King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

- Пропан-бутан<br>
- Метан
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от Markony »

Не съм виждал досега марка ГИ с букса за ОБД.Просто поддържа набор с протоколи.Подключването е оставено на изобретателността на майстора. :lol:
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Markony написа:Не съм виждал досега марка ГИ с букса за ОБД.Просто поддържа набор с протоколи.Подключването е оставено на изобретателността на майстора. :lol:
Има има.на стаг и кинг компютрите са с букси направени.Иначе ще намеря ел.схема и ще ги вържа(тоест моят монтьор не аз ) и ще се оправим някак :)
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Голям филм...реших вече да поръчвам и воала...имат само AC Stag 4 ECO и на същата цена King 4 ECO.Една идея по-скъп е King MP48,но и те не намирали разлика и колата щяла да върви и с ECO версиите.Гледам тея КИНГ и са 1:1 със старият OMVL като софтуер и настройки.Има една карта с корекции,без карта с точки и тва е.Малко настройки от сорта на какво е колата и до там.И сега се чудя със Стага или с Кинга....не че имам избор де :D
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от ipivan »

Според мен този мотор може да се подкара с ГИ без OBD.Ако пък се монтира ГИ с OBD,добре е да се провери първо какъв е протокола на колата и какви протоколи поддържа ГИ.Да не се окаже,че е монтиран ГИ с OBD без OBD! :lol:
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Всичките компютри,които съм харесал са все без OBD.Колата я закачахме на компютър и си е с Мерцедесовия протокол,а не 9141 и стана ясно,че файда от OBD няма.Въпроса е , дали си заслужава и каква е разликата между KING ECO/ MP48 ,защото в цената е 50лв . Не че са проблем,но да знам защо ги давам.Из интернет нищо не намирам конкретно.Сигурно ще е с MP48. Трябва утре да говоря и поръчам нещо освен.Досега съм работил на 1 кола с OMVL ЕКУ и не беше нищо сложно.Даже ми беше странно как не правиш карта с точки,а директно по една таблица си едитваш квот те кефи :D (естествено тя си набива нещо автоматично първоначално). и най-последният вариант кме нево....нямам му нещо доверие на него...или май е най-добрия вариант

След разтърсване от моя страна се оказа,че само S202 купето след 2000г има OBD и мотора е 163кс,а моят 192кс никога не е имал такова нещо :D

Иначе ето видео към софтуера :

http://www.youtube.com/watch?v=tInqmAxa-mY
Duorkin
КОЛЕГА
Мнения: 35
Регистриран на: Пон Фев 27, 2012 1:47 pm
Местоположение: Перник

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от Duorkin »

MP48 е новия продукт на АЕБ и е по добър като таблици и софт. Като чукнеш на модификация на карта ,можеш да си правиш корекции по обороти .
Диагностика,монтаж и ремонт на ГИ.Перник
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от Markony »

Модификация на карта има от доста време?
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Утре железата ще са при мен :D Като цяло тва е ... KING MP48, Томасето Артик , OMVL Reg Fast . Сондата и тръбата на Ф8 , тройниците от лят под налягане алуминии(дори тези за вакуума) и остана да видя къде има скоби за маркучите за газта(между рейката и колектора),че не е атмосферен мотор.. монтажа се очаква другата седмица по някое време да взема да го правя след работа.Надявам се за 2 дни да съм готов(все пак до 17 работя като заварчик и хич не ми се поглежда тоз коч :D )


ЕДИТ: тоз път след навикването по телефона съм доволен.Всичко си е комплект без нито 1 болт липсващ :D

Изглежда истинска таз работа и си пише А.Е.B. навсякъде :D

Изображение
Изображение
Изображение
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Има ли някой запознат с този тип мотори...откъде най-лесно да взема сигнал за оборотите?

Днес монтирах бутилката,тръбата и изпарителя(вода+газ).Утре остана рейката с колекторите и кабелите на компютъра.До отзад всичко е пуснато.Стана доста кадърно,но много нерви се попиляха.Първо че няма място,второ че искахме да стане тръбата над диференциала по купето при бъдещи ремонти на окачването отзад да е лесно.Зареждачката и тя изхаби малко нерви...чудо :D

Чудим се дали да монтираме дюзите(говоря за щуцерите на колектора) максимално близко до тези на бензина или както има не един монтаж изпълнен в нета на 3-4 санта преди дюзите....там е най-дебела пластмасата помеждодругото,а само до бензиновата дюза е доста тънко.Едва ли ще е проблем газта да идва 3-4 санта по отдалеч.Ако съдя по моята стара кола и 2-3 същите с доста по-далеч пробити колектори...ем няма разлика,даже онези вървят по пухкаво :D
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от ogromnii »

системата няма ли опция за виртуални обороти? т.е. от инжекторите? иначе трябва да търсиш сигнала към бобина.
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Така всичко е свързано..заигра се момчето където монтираме уредбата и всичко е вързано при компютъра.Наредихме всичко като за изложба и ново 20...папагалите от Ведраре забравили да ме предупредят,че този кинг работи с негов си кабел(само MP48 и още някой модели),докато разните други боклуци вървят с обикновен кабел.И така двудневната игра изгуби смисъл рязко.Чисто се направиха нарочно на ударени и квито са серт и грам отстъпки не им се правят без значение от оборота(не е първият инж. комплект или части) ,където взимам от тях и пак всичко е чудо.Добре че кабела е евтин поне.....

Едва ли някой има информация за това нещо,за да съм сигурен,че не ме играят.Пробвах с обикновен кабел и ми дава грешка при свързването за жалост ;(
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от ipivan »

А какво е "обикновен" и какво е "необикновен" кабел? :roll:
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

под обикновен имам предвид универсален ( мисля ,че платката се водеше usb to uartl) за уредби без ключ( домашно производство хах ). из lpg uk форума чета,че и там ставало с техен кабел. но понеже нямам нерви да се занимавам вече,ще си го поръчам да ми е мирна главата
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

БЕСЕН СЪМ! Бива карък да съм ама толкоз.Днес взех кабела.Закачих я и настроих дюзи а у на газ праз всичко което може.Понечих да се обърне на газ и опаля под 1атмосфера,а преди това мапа отчита 1.7бара.Естествено колата гасне.Сложихме друг редуктор нов същата работа,а е навит докрай ! В бутилката имаше 20лв газ...кво да правим...ем свалихме сондата като изпуснахме налягането вътре.Естествено,подведен от тукашните майстори взех мимгас.Да на коли по 200коня и нагоре работят,но моята можеше и да не е стока нещо.Разпробихме отвора към тръбата колкото може.Спомен за размера обаче нямам.И воала газта взе да стига 1.3бара в работен режим и колата да се форсира и движи.Проблема е обаче,че най-вероятно времето през което бутилката стоя отворена беше дълго и сега единият от двата газа е изчезнал и колатаняма мощност,но върви.На това отдавам и слабото налягане на редуктора.Ще я изгоря карайки така по-бавничко и ще сложа нова газ.Надявам се ,че ще има разлика.Открихме кво пречи на сондата и сега газта минава добре.Рейката обаче е с дюзи 2.1мм,които не съм разпробивал,защото се чудех на колко да ги оставя.Гледам из мерцедес форума с валтек карат на по 2.4мм.В момента като ударя педала до пода и колата се обръща на бензин след известно време и идва един момент в който,мапа показва 1.40бара,а редуктора пада на 1атм.Това пак ли заради калпавата сонда ще е или е свързано пряко с размера на дюзите.Малко е странен въпроса и не намирам логика,но исках да ви го задам.Според автоматичната калибровка колата е с малки дюзи в крайният диапазон към коректни.Чудя се дали да не ги направя на 2.3мм?По-интересното е ,защо томасетото не иска да вдига над 1.35-1.40 бара според мапа на тоз тъп КИНГ.Пак ли да не му стига газта ? Изпарителя е навит докрай,но и да го намалиш много много показаниятана мапа не намалят.Направи ми впечатление,че срещу типа гориво има едно Reducer: ,което можеш да задаваш от 0.9 до 1.27,но аз му зададах 1.5 в момента и колата върви най-добре.Ще изчакам да сложа нова газ и да пробия на 2.3 и да я мъча пак.Вече искрено съжелявам за старанието ,което пропилях....сефте такива проблеми,но и при монтажа всичко беше каръщина и не вървеше работата...
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от Markony »

Общо взето гледай да се доближиш до 1 бар.ЗАщо искаш да дигнеш 1,5?
Публикувай отговор