Проблем с Romano Antonio

- Пропан-бутан<br>
- Метан
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

Имам проблем с Romano Antonio монтирано на Peugeot 308 1.6 VTi.

При каране на бензин няма проблем, но на газ дава постоянно грешка за " Инжектор 3 отворена верига " за бензиновите т.е. 2-ри газов понеже са обърнати. Грешката се появява в движeние ... придърпва леко и я набива. Някой път почти веднага ... някой път може след 10 км. Филтрите на газовата са сменени.

Когато на същия инжектор се включи бензиновия да работи, няма проблем.

Дюзите са " Romano Fast 2 " с 2.0 мм разпръсквачи и втората газова дюза е със сменен вече ремонтен комплект.

Като че ли се оправи за известно време, но по скоро не.

Пробвах с последен фърмуер 2.82, да изключа КАН-овете да не се шашка ... същата работа.

Някой срещал ли е подобен проблем ?

Предполагам не е проблем че да кажем бензиновите дюзи са подредени 1-2-3-4 а газовите са съответно D-C-B-A ... просто така са вързани и в инсталацията и на 1 съответсва D, на 2-C и т.н.

За сега се сещам да сменя 2 с 3 газов инжектор и да видя дали ще отчита отново инжектор 3 ( реално 2 газов ), и евентуално да ги премеря като съпротивление от към куплунга на газовото ЕКУ . Някакви други идеи ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan »

Трябва да се подредят правилно,т.е. да се обърнат за да си съответстват газови и бензинови инжектори.Цитата по-долу се отнася за електроника на АЕБ,ама и за Антониото трябва да си съответстват газови и бензинови!
WARNING!
Follow the sequence of connections. The BLUE and BLUE-BLACK wires must be positioned at the gas injector marked A. The others must be connected as indicated in the figure.
INTERRUPT THE
INJECTOR NEGATIVE WIRES.
Не разбрах грешката за газов или бензинов инжектор е?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

Грешката е в бензиновия компютър за 3-ти инжектор, но реално на него съответства 2-ри газов/В/. В газовия няма никакви грешки. От газовото ако се превключи вместо 2-ри газов да работи бензиновия ... няма проблеми и колата си върви без да записва съответната грешка.

Пробвах да обърна номерацията на газовите за да съвпадат с бензиновите, но става много зле.
Трябва да ги обърна и от инсталацията от където са прекъснати бензиновите инжектори ... но реално не виждам смисъл.
Колата е работила известно време без горния проблем, тъй че това предполагам не е проблема в случая.
Времената на 4-те бензинови и газови инжектори във всеки един момент са еднакви, защо записва само 3-ти инжектор обаче нямам идея.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan »

Размени 2-ри и 3-ти газови и виж какво става.Провери и буксата на газовия на проблемния цилиндър.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
caravel
КОЛЕГА
Мнения: 70
Регистриран на: Чет Мар 14, 2013 7:21 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от caravel »

Според мен , първо смени целия инжектор и ако не се оправи пробвай с друг компютър.Няма смисъл да гадаеш и да се губи време.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ivanovbg »

Много вероятно е вътре в газовия комп, емулиращото съпротивление на дюзата да е със студена спойка или с променено съпротивление. Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

Благодаря колеги.

Ще направя последна проба с разменени газови инжектори и ако проблема остава, ще се пробва с нов компютър тъй като системата е все още в гаранция.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan »

ivanovbg написа: Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:
По-нагоре в написал,че като се превключи на бензин този цилиндър няма проблем.Предполагам и че не е с релета!
Мисля че това за релето отпада!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от hohooo »

Проблема е в газовия инжектор колеги :wink: .
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

При проба с разменен 2-ри с 3-ти газов инжектор, продължава да набива същата грешка.

Остава проба с друг газов компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
caravel
КОЛЕГА
Мнения: 70
Регистриран на: Чет Мар 14, 2013 7:21 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от caravel »

В крайна сметка реши ли проблема?
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

Не още. Човека монтирал тази система не е в България в момента и чакам да се върне за да се тества с друг компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
joroboichev
КОЛЕГА
Мнения: 116
Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от joroboichev »

Имам подобен проблем с газова уредба Антонио слагана от др. колега на Megan 2004 година -когато е на газ мига чека и записва мисфайар на първи цилиндър и то само когато работи на обороти колата поне по думите на клиента!Дори и да я настроиш да работи на бензин на празен ход пак е така!Другата седмица ще изследвампроблема по подробно.Интересното е че когато беше при мен не се прояви но грешката си беше записана.Може ли да е запалителен проблем ,но да се проявява само на обороти,но не и в движение?
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ogromnii »

бензиновия записва "отворена верига" а се бъзикате с газовите? просто бензиновия не си вижда инжектора. след като на бензин е о.к. значи емулацията от газовия куца. съпротивление, калпава връзка и т.н. :)
steich
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich »

Проблема остава.

- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините

На место при рязко форсиране около и над 6000 об. припуква в изходящите колектори и трупа същата грешка за инжектор 3 отворена верига.

В някои случаи я трупа и на место на празен ход. В движение при потегляне ( около 2000 об. ) я трупа веднага и започва едно придърпване което ту се оправя за много кратък момент ту започва да накъсва по често и придърпва. При преминаване този инжектор на бензин или изцяло на бензин придърпването изчезва.

Някакви идеи или някой друг в София който да може да я погледне ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Публикувай отговор