Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

- диагностичен<br>
- информационен<br>
- други
borisoff13
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 4:37 am
Местоположение: Пловдив

Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от borisoff13 »

Колеги, някой може ли да ми обясни как става адаптацията на дроселовата клапа VAG KOM. Мерси!
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

На всяка марка VAG е различно , а от значение е и каъв е модела.Ако питаш за дадена марка VAG и модел може би ще мога да ти отговоря.
SUNTESTER
КОЛЕГА
Мнения: 41
Регистриран на: Чет Юли 14, 2005 3:39 pm
Местоположение: Пловдив

Адаптация на дроселовата клапа с vag-com

Мнение от SUNTESTER »

Виж при първоизточника http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html
Giorgio
Мнения: 3
Регистриран на: Нед Дек 24, 2006 5:42 pm
Местоположение: Lovech

Мнение от Giorgio »

Za kakva kola koi model i koi motor pitash
borisoff13
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 4:37 am
Местоположение: Пловдив

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от borisoff13 »

Колата е VW POLO 97 1.6 пълен ижикцион. Мерси
automax
КОЛЕГА
Мнения: 175
Регистриран на: Нед Май 07, 2006 6:04 pm

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от automax »

Едно такова Поло щеше да ме довърши. Мисля, че адаптацията е само към затворена позиция. То май беше с жило.
Сподели какъв е точно проблема.
borisoff13
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 4:37 am
Местоположение: Пловдив

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от borisoff13 »

Оборотите на празен ход бяха много ниски-почистих дросела че беше много мръсен и оборотите заспаха, но по време на движение като се освободи от скорост държи 1500 оборота а на мято тадат до нормални. Но мисля че колата сама се е адаптирала с лед седмица каране.
bigboy
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Нед Дек 30, 2012 9:28 pm
Местоположение: Панагюрище

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от bigboy »

Аз пък имам следния проблем с Голф4 преди почистване на клапата или е пред изгасване или направо гасне почистваме клапата палим и оборотомера се качва до 1500 след което пада на 850 и пак се вдига,правихме адаптация и резултата е същия няма ефект
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от bobolin4o »

bigboy написа:Аз пък имам следния проблем с Голф4 преди почистване на клапата или е пред изгасване или направо гасне почистваме клапата палим и оборотомера се качва до 1500 след което пада на 850 и пак се вдига,правихме адаптация и резултата е същия няма ефект
Значи просто не я правите както трябва.
Я обясни по-подробно как точно я правите и с кой диагностичен уред.
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
bigboy
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Нед Дек 30, 2012 9:28 pm
Местоположение: Панагюрище

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от bigboy »

Аз я правих с AUTOCOM но има и друг проблем маркуча който е за картерните газове е скъсан напълно и са се опитвали да го лепят с изолир но мисля че нищо не са направили с изолира ами си иска и нов маркуч
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от rudoni »

Е,адаптация на спукан маркуч! :lol: Ама колега ,плават ли оборотите първо търси пробив във въздуха,намери и отстрани проблемът и тогава адаптирай!Давам пример:
Адаптивните настройки за Simos-AKL ECU се виждат с функция Измерване (08), блок 011, полета 2 и 3.
Нулирането им става с функция Адаптация (10), блок 00. Даже се вижда в полетата, че точно за това става въпрос. Първо се прави Read, после Save, и накрая ОК. След това може да се погледне, че стойностите на новите адапт. настройки (заводските) са различни от първоначалните
С нами Бог!

0886 224486
bigboy
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Нед Дек 30, 2012 9:28 pm
Местоположение: Панагюрище

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от bigboy »

Сложихме нов маркуч но ситуацията е същата
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от ivanovbg »

Ако всичко останало е наред откачи му акумулатора за една цигара време - закачаш, даваш на контакт и чакаш около минута и после палиш.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bigboy
КОЛЕГА
Мнения: 38
Регистриран на: Нед Дек 30, 2012 9:28 pm
Местоположение: Панагюрище

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от bigboy »

И това пробвах но нищо пали и си работи и в момента в който му дам газ и започва пак да играят оборотите включвам на скорост и пускам съединителя да ги сваля и си остават на 800 но след като пак подам газ ситуацията се повтаря започвам да си мисля че проблема е от дроселовата клапа
sinigera
КОЛЕГА
Мнения: 168
Регистриран на: Съб Май 14, 2011 7:56 am
Местоположение: Трявна

Re: Адаптация на дроселовата клапа с VAG KOM

Мнение от sinigera »

откачи лан сондата и пробваи
KESS-5.017 EU and KTAG-7.020 EU ready for sale(FULL UNLIMITED)-0898484308
Публикувай отговор