Romano проблем

- Пропан-бутан<br>
- Метан
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от bobolin4o »

Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Romano проблем

Мнение от ipivan »

bobolin4o написа:Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Малко теория........
При голям размер на дюзите производителността им започва да зависи повече от хода на буталото и бързодействието отколкото от размера на дупката.Май по-добре да се вдигне налягането!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
caravel
КОЛЕГА
Мнения: 70
Регистриран на: Чет Мар 14, 2013 7:21 am

Re: Romano проблем

Мнение от caravel »

bobolin4o написа:Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
Бих казал само едно:"На крива ракета и космоса и пречи"
1.Налягане ниско
2,Дюзи-малки
После колата не вървяла,е как да върви.Ако ви сложат противогаз и ви накарат да тичате-как ще се почуствате?
Това е форум за колеги,които се занимават професионално с АГУ,да си помагаме в кофти ситуация,някои ако е изпадал в такова положение знае много добре как е.А в случая имам чувството,че се учим виртуално,което не е много добър начин на обучение в тази сфера.
Съжалявам,ама и аз не се сдържах!
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от steich »

Мислех сам да се пробвам да оправя проблема или да я донастроя, но .... ще ходя при колегата газаджия да видим какво ще измислим. Все пак системата е в гаранция и има някаква конкретна причина коефициентите да са извън норма. Не че не мога да вдигна налягането с ... много ... да кажем двойно, но така не е редно и не е нормално ... все пак не карам автомобил 3000 кубика и 200 коня.

Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.

Относно виртуалното обучение .... не смятам да се занимавам с ГИ или да вадя пари от това. Има конкретен казус с моя автомобил и се търси причината за това, но виждам че не сте се сблъсквали с нещо подобно.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Romano проблем

Мнение от venelek »

bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.

Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
В моя защита ще покажа тази снимка Изображение


С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Romano проблем

Мнение от venelek »

steich написа:
Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.
Колега,не знам коя буква на какъв размер отговаря.Но с това налягане и дюзи разпробити на 2.3мм мисля че коефициентите в таблицата ще са много по ниски.
А относно инжекторите,личното ми мнение е че са много добри(бързи,тихи,високопроизводителни,ремонтопригодни).
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от bobolin4o »

venelek написа:
bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.

Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
:mrgreen:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Romano проблем

Мнение от Markony »

Да не би адаптацията да е с обратен знак?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от bobolin4o »

Щеше веднага да мръдне бенз. трим, направо да се осере в рамките на 10-15 секунди...
Пък то с нея, без нея - все тая...
Ма не е това основния проблем, глей кво става - не знам си колко големи били дюзите, налягането било завод, пък на, коефициентите до тавана.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: Romano проблем

Мнение от venelek »

bobolin4o написа:
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
:mrgreen:
Да колега,в началото и аз бях доста изненадан.Свиква се бързо :D .
А освен Романо, мисля че и другите марки ползуващи този комп на АЕБ(Zavoli,Bigas,Landi и др.) са на този принцип.
Нека все пак ,някой който познава другите системи ,ме поправи ако греша.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Romano проблем

Мнение от Markony »

Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас :)
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от bobolin4o »

Markony написа:Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас :)
Еми аз пък наобратно... ама все пак на любимия ми ФобУс ги има и трите стойности.
Навик... пък и като е "налягане на газта" в програмата, нека да си е налягане на газта... а не диференциалното!
Айде със здраве...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от steich »

Markony написа:Да не би адаптацията да е с обратен знак?
Пробвах с обратна адаптация, но единствено знака на адаптациите стана с знак - и да кажем при адаптация -20% времето на празен ход от 2.5 стана 3.2 т.е. и Fast trim отиде на 19% т.е. не е това.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран на: Сря Май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Romano проблем

Мнение от Markony »

Много се проточи тая тема,що не изключиш ОБД-то и да приключиш?
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Romano проблем

Мнение от steich »

И как да я настроя като изключа ОБД-то като нямам изводи за ламбда сондите ? Пробвах пробно с по-ниски коефициенти ... не става, ще загасне.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Публикувай отговор