Страница 2 от 4

Re: Emer Frank

Публикувано на: Вто Май 21, 2013 5:54 pm
от ipivan
Инсталирах програмата от линка който си дал да видя как стоят нещата.
Програмата не се отваря,заключена е с ключ който е вграден в кабела.FTDI чипа има памет в която е записан ключа.
Трябва или да се кракне програмата или оригинален кабел.Може да опиташ с програмата Westport LD.Тя е комбинирана за OMVL и Emer Injection System,и двете с OBD.
Любо Ганев го продава кабела на цена 170лв. :idea:

Re: Emer Frank

Публикувано на: Вто Май 21, 2013 11:10 pm
от Markony
Значи може да пригодим Вагкомски кабел,само някой трябва да прочете епрома от оригинален кабел.Всъщност всеки ФТДИ кабел с външна памет може да се пригоди.Има си ютилити на сайта на ФТДИ за флашване на юзерски епром за брандиране на кабели.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 10:52 am
от lazarovdm
Westport LD мисля, че няма да свърши работа, защото Emer Injection System e друг софтуер който обслужва другите продукти на Emer, които ползват AEB-ското ЕКУ. Аз имам и Emer Injection System(той си се отваря), но той не върши работа(не се свързва с газовото) =/
Моята е EMER FRANK и единствения софтуер мисля за нея е този, който съм постнал по горе...

Дайте съвети сега какво да направя за да го закача въпросното ЕКУ :(
Някой ако може да помогне, че за една диагностика(настойка) не ми се дават 200 лв за кабел! :(

Също ако има сервиз около Благоевград- София, който може да ми свърши работа ще съм още по-благодарен........

Един от служителите на Ремикс беше много любезен и щеше да ми свърши работа, но УВИ не носех с мен лаптоп, а те нямат сервиз....

ПС: в драйверите на оригиналния интерфейс дали е възможно да се съдържа ключа, защото имам и драйверите от оригиналния интерфейс.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 8:21 pm
от ipivan
Ключа едва ли е в драйверите.Имам кабел с вграден ключ за ГИ МимГаз,кабела е с ФТДИ чип FT232RL(ако не се лъжа).Ако кабела не е включен в компа програмата не се отваря.А след като се отвори програмата,може и с друг кабел да стане връзката.(пробвано)

Re: Emer Frank

Публикувано на: Сря Май 22, 2013 8:49 pm
от lazarovdm
Днес пристигна USB to UART TTL-а.

Сега поне се намират ECU-то и компютъра - http://i41.tinypic.com/95z9qb.jpg

Цял ден се рова в интернет за кракнат софтуер или bin-а на оригиналния интерфейс, но уви...
Попаднах на това http://www.iwebgas.com/download.html и Emer New version, която е малко по стара от моята, но и тя иска ключ. Има някакви инструкции, но не мога да я подкарам :( (Някой да се пробва?)

Също пробвах с няколко софтуера базирани на AUTRONIC тъй като ЕКУ-то е тяхно, но с тях също не става...

Ето какво представлява софтуера иначе http://www.stabilegpl.com/public/95/59/file_58.pdf

Просто искам някой да го погледне това газово.... не, че колата не върви...(разхода засега е супер) Просто е записало някаква грешка(предполагам от сондата, защото нивомера не отчита като хората) и пиука като дам на контакт(от копчето)... Смесите са бедни също(светва ми чека - Alfa Romeo 147), а това по принцип не трябва да става при положение, че инжекциона е с OBD връзка към колата....

Ако някой знае сервиз, който да има въпросния кабел в Югозападния регион и София, също ще съм Благодарен!

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 10:01 am
от lazarovdm
Искам да добавя, че емер франк е идентично с Autronic Mistral II EVO(същото еку и подобен софтуер), проблема е, че и софтуера на Mistral не се отваря.... излиза абсолютно същия надпис.................(missing interface...)

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 10:52 am
от bobolin4o
Сега, така като гледам вариантите са два:
1. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и конкретен сериен номер.
2. Програмата търси USB конвертор със специфични VID&PID и донгъл (в кабела или на друг USB порт)
VID&PID са ясни, виждат се в ini файла на драйвера. USB конверторът ползва D2XX драйвер, а не "USB<->Com". Понеже не виждам драйвери за донгъл, по скоро вярвам, че не е предвиден външен такъв... по-скоро ако има, то той е в кабела.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 12:47 pm
от lazarovdm
След доста мислене и опити(малко помощ ми дойде и Mistral II Plus софтуера на Autronic, тъй като са идентични с Emer Frank)
Програмата я "Fix-нах" с малко обработка по ConfigScale.ini файла ;)
В момента работи, свързва се, и чете ЕКУто със този кабел http://www.sirius-pcb.com/index.php?mod ... g&show=600
Направо не мога да повярвам, какво направих ;)

Друг е проблема, че за разлика от компютрите, нямам никаква представа от настройки на газово...... Единственото нещо, което забелязах е, че OBD-то не е свързано с колата....(това го видях на софтуера). След малко по обстоен преглед по кабелите видях, че въпросните кабели са срязана(защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)

Сега ще търся газаджия който да извърши тази процедура + настройка адаптации и там, какво се вика...

Благодаря на всички, които писахте...

Аа и да не забравя ето https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing , ако на някой му трябва ;)

Поздрави!

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 1:18 pm
от bobolin4o
Браво!
И успех!

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 2:02 pm
от emzo
lazarovdm написа:защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
Щото ако на адрес ХХ стандартния отговор е YY, на "талянките е XY и шанса да заработи ОБД-то е малък. Ама и не каза коя година е колата.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 2:58 pm
от lazarovdm
emzo написа:
lazarovdm написа:защо така са направили тия талянци, при положение че колата е OBD.....)
Щото ако на адрес ХХ стандартния отговор е YY, на "талянките е XY и шанса да заработи ОБД-то е малък. Ама и не каза коя година е колата.
Колата е Алфа Ромео 147 2002г ОБД 2 мисля, че е (мога да чета двигателя и с ваг-ком и с емл327 интерфейс)

А самото газово има пълна поддръжка поне от настройките се вижда
http://i39.tinypic.com/68hlxf.jpg
http://i40.tinypic.com/2vb3h3a.jpg
http://i40.tinypic.com/2zqa9p3.jpg

Дори и както казвате XY (при Fiat мисля, че е така) и него го поддържа като опция (Trim Control)


Просто няма логика да дадеш 1600лв (около 800 euro май струва тоя инжекцион в италия) за ОБД газов инжекцион и да не го ползваш...

Проблема е, че не разбирам много от това, но пък и нищо не ми пречи пак да срежа кабелите, ако не стане ;)

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 3:01 pm
от emzo
Може и да станe. Tя е по КАН.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 3:16 pm
от lazarovdm
emzo написа:Може и да станe. Tя е по КАН.
Ще пробвам колега. За ваг-комския съм сигурен че ползва 7 пин к линията. Защото са ми такива настройките в Multiecuscan-a.
Може и К линиите да ползва(поне диагностичния софтуер ползва тях).

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 5:50 pm
от ipivan
А може ли да ми изпратиш тази работеща програма за Mistral II Plus,или тази с която си закачил Емера,че не разбрах с коя програма е станала връзката?
Аз съм закачал Mistral с програмата за EazyJet или обратно,не помня точно.

Re: Emer Frank

Публикувано на: Чет Май 23, 2013 7:08 pm
от ogromnii
това е за стария мистрал
относно обд-то въпроса е дали централата е предвидена за директна връзка, или ползва допълнителен модул, нямаш ли схема?