХЕРМАН или ГУДМАН. За мое най-голямо учудване в сервиз на БОШ в Бон - Германия, мотортестерът беше НЕРМАН. В България се разчита на малкото информация относно фирмите производители на диагностична апаратура и всеки те хваща за канарче. Строят офиси за милиони, пълнят ги с персонал, който никога не е влизал в сервиз, освен когато сменят маслото на колата му и после продават скъпи продукти. Предлагам на колегата да вземе неговия КТС и да дойде в моя сервиз да си заработва хляба. Ако за една година събере пари само за софтуера, аз ще купя ДВА КТС-а.
Двете споменати фирми са от големите в бранша, като всяка си има фенове.
Започнах темата с цел да информирам, а тя се изроди в спор за цени и колко сме нещастни ние , че да не ги плащаме.
Явно според всички Вас сме скъпи (и май никой не знае колко точно освен че е скъпо. Ценовата ни листа е по-нагоре в темата.). Тогава ни сравнете с нещо сериозно, като тези две фирми и нека пак да си поговорим за цени.
Относно предложението за работа приемам. Нека да се разменим с колегата. Аз ще си работя с фри софтуер, но ще взимам пари за диагностика, а той да отиде да разработва софтуер и да ми го дава фри. Ако така не умре от глад до края на годината, ще приема че сме хванали господа за някъде. :D

:lol: ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ нека да се веселим :lol:
Mirolyub Vladimirov

Мнение от Mirolyub Vladimirov »

Здравейте и от мен!
Аз съм един от хората, които продават продуктите на БОШ и смея да твърдя, че се справям добре.
Извинете, че се намесвам в спора, но не разбирам защо е тази ярост по отношение на БОШ???
Вие сте прави - софтуера е скъп! Но Данчо също е прав от гледна точка на БОШ - тях ги крадат....
Много от вас по-горе казват " скъпо е, ние нямаме пари"
ОК, никой не ви кара на сила. Купувате нещо от което би трябвало да изкарвате пари, а не да ви седи на рафта. Смея да твърдя, че имам много клиенти, които не се и замислят дали да си подновят абонамента за следващата година, защото така им е далеч по-лесно и спокойно. Най-малкото, ако имат някакъв проблем спокойно могат да ми се обадят и да ми теглят майните :D , за да им бъде разрешен проблемът.
Същото е и с вашите кленти - скъпо им е. Ами ако искат качествена услуга ще трябва да си платят. И без това колите по улиците станаха твърде много 8)
В крайна сметка живеем в свободна страна и всеки прави това, което счита за най-добро за себе си.
В същност исках да питам сервизните специалисти - не наближава ли момента, в който трябва да спрете да обезценявате труда си, като сменяте накладки за по 5 лева??? В Пловдив се опитаха да направят нещо като сдружение, за да избегнат работене за без пари. Естествено успеха е под въпрос, но поне имаше опити.

Спирам се!
Всеки си има аргументи за и против.
Но все пак, помислете по въпроса за ниските цени на услугите в България!
ppl

Мнение от ppl »

Mirolyub Vladimirov написа:Здравейте и от мен!
Аз съм един от хората, които продават продуктите на БОШ и смея да твърдя, че се справям добре.
Извинете, че се намесвам в спора, но не разбирам защо е тази ярост по отношение на БОШ???
Вие сте прави - софтуера е скъп! Но Данчо също е прав от гледна точка на БОШ - тях ги крадат....
Много от вас по-горе казват " скъпо е, ние нямаме пари"
ОК, никой не ви кара на сила. Купувате нещо от което би трябвало да изкарвате пари, а не да ви седи на рафта. Смея да твърдя, че имам много клиенти, които не се и замислят дали да си подновят абонамента за следващата година, защото така им е далеч по-лесно и спокойно. Най-малкото, ако имат някакъв проблем спокойно могат да ми се обадят и да ми теглят майните :D , за да им бъде разрешен проблемът.
Същото е и с вашите кленти - скъпо им е. Ами ако искат качествена услуга ще трябва да си платят. И без това колите по улиците станаха твърде много 8)
В крайна сметка живеем в свободна страна и всеки прави това, което счита за най-добро за себе си.
В същност исках да питам сервизните специалисти - не наближава ли момента, в който трябва да спрете да обезценявате труда си, като сменяте накладки за по 5 лева??? В Пловдив се опитаха да направят нещо като сдружение, за да избегнат работене за без пари. Естествено успеха е под въпрос, но поне имаше опити.

Спирам се!
Всеки си има аргументи за и против.
Но все пак, помислете по въпроса за ниските цени на услугите в България!
ВОДАТА СЕКСА И СОФТУЕРА Е ПО-ДОБРЕ ДА СА БЕЗПЛАТНИ
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Не съм чувал. Но ще питам в сервиза като се видиме.
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

ESI[tronic] Новини 2006/1


Ново!
Ръководство за изпитване и ремонтни работи при хидравличните спирачни системи

За първи път с версия 2006/1 на ESI[tronic] на Ваше разположение е ръководството за изпитване и ремонтни работи при хидравличните спирачни системи. С него, вече и в областта на механичните спирачни системи, можете да прибегнете до целенасочено търсене на неизправности.


Идентификация на МПС от пръв поглед: интегриране на форма на каросерията и годината на производство

Идентифицираните по модел превозни средства от версия 2006/1 на ESI[tronic] вече могат да бъдат разграничени допълнително и по форма на каросерията и година на производство.

Усъвършенстваният начин на визуализиране Ви дава повече прегледност при идентифицирането на автомобилите и едновременно с това гарантира интернационален стандарт, неутрален в езиково отношение.



ESI[tronic] Инфовид А
Интегриран статус на артикула и нови номера по KBA (Федерална Служба по Автотранспорт )

От версия 2006/1 в ESI[tronic] към информацията за продукта Инфовид А, е добавена и информация за статуса на артикула.

За отделните продукти с версия 2006/1 са публикувани следните типове статус на артикул:

- Наличен до изчерпване на количествата
- Повече не може да бъде доставен
- По поръчка

По този начин разполагате с още по-точна и подробна информация, в услуга на Вашата автосервизна дейност.

На 01.10.2005 г. в страните членки на Европейския съюз бяха въведени нови, EU-хармонизирани регистрационни документи за превозните средства. Новите документи и записите в тях са защитени по-добре срещу фалшификации, отколкото тези, които бяха в обръщение до сега. По този начин се постига съществен принос в борбата с престъпността в автомобилния бранш.
По силата на това обстоятелство бяха променени и KBA-номерата върху част 1 на регистрационните удостоверения (тези, които заместиха доскорошните автомобилни талони) в съгласие с европейските норми. Софтуерът ESI[tronic] и по-специално блокът за идентификацията на автомобили по кодов номер вече е съобразен с тази промяна.
Задаването на новите KBA-номера се извършва както и до сега, с помощта на познатите три полета за въвеждане. Моля, имайте предвид обаче, настъпилите промени в сортирането и в названието на полетата. От част 1 на новите удостоверения за регистрация вече са Ви необходими:
- поле 2.1: Код на производителя
- поле 2.2: Само първите 3 цифри на кода
- поле B: Само числото, което обозначава годината на първоначална регистрация.


Ръководство за изпитване и ремонт на хидравлични спирачни системи.

За първи път във версия 2006/1 на ESI[tronic] на Ваше разположение е ръководство за изпитване и ремонт на хидравлични спирачни системи. С негова помощ можете да извършвате насочено търсене на неизправности вече и в областта на механичните спирачни системи.
Организираните в рамките на това ръководство инструкции за ремонт на спирачни системи съдържат както специфични за отделния автомобил, така и общовалидни подробни информации и монтажни указания за всички съществени сервизни и ремонтни дейности при хидравличните спирачни уредби.

Инструкциите за изпитване и ремонт на спирачни системи са структурирани прегледно и съобразено със сервизната практика, като по този начин позволяват бърз и директен достъп до информациите, желани от потребителя. Можете да разполагате с данните на 23 световни езика. По този начин Бош, като водещ производител на спирачни системи в световен мащаб, предлага не само богат асортимент от резервни части, но и съответната информация за сервизно обслужване на спирачните уредби.

Актуализирана и с разширен обхват: базата за автомобилна диагностика с активно търсене на неизправности.

За версия 2006/1 на ESI[tronic] бяха създадени или преработени нови SIS-инструкции за общо 879 превозни средства.

Изпитвателният софтуер, в частта си за автомобилна диагностика, бе допълнен с 907 превозни средства, като особено бе наблегнато на:
- Паркпилот – контрол на разстоянието при паркиране (PDK) зад автомобила, ESP и управление на двигателя MPI при Volkswagen (289),
- Светлини: газоразрядна лампа дясно/ляво, шаси/управление: електромеханично сервоподпомагане на управлението, отопление/ климатична инсталация/ автоматична климатична инсталация и електроника за комфорт: електронно управлене на сгъваемия покрив при Renault (160).
- Въздушни възглавници, антиблокираща система ABS, светлини: автоматично регулиране на височината на светлинния сноп при фаровете и управление на двигателя SIM при Ford (157).
- Светлини: статично автоматично регулиране на височината на светлинния сноп при фаровете, управление на скоростната кутия, управление на двигателя EDC 16C при Mercedes-Benz (105).
- Шаси/управление: активно окачване и електрохидравлично сервоподпомагане на управлението, отопление/ климатична инсталация/ автоматична климатична инсталация и електроника за комфорт: група шалтери върху кормилната колона и централно електронно управление отпред/отзад при Opel (60).
- ESP при Audi (50).
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

ESI[tronic]-инфо 2006/2


Това ESI[tronic]-инфо съдържа следните сведения:

1. Ново съдържание във версия 2006/2 на ESI[tronic]

1.1. Нови SIS-инструкции в 2006/2
1.2. Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2006/2
1.3. Съдържание и каталожни номера на информационните носители при версия 2006/2

2. Актуално, нови особености и ново съдържание във версия 2006/2 на ESI[tronic]

2.1. Нова функция за добавяне на бележки в рамките на диагностичния софтуер за управляващи блокове
2.2. ASA-мрежа: AWN ниво 2
2.3. Прекратяване на поддръжката за KTS 500/KTS разширителна карта





1. Ново съдържание във версия 2006/2 на ESI[tronic]

1.1. Нови SIS-инструкции в 2006/2

За версия 2006/2 на ESI[tronic] са преработени или създадени SIS-инструкции за 1639 превозни средства. Броят на инструкциите по марки е както следва:

Леки и лекотоварни автомобили: Ford (274), BMW (247), Peugeot (159), Renault (145), VW (134), Mercedes Benz (123 ), Volvo (117), Holden (95), Audi (92), Citroën (52), Fiat (27) и Toyota (26). В допълнение към споменатите марки идват и множество други, при които числото на преработените или създадени SIS-инструкции е под 20.

Автомобили за превоз на пътници и товари: Ford (33), Mercedes (8 ), Toyota (2).
Пълният списък на превозните средства можете да откриете в лайсната с менюта, в меню “?”, подменю “Списък пр. средства”, подменю ,,SIS инструкция за търсене на повреди”. След избор на тип превозни средства се появяват всички марки. Под рубриката “Neu” ще откриете превозните средства, които са новодобавени в настоящата версия на ESI[tronic].

1.2. Нов диагностичен софтуер за управляващи блокове в 2006/2

Във версия 2006/2 е добавен новосъздаден и преработен изпитвателен софтуер, общо за 1012 превозни средства. При диагностиката този път е наблегнато на:

 Въздушни възглавници, управление на двигателя MPI и на скоростната кутия при Holden (275),
 Въздушни възглавници SDM, осветление – автоматично регулиране на ъгъла, под който светят фаровете и адаптивни ксенонови светлини, информация за водача – CD-чейнджър, информационен дисплей, навигационна и телефонна система и система за аварийни телефонни обаждания, шаси / управление - електромеханично сервоподпомагане на управлението, комфорт - контрол на разстоянието зад автомобила при паркиране, както и управление на двигателя Multec при Opel (180)
 Въздушни възглавници SDM, осветление – автоматично регулиране на ъгъла, под който светят фаровете и адаптивни ксенонови светлини при Vauxhall (150)
 Осветление Litronic (подчинено/главно), портал диагностични / шинни системи, управление на скоростната кутия – електрически лост за избор на предавка, комфорт – управляващ панел в тавана на автомобила, уред за управление на вратите отпред ляво/дясно, управление на двигателя Motronic ME, система за контрол на гумите – контрол на налягането в гумите при Mercedes (97),
 ABS, ASR, управление на предавателната кутия HAT и управление на двигателя Motronic MG при Hyundai (79),
 Осигуряване срещу кражба – блокировка на стартирането и управление на предавателната кутия EGS при Volvo (57),
 Въздушни възглавници, управление на двигателя ESU и SIM, както и централно електронно управление при Ford (53),
 ABS, ESP, шаси / управление - сервоподпомагане на управлението и управление на двигателя TCCS II при Toyota (38 ) ,
 Управление на двигателя EMS и Motronic M при KIA (25),
 Дизелово впръскване – електроника на горивонагнетателната помпа при Renault (23).

1.3. Съдържание и каталожни номера на информационните носители при версия 2006/2

Версия 2006/2 се предлага общо върху 2 DVD-та:

 Осъвременяващо DVD U (Арт. № 1 987 729 605) и
 Осъвременяващо DVD TD (Арт. № 1 987 729 606).

Актуализиращото DVD U съдържа пълните информационни модули A, B, C, D, E, F, K, M, P, S и W. Клиентите, които са се абонирали за информационен модул TD, получават допълнително и осъвременяващо DVD TD, което трябва да инсталират. Моля, уверете се, че първо е инсталирано ESI[tronic] DVD U, преди да сложите DVD TD в DVD-устройството на компютъра.




2. Актуално, нови особености и ново съдържание във версия 2006/2 на ESI[tronic]

2.1. Нова функция за добавяне на бележки при диагностичния софтуер за управляващи блокове

От версия 2006/2, с помощта на бутона със софтуерно дефинирано значение F3, в диагностичния софтуер за управляващи блокове вече ще можете да изберете функцията за добавяне на бележки.


Тук имате възможността да въведете информации за превозното средство, негова система или управляващ блок и да ги отпечатате в работния протокол. Решаващото предимство, което получавате по този начин е, че при отпечатване, наред с другите данни, разполагате и с информацията, която Вие сте добавили.


2.2. ASA-мрежа: AWN ниво 2

С версия 2006/2 на ESI[tronic], съществуващото при диагностиката на управляващите блокове ниво 1 на AWN (приемане, обработване на поръчка и връщане на резултати) се надгражда до AWN ниво 2.
По този начин в ниво 2 на AWN-протокола разополагате със следното съдържание:
- Идентификационни данни на управляващия блок,
- Памет за грешки (резултати/списък на грешките)
- Действителни стойности (Отчетена стойност / стойност / мерна единица),
- Ограничение от 100 измерени стойности.

Предпоставка за ниво 2 на AWN е инсталиран AWN мрежов мениджър върху един от компютрите в AWN-мрежата.

Минимални изисквания на версията: PC-базирана система с операционна система Win 98SE или по-нова.

Ограничение:
AWN ниво 2 не се поддържа от KTS 500.

2.3. Прекратяване на поддръжката за KTS 500/KTS разширителна карта

KTS 500 и KTS разширителна карта бяха пуснати в продажба през 1997 г., а продажбата им бе преустановена през 2002 г. 10 години по-късно - в 2007 г. окончателно ще бъде прекратена поддръжката на софтуера за тези продукти. Някои клиенти все още активно използват уредите от серията KTS 500. За тях ще бъде предложена една „финална версия” за безсрочно ползване, която ще съдържа най-актуалните данни за KTS 500 / KTS разширителна карта към деня на издаването си. Клиентите, които биха искали да използват този софтуер, ще трябва да го закупят. Финалната версия няма да се предлага във вид на абонамент, а като еднократна покупка (архив). По тази причина тя не е свързана с отключването на ESI[tronic] и клиентът може да я използва неограничено време.

В този смисъл през 2006 г. ще бъдат извършени последните осъвременявания за KTS 500 / KTS разширителна карта, както и заключителните действия по поддръжка и обслужване на софтуера.
ssivov

Мнение от ssivov »

Ами като нямате пари какви диагностици сте бе.И как ще се развивате с изостаналия пиратски софт.?
Публикувай отговор