Страница 4 от 6

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 6:45 pm
от bobolin4o
Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 6:59 pm
от ipivan
bobolin4o написа:Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Малко теория........
При голям размер на дюзите производителността им започва да зависи повече от хода на буталото и бързодействието отколкото от размера на дупката.Май по-добре да се вдигне налягането!

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 7:37 pm
от caravel
bobolin4o написа:Ми смятам ти е ясно, че количеството гориво за цилиндър е функция в случая на налягането, диаметъра на дюзата и времето на впръскване.
Всички други дюзи (не романо) при диаметър 2мм и налягане в рейла 1,4бара работят на около 4 мс инж. време, тоест коефициент в таблицата от порядъка на 1,5.
Защо при теб не се получава така?
Какви са тия фаст дюзи кво е туй чудо... щом са "фаст," тоест бързи, би трябвало да доставят достатъчно гориво на празен ход при времена под 3мс... Иначе пък диаметрите им гонят 4мм...!
На мига ги сменям с най-евтиния рейл и да си е***а ма*ата и кенеф!
30 000км, нови и пак и пак... цена 60 лева за "обслужването"... а колко излизат тия "фастове"?
Баси и романо-то...
Друго, гледам на снимката си в коефициент 2,53, пък OBD-то се напъва с още 15 процента... ехеее ми то се получава все едно си с коефициент 2,9... лудница! И още... прави ми впечатление, че със и без тия 15 процента OBD корекция (газов трим) времето на газовото впръскване е едно и също... (както и бензиновите тримове) - сиреч, ефект няма. За какво говорим! Ся, ще коригира или не тая уредба?
Извинявам се за малко, може би, по-емоционалното изказване, ама вече не се сдържах...
Та вкрайна сметка ти препоръчвам да вдигнеш налягането ОЩЕ!
Или си дупчи дюзие...
Айде със здраве!
Бих казал само едно:"На крива ракета и космоса и пречи"
1.Налягане ниско
2,Дюзи-малки
После колата не вървяла,е как да върви.Ако ви сложат противогаз и ви накарат да тичате-как ще се почуствате?
Това е форум за колеги,които се занимават професионално с АГУ,да си помагаме в кофти ситуация,някои ако е изпадал в такова положение знае много добре как е.А в случая имам чувството,че се учим виртуално,което не е много добър начин на обучение в тази сфера.
Съжалявам,ама и аз не се сдържах!

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 7:40 pm
от steich
Мислех сам да се пробвам да оправя проблема или да я донастроя, но .... ще ходя при колегата газаджия да видим какво ще измислим. Все пак системата е в гаранция и има някаква конкретна причина коефициентите да са извън норма. Не че не мога да вдигна налягането с ... много ... да кажем двойно, но така не е редно и не е нормално ... все пак не карам автомобил 3000 кубика и 200 коня.

Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.

Относно виртуалното обучение .... не смятам да се занимавам с ГИ или да вадя пари от това. Има конкретен казус с моя автомобил и се търси причината за това, но виждам че не сте се сблъсквали с нещо подобно.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 8:13 pm
от venelek
bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.

Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
В моя защита ще покажа тази снимка Изображение


С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 8:34 pm
от venelek
steich написа:
Колеги ( ако ме смятате за такъв въпреки че не монтирам ГИ ... не че не мога, но преценил съм че ще отида при професионалист ), повтарям ... дюзите са размер D а не O сложихме ги тъй като беше една идея по отпушена, ще пробваме да смъкнем на C.
Колега,не знам коя буква на какъв размер отговаря.Но с това налягане и дюзи разпробити на 2.3мм мисля че коефициентите в таблицата ще са много по ниски.
А относно инжекторите,личното ми мнение е че са много добри(бързи,тихи,високопроизводителни,ремонтопригодни).

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 11:32 pm
от bobolin4o
venelek написа:
bobolin4o написа:Не е диференциалното със сигурност, баш си е на газта. Сензорът е AEB025 все пак...
Да извади вакума какво ще види? Много ясно че ще вдигне налягането... все едно е подал газ. По скоро не би трябвало да се вдига при подаване на газ и закачен вакум - е те тогава може да се каже че е диференциалното...
Ама както казах AEB025 е сензорът и това слага точка на този въпрос.
Каквото и да си говорим, така или иначе дюзите идват малки, все пак е пробвал и с по-високо налягане.
Имах предвид да извади маркуча на вакума от МАП сензора.Тогава без да се променя вакума към редуктора,стойноста в клетката за налягането на газта пада защото се повиша стойноста измерена от мапа.

Ако правилно съм си научил урока
диференциалното налягане=абсолютното на газта-вакума в смукателния колектор
Аз не казвам че AEB025 e диференциален,а просто че софта показва диференциалното налягане на газта а не абсолютното.
С черен цвят добре се вижда как налягането ,което съм настроил на 1.2бар е почти непроменящо се през целия запис въпреки промяна на обороти,времена на впръскване и т.н.т.
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
:mrgreen:

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 11:37 pm
от Markony
Да не би адаптацията да е с обратен знак?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Вто Апр 15, 2014 11:40 pm
от bobolin4o
Щеше веднага да мръдне бенз. трим, направо да се осере в рамките на 10-15 секунди...
Пък то с нея, без нея - все тая...
Ма не е това основния проблем, глей кво става - не знам си колко големи били дюзите, налягането било завод, пък на, коефициентите до тавана.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Сря Апр 16, 2014 7:43 am
от venelek
bobolin4o написа:
Е това пък на нищо не прилича. Написали пичовете "налягане газ", че и МАП отчита в отделна графа, (при това се ползва д-к с два сензора в него - за налягане на газта и МАП), ма налягането всъщност било диференциално.
Не съм предполагал, че жабарите ще направят такава простотия.
Извинявам се за некомпетентността си относно тая велика система!
Пожелавам на продаващите я, успешни монтажи, а на ползващите я, дълги години безпроблемна експлоатация!
:mrgreen:
Да колега,в началото и аз бях доста изненадан.Свиква се бързо :D .
А освен Романо, мисля че и другите марки ползуващи този комп на АЕБ(Zavoli,Bigas,Landi и др.) са на този принцип.
Нека все пак ,някой който познава другите системи ,ме поправи ако греша.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Сря Апр 16, 2014 2:52 pm
от Markony
Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас :)

Re: Romano проблем

Публикувано на: Сря Апр 16, 2014 6:14 pm
от bobolin4o
Markony написа:Точно така е,навсякъде е диференциално и съм свикнал да го гледам.Като видя абсолютно изпадам в див ужас :)
Еми аз пък наобратно... ама все пак на любимия ми ФобУс ги има и трите стойности.
Навик... пък и като е "налягане на газта" в програмата, нека да си е налягане на газта... а не диференциалното!
Айде със здраве...

Re: Romano проблем

Публикувано на: Чет Апр 17, 2014 3:22 pm
от steich
Markony написа:Да не би адаптацията да е с обратен знак?
Пробвах с обратна адаптация, но единствено знака на адаптациите стана с знак - и да кажем при адаптация -20% времето на празен ход от 2.5 стана 3.2 т.е. и Fast trim отиде на 19% т.е. не е това.

Re: Romano проблем

Публикувано на: Съб Апр 19, 2014 10:50 pm
от Markony
Много се проточи тая тема,що не изключиш ОБД-то и да приключиш?

Re: Romano проблем

Публикувано на: Нед Апр 20, 2014 4:20 pm
от steich
И как да я настроя като изключа ОБД-то като нямам изводи за ламбда сондите ? Пробвах пробно с по-ниски коефициенти ... не става, ще загасне.