King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

целта ми е газта да е с по-високо налягане от това което прави компресора. 1.3/4 до 1.5 прави постоянно. не и ли давам яко газ,а карам мудно върви дори с кофтият газ в момента,но с коефицент над 1.5(бедно). ще пробия дюзите днес с 1/2 десети :) дано не стане по-зле. за справка при 10 мс време на бенз,върви с около 20 газ и това ме кара да мисля така

edit: сега като за замисля,вярно че и 1 атм ми стига...мапа отчита ваккум,а впоследствие над налягане. реално налягането в колектора е 0.3/4/5 атм,а на газта много повече,дори и при 1 атм. ще пробивам смело,пък ако пак се закучи ще се уговоря с тея от ведраре,да видя кво ще кажат. помеждодругото нивомера не работи. дава,че е пълна бутилката,а по спомен е вързан правилно( 1 кабел за маса и един към компа). аеб е


edit: току що се чух с момчетата от ведраре.казаха ми,че най-добре тоз мотор са го правили с 1.1 бара газ и 2.7мм дюзи. ще ги послушам и днес ще пробвам.
emzo
КОЛЕГА
Мнения: 109
Регистриран на: Чет Ное 06, 2008 11:49 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от emzo »

при 1бар и 2.6мм , тия дюзи стигат за 140 коня.
Сам си прави изводите.

Утре ще проверя, дали са ми останали дюзички на 2.6мм и ще ти звънна ако имам ;)
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Ето какво сътворих днес..оказа се ,че ако пробия дюзите на 2.7мм няма да имат стена и ще се строшат.Предполагам ,се сещате как изглеждат дюзите на OMVL-а.Та и пробих на 2.5мм,като останаха 2-3 десети стена.Ако ги пробия на 2.6мм няма да имат грам стеснение,което се вижда като погледнеш през тях.Налягането най-добре излезе да е 1.25бара.Колата върви супер.Доста по-добре от вчера,макар и само с 10лв заредени след отварянето(така ме посъветваха докато я изгоря).Според ламбда сондата колата винаги върви в граници,та дори и малко богато.С лекота направи 220 на газ,а и като цяло се реже добре.Утре ще кача снимки от монтажа.Притеснява ме само температурата на редуктора.При 100км/ч е около 45гр,при 120км/ч е около 40 и така до 160км/ч.След това на около 200 става на 30гр.Газта варира с 2-3 градуса в +/- от температурата на редуктора.Водата е взета от изхода на главата посока парното,редуктора и после маркуча минава под радиатора и влиза във водната помпа,а не над радиатора както правят на много монтажи.Градско газта и редуктора стигат до 60гр.За разход е рано още да говоря :) Направи ми впечатление,че колата беше настроена на 35гр да прехвърля на газ,а на таблото вече показваше 50гр почти.Явно трябва да преправя водите....но засега ще е така.

Единствено остана проблема с нивомера.Компютъра не чете показания от нивомера на бутилката.Дава 0ом-а.Всичко е свързано.Кабела от компютъра отива в нивомера на белият кабел ,а черният е на маса и нищо не отчита.Чудя се дали не съм го прецакал докато сваляхме сондата,че всичко беше стабилен лед :)
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Вече няколко дни карам и няма проблеми.Колата върви и се държи супер.Напълних я до горе и сега ще видя колко ще изкара.Събра 30л,и стигнах на ход до бензиностанцията,но не искаше да вдигне повече от 2500 оборота.Което по груби сметки,значи че съм уцелил ъгъла.Пробвах я днес да запаля авариино.Пали супер и работи доста добре и стабилно.Дразнят ме само 2 неща.

Първото е ,че изпарителя или не се топли добре или датчика не отчита правилно.Колата прехвърля на газ и след 20-30секунди стрелката на таблото показва 40гр,а съм я нагласил на 20 да обръща,защото ако го направя на 35-40 колата загрява до към 60-70гр преди да прехвърли(по показанията на таблото),а изпарителя си е горещ и се загрява дори преди парното.Датчика не е навит хубаво да опира в изпарителя,а стърчи 2-3мм,защото не подрязахме достатъчно шпилката му.Мисля да клъцна и да го затегна докато опре в изпарителя.

Вторият проблем е с нивомера на бутилката.Имах съмнение в буксата,но днес я разгледах и не открих да е прекъсната или с разтегнато краче.Нивомера е на АЕБ,а кабела от компютъра до бутилката е този на Мимгас с уж същият датчик(сложих него защото в един кожух вървят кабел за нивомера ,клапана и маса от пред до отзад).Пробвах и с него но уви.Или не сме го вързали правилно в суматохата или някъде кабела е прекъснат.Компютъра постоянно показва 0ома и тва е(според софтуера му).Тея дни ще разопаковам кабелите под казанчето за течноста за чистачки и ще видя какво се случва.Даже ще сложа кабела ,който идва с АЕБ-чето да не би да има вътре нещо в него....
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Ето така се получи монтажа:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1298_o.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 1261_o.jpg
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 0348_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 2640_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 0180_o.jpg

Разхода е 14л/100км градско в Стара Загора. 8.5л/100км извън градско и 9л/100км магистрално със 130/140км.Оправих показанията на нивомера,температурният датчик леко му скъсих резбата и го навих докрай,но нямаше особенна разлика и след сверка с други коли се установи,че водата като цяло е лек дерт на тея коли.Направена е да обръща на 20гр на изпарителя с лека температурна корекция и колата вървеше супер дори в дните с минусови температури.Датчика за водата на таблото е завъртян на главата и при 25гр редуктор на таблото тъкмо удря 40гр.При 140км/ч по магистралата газта и редуктора стоят на 40гр,а градско около 60.
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Да допълня и попитам разни неща и какво мислите за тях. Колата след известен пробег си вдигна разхода,но само извънградско(странното е ,че в града си ковеше 14/14.5).Обаче моят пуст мерак...поразчоплих готовата работа и забелязох следната зависимост.
При налягане от 1.1/1.2бара разхода в града на климатик е около 17 ,а извън града около 8.Колата не ми харесва как върви,а и градското ми е 80% да кажем.Картата на колата е в добри граници,като рядко се вижда повече от 170/180 като коефицент в най-натоварените режими.Дюзите са на 2.5мм,защото не позволява повече.
При налягане от 1.45/1.5 бара разхода в града с климатик е не повече от 15,но извън града удря 10/12(много рядко 12).Колата върви на куршум и и е леко.Като цяло в момента дори така я карам.Забелязах обаче,че коефицентите от картата стигат до 230(което означава уж бедно).Но колата върви на самолет и разликата с ниското налягане е осезаема.Размера на дюзите според програмата при 1.1 бара е на границата от малки към нормални,а на 1.45 е от нормални към големи. Времената на бензин при еднакви режими на каране при 1.45б налягане са 1:1 при работа на газ и бензин,докато при 1.1 разлика има(стават по-големи).Празният ход на бензин е 2.8/9мс,при работа на газ даже пада на 2.7/8мс при 1.45б. Газовото време е около 4/4.5мс. Така си карам колата,но ми е интересна разликата в разхода извън града откъде се получава...не че с 5/10лв ще забогатея.Навеждат ме едни мисли за по-големи инжектори,че тези още откакто взех колата знам,че са на границата. Какво бихте ме посъветвали вие.Другото което е ,че стила ми на каране не винаги е еднакакъв и може и това да дава отклонение.От няколко дни имам темпомат и при първа възможност ще я засека.При автокалибровката колата си включва компресора и изпада в boost.Не знам дали това не я и шашка леко,защото калибровката е от типа дръжте между 2500/3100 оборота,а още преди 2000об колата вече има 0.3бара налягане,а при 2500 има към 0.4 и пик 0.5.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от oem »

bobolin4o написа:Като човек, минал по този път, мога да ти кажа само едно - инвестирай в маркова уредба.
Какво значи маркова уредба? :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от bobolin4o »

oem написа:
bobolin4o написа:Като човек, минал по този път, мога да ти кажа само едно - инвестирай в маркова уредба.
Какво значи маркова уредба? :)

Еми не е "BSM" със сигурност...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
auto
КОЛЕГА
Мнения: 48
Регистриран на: Пон Сеп 10, 2007 2:20 pm
Местоположение: Плевен

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от auto »

bobolin4o написа:
oem написа:
bobolin4o написа:Като човек, минал по този път, мога да ти кажа само едно - инвестирай в маркова уредба.
Какво значи маркова уредба? :)

Еми не е "BSM" със сигурност...
Точно!! :D
emaidkd
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Фев 02, 2016 4:39 pm

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от emaidkd »

притежаваш ли кабела за MP48 все още?
hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Обратна връзка:

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от hohooo »

emaidkd написа:притежаваш ли кабела за MP48 все още?
Кабели за диагностика на газови инжекциони:
http://projekt-tech.com/bg/
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
emaidkd
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Фев 02, 2016 4:39 pm

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от emaidkd »

Да ще закупя кабел, но поради факта, че пробвах няколко и не ми се получава, за това ми се иска да се свържа веднъж към газовото ЕКУ и тогава да купя точно такъв кабел. По тази причина се обърнах с тази молба към колегата . Точният модел на ЕКУ -то е OMVL Dream XXI-E MP48, ходих при няколко майстори, но не могат да се свържат към газовата, купи и собствен кабел, разменях и Тх и Рх , но или изписва, че софтуера не поддържа това ЕКУ или при обръщане на кабелите изписва другата грешка ц01. Софтуера е най новия които е за N. Кабела го пробвам през терминал емулатора работи. сменях номера на компорта никаква полза. Чипа е ПЛ2303 има си драйвери. И вече съм в задънена улица. Малко помощ би била добре дошла за мен.
Линка които е посочен за програмата за Е не е валиден за това ако може да ми посочите друг.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от ipivan »

emaidkd написа:изписва, че софтуера не поддържа това ЕКУ...........
Това означава,че има комуникация с газовото ECU.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
emaidkd
Мнения: 12
Регистриран на: Вто Фев 02, 2016 4:39 pm

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от emaidkd »

Открих посочената версия програма за съжаление отново изписва същите неща. Променях компорта, позволих си да променя и скоростта на предаване , но ефекта е нулев. По съвет на колегата май ще сменя и кабела да е с друг чип, дано това помогне. Гледам по форумите, че за старите версии на програмата пише , че трябва и някакъв ключ , а в последствие и УСб ключ , а накрая пише, че програмата са я пуснали свободно. Взех да се чудя да не би там да е проблема. Ако някои има връзка с този колега mupko които е посочил, че е от Стара Загора и си е купил оригинален кабел ако може да ме свърже с него,
hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Обратна връзка:

Re: Какъв компютър на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от hohooo »

emaidkd написа:Открих посочената версия програма за съжаление отново изписва същите неща. Променях компорта, позволих си да променя и скоростта на предаване , но ефекта е нулев. По съвет на колегата май ще сменя и кабела да е с друг чип, дано това помогне. Гледам по форумите, че за старите версии на програмата пише , че трябва и някакъв ключ , а в последствие и УСб ключ , а накрая пише, че програмата са я пуснали свободно. Взех да се чудя да не би там да е проблема. Ако някои има връзка с този колега mupko които е посочил, че е от Стара Загора и си е купил оригинален кабел ако може да ме свърже с него,
Не ти трябва USB ключ или по специален кабел с ключ, този компютър се чете с нормален кабел с чип FTDI и
софтуер OMVL_CAD_06.03.00.01

http://dox.abv.bg/files/listtree или http://www.vogelsautogas.es/downloads/D ... 305_IC.zip
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
Публикувай отговор