Ограничител на обороти

- Пропан-бутан<br>
- Метан
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Ограничител на обороти

Мнение от gt40 »

Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Ограничител на обороти

Мнение от bobolin4o »

gt40 написа:Някой да се занимава с аванс процесори? Трябва ми ограничител на обороти за 6200, за аванса не ми е нужна промяна. Бош делко с Хол.
За каква кола става въпрос?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
najdobrix
КОЛЕГА
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
Обратна връзка:

Re: Ограничител на обороти

Мнение от najdobrix »

gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Ограничител на обороти

Мнение от gt40 »

Golf 3 1.8 mono . Преди време му поосвежих мотора, смъкнах на щлайфа повечко, и върви по-добре. Обаче сина на собственика взе книжка! Клапаните имаха среща с бутало! :roll: "Като я юрках на 2-ра към 100 км/ч ... Колата е с газова и прескача и 7000, ако не чуваш какво става под капака. А не е с Шрик пружини все пак. Затова мисля вариант. Гледах на ДЕК, но "Авансът може да се задава в интервал от 0 до +25 градуса" . Ще им звъна, мерси все пак.
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Ограничител на обороти

Мнение от bobigas »

Колега наи простото решение е ,на по старите аудита съм виждал ограничителя е в палеца.От центробежната сила се свива една пружина и замасява високото напрежение.Ако имаш интерес пиши на лични ще ти изпратя един такъв.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Ограничител на обороти

Мнение от bobolin4o »

Хваща се импулса от дюзата, вкарва се в интегриращо реле (ключ за газова уредба например), изхода на релето комутира газов Стоп клапан (на входа на плочката).
Ефекта е:
1. Принудителен празен ход, какъвто е на бензин.
2. Ограничител на оборотите, какъвто е на бензин.
Поради опасност от гадно лашкане, би било добре експериментално да направиш ограничаване на затвореното положение на Стоп клапана.
Успех!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Ограничител на обороти

Мнение от gt40 »

За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Ограничител на обороти

Мнение от bobolin4o »

gt40 написа:За палеца: не става проверих с момчетата от БОШ. Точно такъв диаметър на оста с ограничител не се произвежда.
Предпочитам комутация на запалване, щото гаста е инертна и риск от гърмежи. Трябва да правя тригер на Шмид, преобразувател импулси-напрежение... Засега се търси друг път. Ако е за моята кола, да се напъна.
Това, което предложих се осъществява за 1 час, опасност от гърмежи - друг път! Правил съм го на Корса 1.2 пълна инжекция и на Голф 1.4 моно...
А ако спреш запалването, няма ли да трещи в ауспоха като някоя Газка ???
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Ограничител на обороти

Мнение от gt40 »

Приготвих един ключ газ-бензин. Ще го пробвам!!
najdobrix
КОЛЕГА
Мнения: 52
Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
Обратна връзка:

Re: Ограничител на обороти

Мнение от najdobrix »

При нужда от закъснение на запалването, се предлагат и модели ATC 70R / 70RC, като първият е без вграден комутатор, а вторият разполага с вградени комутатори за употреба при ECU с вградени комутатори
Публикувай отговор