Страница 2 от 2

Re: Начин на свързване на Zavoli Zeta

Публикувано на: Чет Авг 18, 2016 10:56 pm
от hohooo
bobolin4o написа:Да продължа със спама...
Препарат за джанти - пари.
Водоструйка - пари.
Работа - много пари.
За клиенти без пари - турски редуктор на промо цена 60 лева с монтажа. Новото си е ново.
Кое е по-евтиното сега?
Съжалявам че не уточних за какви изпарители става въпрос.
Ако изпарителя е турски ремонт или смяна на мембрани не се прави, а се сменя директно с нов !
Но ако изпарителя е Ловато, БРЦ или Ланди Ренцо или нещо по качествено , клиента си държи да му бъде извършен ремонт ,
не желае да слага от турските изпарители. Процедурата е същата и при изпарителите за газов инжекцио.
За нас работата е повече , но какво да се прави опитваме се клиента да остане доволен .

Нали всеки се стреми клиента да си тръгне доволни , доволният клиент е най добрата реклама за майстора :)

Хайде да спираме с този спам по темата че се оляхме май.

Re: Начин на свързване на Zavoli Zeta

Публикувано на: Чет Авг 18, 2016 11:05 pm
от bobolin4o
Така, и аз мисля за последно да се изкажа...
Конкретно за БРЦ - ремонтен комплект 40 лева, че и отгоре с Еконт-а, минимум 50 лева за ремонт (стъргане, препарати, водоструйки...)
нов редуктор, пак БРЦ - 137 лева с нов датчик температура, къде 110-115 ли беше без датчик. Естествено че говорим през цялото време за газов "инджекцион".
Разликата се получава, с труда по подмяната - 20-40 лева.
Кой няма пари...? А да кара има ли?
Досега нямам клиент, който да се е запънал и да не си е сменил редуктора с нов.
Със здраве!