Страница 2 от 2

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Чет Яну 28, 2016 8:40 am
от mitkofitnesa
Би ли споделил какви изпарители използвахте.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Чет Яну 28, 2016 11:24 am
от ivanovbg
Tomaseto AT13 добавихме към нейния. Оригинално беше с Принс уредба и с нейния си изпарител остана.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Чет Яну 28, 2016 7:59 pm
от mitkofitnesa
Благодаря,Колега но преди време ползвах два различни изпарителя и не е много добре така.Хубаво е да са еднакви иначе не дават еднакъв дебит.Ще търся вариант или с два изпарителя или с някой голям достатъчно мощен и с добър топлообмен.Не ми е останало много време да работя тези дни по този казус но мисля да пробвам този да му направя серпентина от медна тел като на Заволито.Изгледите за успех са незначителни но поне става лесно и евтино.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Чет Яну 28, 2016 9:13 pm
от ivanovbg
Екстра си стана, нищо че са различни. Много добре трябва да направиш отоплението. В никакъв случай не трябва да са последователно изпарителите. Тънкостта при настройката е да нагласиш налягането на единия изпарител на празен ход, после го изключваш и включваш другия и на него отделно гласиш същото налягане. Включваш накрая двата и си готов.

Re: Проблем с турбо настройки

Публикувано на: Нед Фев 21, 2016 5:38 pm
от mitkofitnesa
Благодаря на всички колеги за съветите,махнах копието на КМЕ наречено Атикер РС 06 и сложих оригинала КМЕ голд.Още щом ги видях един до друг разбрах че е като китайско произведение турски боклук.Слагам КМЕто и още при запалването почна да грее просто материала си е качествен месинг а не сплав оцветена в жълто.Сега колебания няма и пълня километража без придърпвания и пукания в гърнето.Тримовете са ми до 5% което ме устройва и сега върви с малко по малко натискане на педала и реди скоростите мазно.Аман от турските боклуци измъчих се.Предстои ми и смяна на това старо БРЦ като целта ми е още по финна настройка и намален разход.