Проблем с ГИ Тартарини - Решен
Проблем с ГИ Тартарини - Решен
Газовия инжекцион е монтиран на един сценик К4М.
Когато се движи на LPG, като се подаде рязко газ за да изпревари, или просто по-бързо да ускори колата обръща автоматично на бензин, след като оборотите се стабилизират пак минава на газ.
Сменени са двата филтъра по газта, дали е възможно да е заминал МАП-а, или въпрос на настройка??
Днес трябва да получа софтуера + хак (заради хардуерната "тапата").
Когато се движи на LPG, като се подаде рязко газ за да изпревари, или просто по-бързо да ускори колата обръща автоматично на бензин, след като оборотите се стабилизират пак минава на газ.
Сменени са двата филтъра по газта, дали е възможно да е заминал МАП-а, или въпрос на настройка??
Днес трябва да получа софтуера + хак (заради хардуерната "тапата").
Последно промяна от mafiota на Пон Ное 12, 2012 5:56 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1718
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Или ниско налягане в бутилката - скапана газ. Може да се провери с манометър, на входа на изпарителя - трябва да е по-голямо налягането от 4 бара.mafiota написа:Газовия инжекцион е монтиран на един сценик К4М.
Когато се движи на LPG, като се подаде рязко газ за да изпревари, или просто по-бързо да ускори колата обръща автоматично на бензин, след като оборотите се стабилизират пак минава на газ.
Сменени са двата филтъра по газта, дали е възможно да е заминал МАП-а, или въпрос на настройка??
Днес трябва да получа софтуера + хак (заради хардуерната "тапата").
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Проблем с ГИ Тартарини
а как се лекува това, чувал съм че някой надуват с компресор?
От настройките какво би могло да се бутне ?
От настройките какво би могло да се бутне ?
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Не е от настройка.mafiota написа:Сменени са двата филтъра по газта, дали е възможно да е заминал МАП-а, или въпрос на настройка??
Днес трябва да получа софтуера + хак (заради хардуерната "тапата").
Може да се е скапал МАП-а.По мое наблюдение МАП-овете(AEB025),се скапват през зимата.Предполагам замръзва конденз в тях и това е причината.Аз ги ремонтирам като сменям датчика вътре за налягане.
Щом филтрите са сменени възможно е да е задръстен изпаритела или да е запушена тръбата от бутилката напред(ако колата е вкарана у нас с газовата е нормално).
Ако намериш хак за програмата свиркай!
Макар че тапата отваря само подробна карта,до сега работя без тази карта.
Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с ГИ Тартарини
ок, само да ми пратят софта ще се обада, ще се радвам да го споделя с вас. А иначе газовата е слагана тук в Бг. преди 4..5 год, в Русе, но нещо човека дето я е слагал е доста се прави на доста зает и все отказва да ни приеме.
А къде може да се намери такъв датчик, пиновете съвпадат ли на новия ?
А къде може да се намери такъв датчик, пиновете съвпадат ли на новия ?
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Разглобявам МАП-а и сменям само сензора за налягане вътре на платката.Сензора е на Моторола,точно какъв беше модела трябва да проверя.
Мисля че е MPXH6400A.
Мисля че е MPXH6400A.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с ГИ Тартарини
поне намира ли се лесно ?ipivan написа:Разглобявам МАП-а и сменям само сензора за налягане вътре на платката.Сензора е на Моторола,точно какъв беше модела трябва да проверя.
Мисля че е MPXH6400A.
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Здравейте,
имам ГИ Тартарини монтиран преди 4 години. От известно време започна да прави проблем. Запалвам си колата и тя си работи на бензин (на ключето за превключване от газ на бензин светодиода си мига и е в режим на изчакване). като загрее колата си обръща на газ и нямам проблем, но понякога когато спра и изгася колата за малко и реша после да карам отново и когато идва момента да превключи на газ и изчезват индикацията на ключето за превключване и съответно колата си продължава да работи на бензин без да обърне на газ. По време на движение сами се появяват индикацията на ключето и си минава на газ. Понякога минава от газ на бензин за малко и после пак минава на газ. Изобщо няма някакъв точен период когато го прави това. От сервиза кадето я поставяха уредбата ми казаха че проблема е в компютъра и трябва да се смени с нов. Някой има ли идея какво мога да пробвам, защото не ми се дават 600 лв за нов компютър.
имам ГИ Тартарини монтиран преди 4 години. От известно време започна да прави проблем. Запалвам си колата и тя си работи на бензин (на ключето за превключване от газ на бензин светодиода си мига и е в режим на изчакване). като загрее колата си обръща на газ и нямам проблем, но понякога когато спра и изгася колата за малко и реша после да карам отново и когато идва момента да превключи на газ и изчезват индикацията на ключето за превключване и съответно колата си продължава да работи на бензин без да обърне на газ. По време на движение сами се появяват индикацията на ключето и си минава на газ. Понякога минава от газ на бензин за малко и после пак минава на газ. Изобщо няма някакъв точен период когато го прави това. От сервиза кадето я поставяха уредбата ми казаха че проблема е в компютъра и трябва да се смени с нов. Някой има ли идея какво мога да пробвам, защото не ми се дават 600 лв за нов компютър.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Има идея. Отиди на диагностика.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Идеята се приема, но вече е направено това. Установено е че захранването не се губи и най вероятно можело да бъде проблем с компютъра на уредбата ? Искат ми 600 лв за нов компютър но няма гранция че е от него!
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Ще помогне ли някой колега с заместител на тапата за секуент?
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Кой сикуент баш?В нета всичко има.Markony написа:Ще помогне ли някой колега с заместител на тапата за секуент?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с ГИ Тартарини
6.0 изтеглих,не знам старите версии дали са защитени.
Edit:Оправих се и без тапата,но един жокер ако пуснеш на лични ще съм благодарен.Изчетох пропана и кархелпа.над 500 поста и не намерих...
Edit:Оправих се и без тапата,но един жокер ако пуснеш на лични ще съм благодарен.Изчетох пропана и кархелпа.над 500 поста и не намерих...
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Поразрових се относно тапата.Неволята..дето се вика е най-добрия помощник.
Та флашката е EUTRON PR или ЕУТРОН СМАРТКЕЙ 3.
Изчетох записа,паролата,идентификацията.От тук нантатък трябва ревърсинженеринг,който аз не разбирам.От дъмпа се прави сис.файл,който се инсталира в регистрите.След това се инсталира емулатор,който прехвърля заявките от ЛПТ,УСБ към сис.файла.Намерих и решение,но е платено и по-скъпо от флашката.Та в общи линии търсенето приключи,купих си флашката.АКо нямакой му се занимава да пише емулатор ,да се свържи с мен.
Та флашката е EUTRON PR или ЕУТРОН СМАРТКЕЙ 3.
Изчетох записа,паролата,идентификацията.От тук нантатък трябва ревърсинженеринг,който аз не разбирам.От дъмпа се прави сис.файл,който се инсталира в регистрите.След това се инсталира емулатор,който прехвърля заявките от ЛПТ,УСБ към сис.файла.Намерих и решение,но е платено и по-скъпо от флашката.Та в общи линии търсенето приключи,купих си флашката.АКо нямакой му се занимава да пише емулатор ,да се свържи с мен.
Re: Проблем с ГИ Тартарини
Да довърша темата,
проблема беше решен преди доста време - след смяна на мембраните на испарителя, маркучите към него, и наново настройка!
проблема беше решен преди доста време - след смяна на мембраните на испарителя, маркучите към него, и наново настройка!