Проблем с Romano Antonio

- Пропан-бутан<br>
- Метан
steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » чет окт 29, 2015 5:51 pm

Имам проблем с Romano Antonio монтирано на Peugeot 308 1.6 VTi.

При каране на бензин няма проблем, но на газ дава постоянно грешка за " Инжектор 3 отворена верига " за бензиновите т.е. 2-ри газов понеже са обърнати. Грешката се появява в движeние ... придърпва леко и я набива. Някой път почти веднага ... някой път може след 10 км. Филтрите на газовата са сменени.

Когато на същия инжектор се включи бензиновия да работи, няма проблем.

Дюзите са " Romano Fast 2 " с 2.0 мм разпръсквачи и втората газова дюза е със сменен вече ремонтен комплект.

Като че ли се оправи за известно време, но по скоро не.

Пробвах с последен фърмуер 2.82, да изключа КАН-овете да не се шашка ... същата работа.

Някой срещал ли е подобен проблем ?

Предполагам не е проблем че да кажем бензиновите дюзи са подредени 1-2-3-4 а газовите са съответно D-C-B-A ... просто така са вързани и в инсталацията и на 1 съответсва D, на 2-C и т.н.

За сега се сещам да сменя 2 с 3 газов инжектор и да видя дали ще отчита отново инжектор 3 ( реално 2 газов ), и евентуално да ги премеря като съпротивление от към куплунга на газовото ЕКУ . Някакви други идеи ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 943
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan » чет окт 29, 2015 6:09 pm

Трябва да се подредят правилно,т.е. да се обърнат за да си съответстват газови и бензинови инжектори.Цитата по-долу се отнася за електроника на АЕБ,ама и за Антониото трябва да си съответстват газови и бензинови!
WARNING!
Follow the sequence of connections. The BLUE and BLUE-BLACK wires must be positioned at the gas injector marked A. The others must be connected as indicated in the figure.
INTERRUPT THE
INJECTOR NEGATIVE WIRES.
Не разбрах грешката за газов или бензинов инжектор е?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » чет окт 29, 2015 6:27 pm

Грешката е в бензиновия компютър за 3-ти инжектор, но реално на него съответства 2-ри газов/В/. В газовия няма никакви грешки. От газовото ако се превключи вместо 2-ри газов да работи бензиновия ... няма проблеми и колата си върви без да записва съответната грешка.

Пробвах да обърна номерацията на газовите за да съвпадат с бензиновите, но става много зле.
Трябва да ги обърна и от инсталацията от където са прекъснати бензиновите инжектори ... но реално не виждам смисъл.
Колата е работила известно време без горния проблем, тъй че това предполагам не е проблема в случая.
Времената на 4-те бензинови и газови инжектори във всеки един момент са еднакви, защо записва само 3-ти инжектор обаче нямам идея.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 943
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan » чет окт 29, 2015 6:56 pm

Размени 2-ри и 3-ти газови и виж какво става.Провери и буксата на газовия на проблемния цилиндър.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

caravel
КОЛЕГА
Мнения: 70
Регистриран: чет мар 14, 2013 7:21 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от caravel » чет окт 29, 2015 7:51 pm

Според мен , първо смени целия инжектор и ако не се оправи пробвай с друг компютър.Няма смисъл да гадаеш и да се губи време.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1957
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ivanovbg » чет окт 29, 2015 10:07 pm

Много вероятно е вътре в газовия комп, емулиращото съпротивление на дюзата да е със студена спойка или с променено съпротивление. Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » чет окт 29, 2015 11:16 pm

Благодаря колеги.

Ще направя последна проба с разменени газови инжектори и ако проблема остава, ще се пробва с нов компютър тъй като системата е все още в гаранция.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 943
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ipivan » пет окт 30, 2015 8:06 am

ivanovbg написа: Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа :wink:
По-нагоре в написал,че като се превключи на бензин този цилиндър няма проблем.Предполагам и че не е с релета!
Мисля че това за релето отпада!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 112
Регистриран: пет апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от hohooo » пет окт 30, 2015 8:25 am

Проблема е в газовия инжектор колеги :wink: .
Изображение

http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81

steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » ср ное 04, 2015 4:03 pm

При проба с разменен 2-ри с 3-ти газов инжектор, продължава да набива същата грешка.

Остава проба с друг газов компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

caravel
КОЛЕГА
Мнения: 70
Регистриран: чет мар 14, 2013 7:21 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от caravel » ср ное 04, 2015 7:36 pm

В крайна сметка реши ли проблема?

steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » чет ное 05, 2015 10:36 am

Не още. Човека монтирал тази система не е в България в момента и чакам да се върне за да се тества с друг компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

joroboichev
КОЛЕГА
Мнения: 115
Регистриран: чет окт 20, 2005 10:43 am

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от joroboichev » пон ное 16, 2015 2:01 pm

Имам подобен проблем с газова уредба Антонио слагана от др. колега на Megan 2004 година -когато е на газ мига чека и записва мисфайар на първи цилиндър и то само когато работи на обороти колата поне по думите на клиента!Дори и да я настроиш да работи на бензин на празен ход пак е така!Другата седмица ще изследвампроблема по подробно.Интересното е че когато беше при мен не се прояви но грешката си беше записана.Може ли да е запалителен проблем ,но да се проявява само на обороти,но не и в движение?

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от ogromnii » вт ное 17, 2015 5:51 am

бензиновия записва "отворена верига" а се бъзикате с газовите? просто бензиновия не си вижда инжектора. след като на бензин е о.к. значи емулацията от газовия куца. съпротивление, калпава връзка и т.н. :)

steich
КОЛЕГА
Мнения: 161
Регистриран: вт ное 22, 2005 5:08 pm
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Проблем с Romano Antonio

Мнение от steich » чет ное 19, 2015 11:34 am

Проблема остава.

- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините

На место при рязко форсиране около и над 6000 об. припуква в изходящите колектори и трупа същата грешка за инжектор 3 отворена верига.

В някои случаи я трупа и на место на празен ход. В движение при потегляне ( около 2000 об. ) я трупа веднага и започва едно придърпване което ту се оправя за много кратък момент ту започва да накъсва по често и придърпва. При преминаване този инжектор на бензин или изцяло на бензин придърпването изчезва.

Някакви идеи или някой друг в София който да може да я погледне ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose

Отговори