Пръснат колектор причини

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Пръснат колектор причини

Мнение от ludiqmaks »

Здравейте колеги.Преди около три месеца монтирах газов инжекцион на една ес класа осем цилидара и днес ми съобщава че както си е карал е чул силен гръм.И пръска смукателния колектор :oops: някой ако има представа защо колектора се е напълнил с газ и се е запалила нека сподели.
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от rangel1 »

много не се занимавам с газови уредби ,но мисля че е станала някаква аномалия с запалването или рязко е обедняла сместа и при всички положения не си виновен ти....
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от bobolin4o »

Каква точно е уредбата?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от ludiqmaks »

Уредбата е AG zenit полска.
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от rockton »

Тези "полски шляхти" АГ зенит са големи "дървета", пръчки или както искаш "епитети",имам богат опит с тях, ЕЦУто е некадърно произведено, като хардуер,а за софта да не говоря въобще че ме хваща смях :mrgreen:
Нямат защити за управляваните органи, периферия, например клапан на редуктора...- при обръщане на поляритета(понеже е с диод -клапана-вентила)...- гори писти в ЕЦУто, направо ги отхлупва :mrgreen:
Имах случай, монтирано такова полско дръвцеAG на Шевролет Авео 2006 год. , беше монтирана преди три месеца(тоест още е в гаранция, газовата система) , оказа се след теста и диадностиката, че глупавата газова система АГ беше успяла да изгори(прекъсне) бензинов инжектор на 3 ти цилиндър!
Поръчах нов инжектор, оказа се че трябва 10 дена чакане за доставката,нямали наличност в склада, ....-добре, човекът, клиентът чака кротко10 дена цената на инжектора беше 180лева(лудост за това корейско лайно), нооо той си плати всичко!
предупредих го че газовият блок управление прави този проблем , понеже оставя постоянно отворена бензинов инжектор по време на рабора на газ, и най лошото е че го правеше когато си поиска! - Признаците бяха неравномерна работа на двигателя защото смесва горивата и дави! пратих клиента при газаджиите дето му я бяха поставили да си дооправят газта, нали беше мв гаранция, монтирана само преди три месеца! Та така и минаха около месец и половина, и този същият клиент пак цъфна, и ми вика пак работи по същия начин неравномерно като на три Цилиндъра ......-закачам я аз на скенерая и какво да видя...-прекъснала дюза !!!!......този път на 2ри цилиндър, айде пак същата проседура по смяна на дюзата(инжектора) :mrgreen: До тук AG zenit за има няма 5 месеца успя да унищожи елементи на стойност 360 левчета без да смятам трудът!
От мен клиентът си тръгна с изключен газов "комппот" работещ автомобил само на бензин, нооо перфектно! Казах му да отива при газаджиите и да се оправят нали е в гаранция, ....та след няколко дена клиентът намина само да се похвали, че газаджиите този път му сменили газовият "компир" с нов и за сега всичко било наред...........-замислих се?,,, ДО КОГА ЛИ?
-Имам още доста случаи с ненормално и аномално, държание на това газово лайно "АG".......-но ме заболяха ръцете да пиша, пък и едва ли си заслужава за това изчадие на електрониката-полска да се хаби човек :mrgreen: :mrgreen:
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от ludiqmaks »

Благодаря за мнението колега :!:
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от ludiqmaks »

Други мнения :roll: :?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от bobolin4o »

Може да се получи детонация в колекторите :
1. Постоянно отворена/и газова дюза/и
2. Пробив в мембраната на редуктора - към вакуум или изтърващ предпазен вентил на редуктора - за свръх високо налягане на газта, ако има такъв и ако е вързан с вакуума, както си му е реда. При това, в движение никога не може да гръмне, по-скоро при стартиране на двигателя.
Такива филми да гръмне, че чак да пръсне тръбите от бедна смес не се прожектират... все пак е инжекцион, нали?
Освен, ако маркучите от дюзите са до дросела, а не близо до главата :roll:
Последно промяна от bobolin4o на Чет Юли 09, 2009 10:48 pm, променено общо 1 път.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от gt40 »

Гърми от бедна смес!!! Но по често от проблем в запалителна уредба!! Зависи кой вариант е , но повечето са с Мотроник с индивидуални бобини. Или лулите, свещите , ако има кабели- също. Ако рпоблема не е в сместа?! И мен са ми карали с липсващи парчета на колектор, а една Омега А 2.6 гръмна пред мен и само късмета ми спаси очите :shock: . Че беше с обикновена уредба, ръчен ключ и много бедна смес!
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от gt40 »

Колега bobolin4o. Всеки многоточков инжекцион с хубав голям смукателен колектор мога да демонстрирам с обедняване как хубаво гърми. Дори с впръскваща при определени корекции. Сори, ама филма е гаден!!
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от bobolin4o »

gt40 написа:Гърми от бедна смес!!! Но по често от проблем в запалителна уредба!! Зависи кой вариант е , но повечето са с Мотроник с индивидуални бобини. Или лулите, свещите , ако има кабели- също. Ако рпоблема не е в сместа?! И мен са ми карали с липсващи парчета на колектор, а една Омега А 2.6 гръмна пред мен и само късмета ми спаси очите :shock: . Че беше с обикновена уредба, ръчен ключ и много бедна смес!
Може да гърми, но не и да пръсне тръбите поради простата причина, че няма достатъчно газ в тях да се получи тази мощна и красива експлозия (пак казвам ако колата е с инжекционна уредба, с електрически клапанчета/дюзи за всеки цилиндър)
А иначе искаш да ми кажеш, че абсолютно всяка кола би си взривила колекторите когато газта е на свършване??? Щото тогава сместа си е бедничка, нали?
Та в случая с гръмналите тръби проблема би трябвало да е в запалването...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от rangel1 »

общо взето ако искаш да нямаш проблеми ползвай си автомобила както е излязал от
родилното отделение ако ще го превръщаш в мутант проблема си лично твой.......

Поне аз така им казвам на моите клиенти.........пък и ако иска да му излезе по евтино возенето да си купи каруца с магарешки впряг.........
ludiqmaks
КОЛЕГА
Мнения: 122
Регистриран на: Нед Дек 14, 2008 8:17 pm
Местоположение: Варна

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от ludiqmaks »

Тези дни трябва да ми я докарат като и сменят колектора.Ще и направя оглет на запалването и ще видя как се е напълнил колектора с газ.Благодаря за мненията :!:
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от gt40 »

ludiqmaks Ako имаш възможност, мери и една компресия за сигурност!
Колега bobolin4o. Най-редовно при мен идват коли с газ, за които газаджия казва: бягай при инжекционаджия, а той: тая е с газ и не е мой проблем! От 16 години карам газови и съм газифицирал цялата фамилия. А колко са клиентските с газ... Ако се съмняваш, че гърми от бедна смес, допитай се до таксиджиите, те толкова обедняват, че гърми по всяко време и режим! При свършваща газ дори и карбураторна кола ми е гърмяла, щото много тъпча педала на газта. Не ми е на път Търново, иначе сигурно щях на живо да ти покажа ефекта!
Успех на всички!
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Пръснат колектор причини

Мнение от bobigas »

Колеги няма какво да спориме всяка кола може да кихне при неизправност в запалителната система .Тук въпроса е защо се е напълнил всмукателния колектор със газ според мен причината за това може да нехерметична дюза както писа колегата bobolin4o ,или неправилен монтаж ако колектора е разпробит на много голямо разстояние от всмукателния клапан.От ловато италия дават че наи добре е отвора да се пробива на 5 см.А в моята практика съм имал много случай на коли с газов инжекцион дето са си кихали но без никакви поражения.Най пресния случаи е един Мерцедес C 200 98 г. киха есин месец постоянно докато си смени лулите от бубините до свещите но по колектора нямаше никакви поражения
Публикувай отговор