Romano проблем

- Пропан-бутан<br>
- Метан
328iT
Мнения: 9
Регистриран: съб апр 26, 2014 10:14 am

Re: Romano проблем

Мнение от 328iT » съб апр 26, 2014 10:17 am

. сбърках темата ..
Последна промяна от 328iT на съб апр 26, 2014 2:16 pm, променено общо 1 път.

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от bobolin4o » съб апр 26, 2014 11:01 am

328iT написа:Малко е встрани от темата на колегата, но..
не мога да се свържа към газовата, а трябва да си я донастроя,
явно при последното посещение в сервиза са сменили софта ..

някой може ли да ми услужи с програмата?
Доста е в страни от темата, но защо не се върнеш в сервиза, където е било последното ти посещение и не зададеш въпроса си там?
Не се сърди, но не е прието в нито един форум по света, първият пост на току-що регистрирал се човек да бъде "искам..."
Ако не си разбрал, това е форум, в който членуват и си общуват предимно "майстори". Ако си такъв, в което силно се съмнявам, дай някакви координати и сведения за себе си.
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900

steich
КОЛЕГА
Мнения: 162
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от steich » нед май 18, 2014 7:25 pm

Не съм писал скоро по моя проблем, но имах няколко други закачки. Смених целия двигател поради всеизвестния за този двигател проблем с разхода на масло. Новия е от ударен автомобил на доказани 50 к км. Сменена е и ламбда сондата с нова оригинална. Направих тест като изключа К-линията и адаптацията за да видя какво ще се получи. Продължават адаптациите на празен ход да отиват на +20 при коефициенти около 240-245. В движение нещата са си добре но коефициентите са между 250-255. Адаптациите на празен ход бензин са в рамките на +5 - +10. Започва да ме съмнява или проблем с компютъра или че дърпа въздух от някъде и се опитва да компенсира, но пък оборотите на празен ход са си ок. Продължавам да съм с разпръсквачи D . Някаква идея ? Някой в София който може да помогне ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Romano проблем

Мнение от ogromnii » пон май 19, 2014 6:14 am

прегледа ли нещата след дюзите, колектора ли е дупчен, с преходници ли е, нещо ограничава газта, просто открий какво е. с дюзи над препоръчания размер няма как да е от тях, освен ако не е барникана настройката на хода.
големите дюзи са по капризни на маркучи/щуцери след тях, за да подават безпрепятствено това което трябва.

steich
КОЛЕГА
Мнения: 162
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от steich » ср юни 04, 2014 9:38 am

Благодарение на колегата от Мишо газ сервиз, имаме набеден вече виновника за проблема. Сменихме инжекторите с други външни за тест и всичко беше ок ... адаптациите се оправиха, коефициентите и времената си дойдоха в норми. Предстои смяна на инжекторите и ще споделя дали се е оправил проблема ... може би е някаква кофти партида.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

steich
КОЛЕГА
Мнения: 162
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от steich » чет юни 05, 2014 11:41 am

Дюзите вече са сменени с нови Romano Fast 2 с разпръсквачи "B" и сега коефициентите са от 130-140 до 180-190 което мисля че е ок. Обаче се получи нещо друго, лонг трима на празен ход отново отиваше на около + 19-20. След като му сложихме отметка на Valvetronic ... всичко заспа ... трим-а е -0.8 с адаптация 1-2-3% което си е супер, колата също ще изрови асфалта така. Трябва ли обаче да я има тази отметка според вас, въпреки че се води VVTI мисля че по новите двигатели ги водят Valvetronic а този не е. Засега ще я карам така за да засека разход поне 2-3 пъти, че ... не мога да и се накефя още и първия ще е висок със сигурност.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 945
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Romano проблем

Мнение от ipivan » чет юни 05, 2014 5:02 pm

Valvetronic са тези мотори които нямат дросел,при теб не зная как е.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

steich
КОЛЕГА
Мнения: 162
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от steich » чет юни 05, 2014 6:17 pm

Е има си дросел но има и Camshaft position actuator на единия вал и се води че е с Variable Valve Timing но реално по новия мотор от 2009-та го водят Valvematic.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 945
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Romano проблем

Мнение от ipivan » нед сеп 21, 2014 2:55 pm

Romano RISN,не иска да се свърже с OBD-то на колата.Колата е Пежо 407,2005г.,V6,3000кубика,211 коня,автомат.Кода на мотора не помня ама той е само един.
Някакви идеи как да стане връзката с OBD-то?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

m1sh0k
Мнения: 3
Регистриран: пон сеп 29, 2014 4:00 pm

Re: Romano проблем

Мнение от m1sh0k » съб юни 25, 2016 3:43 pm

Здравейте , събуждам малко стара тема :)
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)

hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 113
Регистриран: пет апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Контакти:

Re: Romano проблем

Мнение от hohooo » вт юни 28, 2016 10:58 pm

m1sh0k написа:Здравейте , събуждам малко стара тема :)
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)
Софтуера не си ли смята сам стойността в полето reducer ?

Предполагам че BMW-то е 6 цилиндъра 2.8 куб. и е с мощност 193 к.с,
при налягане 1.5 бара , дюзите Романо Фаст ( черни ) трябва да са тип "В " или " С " - 2,8мм е приемлив размер.

Изображение

Изображение
Изображение

http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81

Markony
КОЛЕГА
Мнения: 264
Регистриран: ср май 14, 2008 4:58 am
Местоположение: Русе

Re: Romano проблем

Мнение от Markony » ср юни 29, 2016 5:46 pm

Много хубаво си беше заспала темата.Не знам защо не е заключена още? 5 страници с проблемното Романо...
Да не звучи като заяждане ама за 100 на монтажа един дефектен комп и няколко електромагнита изгоряли имам.Романото си има проблеми ,но те са от съвсем друго естество.Не знам как некадърен монтаж/подбор на компоненти/настройки се обсъждат от хора ,които даже не си направиха труда прочетат мануала.

Ако има колега,ама колега който има проблеми лични или служебни с Романо нека се почувства свободен да ми звънне...

m1sh0k
Мнения: 3
Регистриран: пон сеп 29, 2014 4:00 pm

Re: Romano проблем

Мнение от m1sh0k » чет юни 30, 2016 9:32 am

С романото никакви проблеми не съм имал освен с газаджията монтирал го :)
Една бърза автоматична настройка и хайде карай.. познайте на кой километър ми светна check engine за бедна смес.
Отивам при въпросният индивид и той просто ми вдигна цялата карта с +1 .. е поне го помолих да пусне OBD-то , коего беше изключил поради това ,че е46 била стара кола (нищо че си има обд , то е измислено вчера явно :) )
После при проблем с разхода взе а ми гледа ламбдите и установи ,че едната не работила коректно .. работеше си , но ги гледаше на Х - една преди и една след катализатора.

Та романото си няма проблеми в момента , но все пак ми се иска да знам , какво налягане да напиша горе , защото не си го смята .. поле със стойност от 1.05 до 1.5 е , което ми се струва малко за да е абсолютното налягане .. :roll: (в момента я карам на 1.25 диференциално и съм оставил полето 1.5)

Предпочитам някой да ми я настрой , но не знам към кой в Плевен да се обърна ..всичките посетени от мен до сега обичат да правят само автоматични настройки на място :)

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 945
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Romano проблем

Мнение от ipivan » чет юни 30, 2016 4:46 pm

Какво е Романото AIS,RISN?
И кой ти го монтира ако не е тайна?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

m1sh0k
Мнения: 3
Регистриран: пон сеп 29, 2014 4:00 pm

Re: Romano проблем

Мнение от m1sh0k » чет юни 30, 2016 9:51 pm

RISN e , иначе го монтираха в Ловеч - Слави.

Отговори