Настройка на AG Zenith

- Пропан-бутан<br>
- Метан
BUTTON_POST_REPLY
IvanJ
МненияCOLON 2
Регистриран наCOLON Съб Сеп 03, 2011 5:38 pm
МестоположениеCOLON Варна
CONTACTCOLON

Настройка на AG Zenith

Мнение от IvanJ » Вто Ное 01, 2016 9:31 am

Здравейте,
Автомобилът е Suzuki Vitara G16B 1998, ГИ AG Zenith, налягане 1,1 инжектори Рейл с дюзи ф1,9мм
При автонастройка дава алфа 1,1 и офсет 1,7. При тази настройка автомобилът върви добре, бензиновите времена се променят с минус 5-7% на газ(работи богато), има лека миризма на недоизгоряла газ от ауспуха, но разходът е нормален.
При настройка по карта след настройване газовата графика да покрива бензиновата, бензиновите времена почти не се променят, не мирише на газ, т.е. настройката е правилна, но върви по-мудно и разходът е с +2л отгоре.
Автомобилът е на приятел и затова съм се ангажирал да го настроя коректно.
Давайте съвети защо реагира така.
ivan-j.ga

lnd1
КОЛЕГА
МненияCOLON 58
Регистриран наCOLON Вто Авг 25, 2009 3:49 pm

Re: Настройка на AG Zenith

Мнение от lnd1 » Вто Ное 01, 2016 5:13 pm

Регулирай клапаните !!! Не ти е виновна газчицата ! Не ВЛАЯЯЯЯ газта ... :wink: ... ! Серьозно .... мисля да провериш газоразпределителния механизъм ! Успех !

ipivan
КОЛЕГА
МненияCOLON 914
Регистриран наCOLON Сря Май 05, 2010 9:03 pm
МестоположениеCOLON Плевен

Re: Настройка на AG Zenith

Мнение от ipivan » Вто Ное 01, 2016 9:05 pm

Аз не разбрах каква е крайната цел,корекциите,разхода или миризмата?
Не зная и на кое казваш карта?
И коя точно програма е за Зенита?
-Автомобил без карбуратор,не може да бъде никакъв автомобил-казал Винету на Ташунко Сапа!
0887 91 78 79

IvanJ
МненияCOLON 2
Регистриран наCOLON Съб Сеп 03, 2011 5:38 pm
МестоположениеCOLON Варна
CONTACTCOLON

Re: Настройка на AG Zenith

Мнение от IvanJ » Съб Ное 05, 2016 11:26 pm

Регулирах клапаните, бяха с доста по-големи хлабини.
Пуснах една автокалибровка за първо време, по-нататък ще го настройвам по бензиновите времена.
Забелязах, че при гасене на колата, налягането на газта пада доста бързо до нула. Доколкото си спомням преди си държеше налягане. Тези дни ще проверя инжекторите дали не пускат.
Чудя се ЕКУто дали е достатъчно умно, за да си прави автокорекции и дали има смисъл да ги нулирам, чрез откачане на акумулатора?
ivan-j.ga

BUTTON_POST_REPLY

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 10 и 0 госта