Страница 3 от 6

Re: Romano проблем

Публикувано на: Нед Апр 13, 2014 8:04 pm
от steich
Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Нед Апр 13, 2014 8:31 pm
от caravel
steich написа:Е то най-вероятно тази опция се ползва при емулиране на 2-рата сонда основно. 1-вата не е много удачно да се емулира, освен ако не е крайно наложително.
Емулира се първа сонда,втората има по различна графика.Е,виждал съм монтиран ГИ "Романо" и допълнително монтиран външен ламбда емулатор,който омазваше работата на двигателя и собственика незнаеше къде да ходи и кой да моли да му оправи колата.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Апр 14, 2014 3:36 pm
от steich
На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Апр 14, 2014 4:18 pm
от caravel
steich написа:На някой да му се намира все пак инструкция за монтаж или схема на RISN ? Опитах се да открия този лилав кабел за сондата но не го намирам, може би е в някой сноп. Има ли вариант окабеляването да е без тези изводи ?
Аз имам на Заволи,ако ти върши работа да ти я пратя.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Апр 14, 2014 5:00 pm
от venelek
Markony написа:Значи не съм внимавал миналата седмица....,дай адреса на тоя извор да видим,че на сайта на Романо няма D размер
Колега надявам се това ще ти е от полза Изображение

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Апр 14, 2014 6:16 pm
от Markony
Благодаря за инфото!Разминаването идва от поколението уредба.В новия софтуер и новите модели Антонио D разпръсвач няма и не се поддържа от софтуера.Недоразумение...

Re: Romano проблем

Публикувано на: Пон Апр 14, 2014 9:21 pm
от ipivan
Аз поръчвам малък размер дюзи и си ги дупча по моя преценка.(отнася се не само за Романо)

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 2:40 pm
от steich
Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 4:04 pm
от caravel
steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 4:20 pm
от steich
caravel написа:
steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 4:46 pm
от caravel
Слагай "HD" и си готов.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 4:59 pm
от bobolin4o
А с налягането какво стана? Защо още не си го вдигнал пусто да остане...
Диференциално се получава 820мб... че те другите уредби на такова налягане обръщат на бензин :mrgreen:
Доколкото знам тия прословути дюзи отварят уверено и при 2 бара.
Какво чакаш, че не си го вдигнал?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 5:49 pm
от steich
Имах на едната кола холандско AG SGI преди време и там трябваше диференциалното да е между 700 и 900 мбар-а, тъй че си мислех че е нормално. Освен това го дават да е настроен на 1 бар +- 0.1 и 1.5 +- за по големия изпарител и HD дюзи ( поне за Антониото е така ... тук не знам ). На налягане 1.4 коефициентите на празния ход са около 220-225 ... пак не е нормално. Реално мисля че коефициентите трябва да варират между 100 и 170-180.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 6:03 pm
от bobolin4o
Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 6:40 pm
от venelek
steich написа:
caravel написа:
steich написа:Направих няколко скрииншота на софтуера и показанията ... ако на някой му хрумне нещо, но не мога да ги кача.

Пускам линк за сваляне

http://dox.bg/files/dw?a=e29f993159

съответно снимките са

1 - при работа на бензин
2 - работа на газ с адаптация
3 - работа на газ без адаптация
4 - монитор опцията след изключване на акумулатора за 5 мин и ресет на адаптациите.

Пробвах с ново калибриране след това ... същата греда.
Много малки дюзи ползуваш,показанията трябва да са с 100 единици надолу.
Е да де ... нали там е проблема. Размера е D .
Колега сигурен ли си че това са дюзи D, а не O.
Не ти стига газ и това ти го показва и софта в последната снимка(injectors measurements).
Налягането което показва софта press.gas=1.10 ти е добре.Това е диференциалното и лесно може да се убедиш, като извадиш маркуча на вакума.
Моя съвет е да си провериш пак какъв размер са дюзите.