Страница 1 от 2

Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Сря Дек 23, 2015 10:02 am
от mitkofitnesa
Привет Колеги!
Още имам проблеми с добрата работа на газ при един Мерцедес 230к като е леко модифициран.Газовата е БРЦ плуг енд драйв с дюзи драгон и изпарител Атекер копие на КМЕ голд.Мерцедеса движи мн добре на бензин но на газ е трудна настройката,в момента на налягане на изпарителя на 1.5 бар съм с щуцери на драгона 3.1мм и времена на празен ход 4 мс на бензин 3.3мс.При пълна газ времената на бензин отиват 25мс почти още от 4 500 об.При настъпване на магистрално каране изпарителя държи температура и налягане не пада под 1.3 но в момент на връщане на газта се качва до 2,8 бар ! И често пука в изпускателите.Как да реша този проблем от настройките на БРЦто ще успея ли.Ще съм благодарен ако има запознат с това БРЦ да сподели.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Нед Дек 27, 2015 3:38 pm
от joroboichev
http://dox.bg/files/dw?a=43a22e1edb
Премести двата плъзгача по наляво!

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Пон Дек 28, 2015 7:17 am
от mitkofitnesa
Благодаря,а с колко да местя?

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Пон Дек 28, 2015 7:55 am
от bobolin4o
Няма точна формула... експериментирай!

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Пон Дек 28, 2015 8:12 pm
от ipivan
Според мен корекцията на тези плъзгачи няма да помогне.Доколкото разбрах проблема е при влизане в режим на ППХ.А тези плъзгачи са за излизане от режим на ППХ.Все пак може да се пробва.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Чет Дек 31, 2015 8:30 am
от mitkofitnesa
Благодаря ще пробвам и ако не стане ще го сваля това BRC,може да е много добро но какъв смисъл ако не може да се настрои.LPGTech отпада че гледам картата му е до 20мс времена,или Tamona или Fobos ще да е.Ако имате други идеи за такива високи времена и Ги комп...

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Нед Яну 03, 2016 11:39 pm
от joroboichev
Ако не стане може да пробваш варианта превкл. на бензин по време на принудителния празен ход за няколко инж. цикъла-на същата страница долу вляво.Другата вероятност е да я предозираш с газ по време на натоварване,тогава и двата метода няма да помогнат.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Нед Яну 03, 2016 11:52 pm
от ivanovbg
mitkofitnesa написа:Благодаря ще пробвам и ако не стане ще го сваля това BRC,може да е много добро но какъв смисъл ако не може да се настрои.LPGTech отпада че гледам картата му е до 20мс времена,или Tamona или Fobos ще да е.Ако имате други идеи за такива високи времена и Ги комп...
Предполагам , че е тунингована колата. Смени първо бензиновите с по големи, настрой я хубаво и тогаз я гласи на газ.
Сам сметни колко ти е максималното време на впръскване при 7000 оборота сенквенционално. Ще видиш. че няма смисъл от впръскване над 20мс.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Пон Яну 04, 2016 12:23 am
от joroboichev
Тея мерцедеси май сменяха впръскването след 4500 на полусеквенциално по спомен и имат големи инжекторни времена

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Пон Яну 04, 2016 8:40 am
от bobolin4o
Просто идея... какво се случва с налягането на принудителното пълнене (компресора) в момента на връщане на газта?
В смисъл разтоварва ли...?

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Вто Яну 05, 2016 9:00 am
от mitkofitnesa
Компресора нагнетателния разтоварва мн бързо,като имам 0,7 бара още на 2200об като този мотор прекъсвача му е на 6200об.Когато правя начални настройки и я форсирам на място мерцедеса нали има прекъсвач на 4000об и ми дава времена бензинови 21-23мс.Възможно е да преобогатява при газ до ламарина и ще донастройвам но когато върна газта изпарителя временно държи високо налягане от там ми се получава мн богата смес.Това е от първите Плуг енд Драйв който няма опция за допълнително впръскване на бензин,мислех че може да се обнови софтуерно но не.На празен ход всичко е като по учебник Ргаз-1500мб временаБ-3.3мс газ-4мс.Налягането на изпарителя не пада под 1250мб,и се справя но се съмнявам и в съвместимостта на Драгона с БРЦ-то,чувам такива отзиви.Драгона е на 3,1мм отвори в момента.Ясно ми е че всичко е настройка но понягога опциите които липсват затрудняват ще се мъча още.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Вто Яну 05, 2016 9:15 am
от bobolin4o
mitkofitnesa написа:Компресора нагнетателния разтоварва мн бързо,като имам 0,7 бара още на 2200об като този мотор прекъсвача му е на 6200об...
Не разбрах... разтоварва ли веднага компресора като върнеш газта - това, гледано през софта на газовата уредба...

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Вто Яну 05, 2016 11:42 am
от mitkofitnesa
Извинявам се,наистина това не съм заглеждал през софта на газовата,гледал съм го с бустметър.По принцип имам и Стардиагноза с която работим но не съм наблюдавал и с нея...въпреки че там няма как да ми чете дирекно понеже нямам МАР.Идеята ти е да търся проблем в газовия МАР ли?За компресора съм сигурен че разтоварва веднага.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Сря Яну 13, 2016 9:46 pm
от mitkofitnesa
За мен проблема се явява в изпарителя който е Atiker SR06,мени налягането от 1,5 бара ту на 1,65-1,7 ту на 1,35-1,4 бара на празен ход.Доста си поиграхме с настройките като за целта колегата преведе PDF-а за настройка на BRC-то.Направихме обедняване и сега върви доволно 250-260 км/ч на газ не са и проблем.Лошото е че при натискане педала до ламарина и последващо отнемане изпарителя вдига налягането до почти 3 бара и след това при леко подаване на газ пука в гърнетата.Аз мисля че това е проблем с изпарителя.Колега ме съветва да сложим KME Gold който е послужил за направата на това копие от Atiker,но аз мисля че добър вариант е и два Shark-а 1500 mbar,поне спрямо топлообмен.Има и други варианти за изпарители но се притеснявам да не се окаже пак неподходящо,ядох го вече с един Маджик преди време.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Сря Яну 13, 2016 11:31 pm
от ivanovbg
Нормално е. При газ до ламарината турбото надува и изпарителя качва 3 бара. Като отпуснеш рязко дюзите спират, но налягането си остава докато не почнат пак да работят. Трябва ти нещо като блоофф но на газта или да махнеш ППХ-то.
Имах подобен проблем с един турбо сааб автоматик. Тъпото беше , че при рязко отпускане и натискане на спирачките за да влезеш в завой направо го гасеше. щот кутията разкачаше двигателя. Сещаш се , че при празен ход настройката е за бар и малко , а при рязкото отпускане в буст, налягането е бар и малко плюс буста. Проблема се появи след тунинг. Бая бяха вдигнали налягането на турбото.

П.П. Забравих да пиша, че проблема го решихме с 2 изпарителя. Не стана с един от никаква марка. Явно не стигаше топлинния капацитет.