живот на дюзите като функция на налягането

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

живот на дюзите като функция на налягането

Мнение от ogromnii »

сравнително отскоро се занимавам с г.и. и нямам опит, не монтирам, само ремонтирам на редовни клиенти, но сякаш забелязвам тенденция колкото е по ниско работното налягане толкова по дълго да работят инжекторните рейки правилно. забелязвали ли сте нещо подобно?
първоначално ми направи впечатление че системите измислени да работят с ниско налягане са много стабилни във времето (изиджет, ланди), колите навъртат по 150-200 хиляди преди да се наложи смяна на компоненти, докато при другите рейките работят поносимо 30-60к.
последните две коли които правих настроих на диф.налягане около 1бар, с чувствително по дълги инжекторни времена и работят чудесно, дюзите работят по-меко (не щракат толкова шумно) :)
има ли някой подобни наблюдения или си внушавам?
emzo
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Ное 06, 2008 11:49 am
Местоположение: Стара Загора

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Мнение от emzo »

Aми то си го пише в спецификациите.
Работно налягане от 0,5 до 2 бара - валтекоподобни
mafiota
КОЛЕГА
Мнения: 145
Регистриран на: Пет Авг 29, 2008 9:59 pm
Местоположение: Козлодуй

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Мнение от mafiota »

Може и да си прав колега, но според мен разлика от около 0,2..0,3бар. (dP) нагоре надоло не е фрапираща. Истината е, че , малко газаджии се заиграват с размера на дюзите при DdP=const за да получат определено газово време на ПХ. По-лесно е да врътнеш шестограма :)
Може би при Валтекоподобните инжектори по-голямо значение върху увелучаването на пробега оказва скъсяването на хода на буталцата.
Изображение
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: живот на дюзите като функция на налягането

Мнение от ipivan »

Живота на дюзите зависи от качеството на изработка и от качеството на газта.
Скоро сменях Раил Апач на едно такси на метан.Изкарали са 100 000км.Налягането беше 1,8 бара диференциално.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
Публикувай отговор