Проблем с турбо настройки

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mitkofitnesa
Мнения: 21
Регистриран: чет фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с турбо настройки

Мнение от mitkofitnesa » чет яну 28, 2016 8:40 am

Би ли споделил какви изпарители използвахте.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1957
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с турбо настройки

Мнение от ivanovbg » чет яну 28, 2016 11:24 am

Tomaseto AT13 добавихме към нейния. Оригинално беше с Принс уредба и с нейния си изпарител остана.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

mitkofitnesa
Мнения: 21
Регистриран: чет фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с турбо настройки

Мнение от mitkofitnesa » чет яну 28, 2016 7:59 pm

Благодаря,Колега но преди време ползвах два различни изпарителя и не е много добре така.Хубаво е да са еднакви иначе не дават еднакъв дебит.Ще търся вариант или с два изпарителя или с някой голям достатъчно мощен и с добър топлообмен.Не ми е останало много време да работя тези дни по този казус но мисля да пробвам този да му направя серпентина от медна тел като на Заволито.Изгледите за успех са незначителни но поне става лесно и евтино.

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1957
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с турбо настройки

Мнение от ivanovbg » чет яну 28, 2016 9:13 pm

Екстра си стана, нищо че са различни. Много добре трябва да направиш отоплението. В никакъв случай не трябва да са последователно изпарителите. Тънкостта при настройката е да нагласиш налягането на единия изпарител на празен ход, после го изключваш и включваш другия и на него отделно гласиш същото налягане. Включваш накрая двата и си готов.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

mitkofitnesa
Мнения: 21
Регистриран: чет фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с турбо настройки

Мнение от mitkofitnesa » нед фев 21, 2016 5:38 pm

Благодаря на всички колеги за съветите,махнах копието на КМЕ наречено Атикер РС 06 и сложих оригинала КМЕ голд.Още щом ги видях един до друг разбрах че е като китайско произведение турски боклук.Слагам КМЕто и още при запалването почна да грее просто материала си е качествен месинг а не сплав оцветена в жълто.Сега колебания няма и пълня километража без придърпвания и пукания в гърнето.Тримовете са ми до 5% което ме устройва и сега върви с малко по малко натискане на педала и реди скоростите мазно.Аман от турските боклуци измъчих се.Предстои ми и смяна на това старо БРЦ като целта ми е още по финна настройка и намален разход.

Отговори