Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

- Пропан-бутан<br>
- Метан
BUTTON_POST_REPLY
yavor
МненияCOLON 5
Регистриран наCOLON Нед Ное 12, 2017 3:09 pm

Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от yavor » Нед Ное 12, 2017 3:44 pm

Здравейте.

Пиша във форума Ви, тъй като много теми прочетох и прецених че е най - подходящото място за конкретния проблем.

Притежавам сандеро от фабрично ново с уш "фабрична" газ закупено лично от мен в Италия и използвано пак в Италия вече 8г и 130 000км. Миналата зима при температура на околната среда под +10 при преминаване на газ при студен двг загасваше , а след това смърди на газ в купето. След това забелязах че като е студена най вече колата от режим на газ ако върна на бензин двг срива 200 оборота под празен ход и след половин секунда ги въстановява. Снабдих се с елм327(най евтиния начин за "диагностика") и забелязах че прави страшни корекции на около -20 до - 40% . Понеже уредбата се води "вечна" неуспях да се свържа с китайски кабел и пиратски софтуер. В следващите два месеца дългосрочния трим падна до -26 и след запалване студена тресеше първите 2-3 секунди здраво след което уравновесяваше. Тогава вече се престраших и използвах cd plus 4.0.3 от интернет и флашнах екуто с lr202030g24 и от пропан.ру препусах настройките на оригиналния вариант и пак работеше богато и с големи корекции. Спрямо оригиналната настройка в момента таблица е обеднена с 8% за да не прави корекции на празен ход а корекциите по gas temperature от 1.5pgas нагоре са увеличени с около 30% надолу за да не прави големи корекции при натоварване , след тези интервенции успях да овладея корекциите от -10% до +10% на краткосрочен и -8% до +5 на дългосрочен.

Основния ми проблем е това загасване на двигателя при прехвърляне при температура на рейката под + 20градуса . Чрез практически опити настройвах корецкиите по темпретатура на антифриз и успях що годе колкото позволява хардуера на ланди ренцо да напрява така че от +45 до 95градуса загравяйки двигателя на газ да не прави корекции повече от 10% в диапазон, но пусто му и ланди гасне при студена рейка. Опитвах с газ и бензин екстраинжекшън няма ефект, опитвах да прехвърля при 1600оборота тогава за секунда губи всякаква мощносто , overlapping time ot 0-2 секунди неоказва влияние никакво. Докато двигателя достигне 45градуса се чуват как инжекторите раздвижват и работят тази функция работи.

Пример стартирам на +10градуса на двг и +9градуса на рейката , показанията на Pgas са 0.99-1.00 а мап 0.44 за 4-8секудни период Pgas се срива на 0.49 а мап на 0.39 при което си правя извода че раздвижването на инжекторите работи и не са залепнали(поне не всички). Когато достигне 45гр на антифриза разцъкването спира , след 5секунди отварят клапаните и pdiff става 0.95 а pgas 1.33 а след още 2 секунди се чуват газовите инжектори и за по малко от секунда изгасва двигателя , веднага при повторен опит си прехвърля всичко нормално.

Да допълня почиствах инжекторите в разредител с импулс на ръка през 10ватова крушка да ограничи товара и наистина се оцвети разредителя и изпадаха дребни боклуци като трохи , но това нямаше ефект.

Фърмуера lr202030g24 и това сд плус 4.0.3 не ми позволяват да пипам времето за прехвърляне инжектор по инжектор и периода между тях.

Общо взето ми писна да се разправям с великото ланди ренцо , да много хубава уредба НО НЕ СИ СТРУВА ПАРИТЕ . Имам и фиеста 2010г 1.4 но с БРЦ на 128 хил няма такива ядове нито с гаснене нито с корекции , и никога не съм я закачал само се кара в семейството.

Много ви Моля, ако някои има идеи относно проблема да ги сподели.
Знам че е най лесно 4 инжектора , 170 евро са ми с доставката тук в италия, но съм се спрял на 4 баракуди в рейка на 80 евро с доставката , просто валтек аеб и други са доста по скъпи от БГ тук в Италия и варианта е или 4 меда или баракудите като най най добро съотношение цена качество.

Също и съм готов да поема риска че няма да успея да конфигурирам ландито с баракудите първо защото не му работи автоконф и второ незнам дали ще ми издържат нервите отново режим по режим да настройвам, и да ми изпратят от БГ някой фобос или нещо подобно с работещ софтуер с много възможности и да приключим темата с Ланди Ренцо . Да 8години не са малко но за претенциите на официалните дистрибутори в БГ смятам че трябваше да изкарат поне няколко години още докато изтече бутилката която тук е 10г.

Приемам всякакви мнения и коментари включително на хора от ланди ренцо България дори и критични.

Поздрави

Явор Иванов

ipivan
КОЛЕГА
МненияCOLON 937
Регистриран наCOLON Сря Май 05, 2010 9:03 pm
МестоположениеCOLON Плевен

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от ipivan » Нед Ное 12, 2017 8:13 pm

Ами отиваш в бърлогата на скапаното Ланди Ренцо в Италия и ти решават проблема!
А за Фобос мисля че не е добър избор!
-Автомобил без карбуратор,не може да бъде никакъв автомобил-казал Винету на Ташунко Сапа!

stefo
КОЛЕГА
МненияCOLON 128
Регистриран наCOLON Вто Май 11, 2010 8:09 pm
МестоположениеCOLON Казанлък

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от stefo » Нед Ное 12, 2017 9:57 pm

Здравейте г-н Иванов.
Според вас колко км трябва да работи безпроблемно газовата система?
Една проста сметка ще покаже, че отдавна сте икономисали достатъчно за да си позволите ремонта.
А ремонта е много прост - смяна на дюзи, най добре всички, и ремонт на редуктора.
Няма какво друго да се повреди.
Талянците са го измислили много добре - ако всичко механично е здраво, системата е калибрирана перфектно.
Мислите ли, че може да бъде калибрирана газова уредба на пътя по-добре отколкото на "Дино стенд".
Не знам защо сте се вкарали в този филм с флашване и опити да съживите нещо умряло.
Всъщност предполагам - да е по евтино.
Поздрави и успехи ви пожелавам.

yavor
МненияCOLON 5
Регистриран наCOLON Нед Ное 12, 2017 3:09 pm

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от yavor » Нед Ное 12, 2017 10:04 pm

ipivan написаCOLON
Нед Ное 12, 2017 8:13 pm
Ами отиваш в бърлогата на скапаното Ланди Ренцо в Италия и ти решават проблема!
А за Фобос мисля че не е добър избор!
Благодаря за мнението ! Икономията води до мизерия всеки му е ясно, според Ланди Ренцо нищо друго не е решение освен техните системи , за фобос не са чували даже, но всички в България правят всякакви сглобки с всякакви части. И като имат проблем с газовото не им отговарят ами карайте на бензин, за какво правите промяна на конструкцията, да ви пратя ли снимка на форда ми как му е сменена евротабелата заради газовата и как е завишена максимално допустимата маса с 50кг.

yavor
МненияCOLON 5
Регистриран наCOLON Нед Ное 12, 2017 3:09 pm

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от yavor » Нед Ное 12, 2017 10:09 pm

stefo написаCOLON
Нед Ное 12, 2017 9:57 pm
Здравейте г-н Иванов.
Според вас колко км трябва да работи безпроблемно газовата система?
Една проста сметка ще покаже, че отдавна сте икономисали достатъчно за да си позволите ремонта.
А ремонта е много прост - смяна на дюзи, най добре всички, и ремонт на редуктора.
Няма какво друго да се повреди.
Талянците са го измислили много добре - ако всичко механично е здраво, системата е калибрирана перфектно.
Мислите ли, че може да бъде калибрирана газова уредба на пътя по-добре отколкото на "Дино стенд".
Не знам защо сте се вкарали в този филм с флашване и опити да съживите нещо умряло.
Всъщност предполагам - да е по евтино.
Поздрави и успехи ви пожелавам.
Очаквах повече да издържи за такъв клас уредба , за такава цена, за уш фабрична, 130 000км и 8г .
Колко съм спестил не е оправдание за очакванията на уредбата.
Редуктора си е обслужен навреме и работи в норми.
Какъв "дино стенд" , въпреки че съм в Италия смятам че имам прилична представа как се работи в България.
Вкарал съм се в този филм защото ми е интересно и смятам че мога да се справя по един или друг начин.

yavor
МненияCOLON 5
Регистриран наCOLON Нед Ное 12, 2017 3:09 pm

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от yavor » Нед Ное 12, 2017 10:14 pm

Благодаря на отговорилите .

Смятам че темата е изчерпана в този форум и нека модераторите да решат да трият ли или заключват.

Пожелавам ВИ Бог здраве да ви дава и успех в начинанията Ви. Без значение какво сменяте или флашвате дпф,ремапове ключве иммоофф и др.

А аз ще се обърна към барлогата на хиталианците да решим проблема.

bobolin4o
КОЛЕГА
МненияCOLON 1660
Регистриран наCOLON Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
МестоположениеCOLON Велико Търново
CONTACTCOLON

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от bobolin4o » Пон Ное 13, 2017 9:13 am

Господин Яворе...
Вечни неща няма. Даже Ланди не са вечни...
130000 километра са достатъчно много за който и да е инжектор - газов, бензинов или дизелов. За пример ще кажа само, че всички производители на автомобили дават гаранция 5 години или 100000 километра. И когато опрат нещата до инжектори почват да вадят от сто кладенеца вода за да докажат, че проблемът е породен от лошо гориво...
Да, БРЦ инжекторите са по-добри от тези на Ланди. Но и те не са вечни.
Цената на вашите инжектори тук в БГ е около 100 лв бройката, така като гледам вие сте ги намерил още по-евтино... Тоест срещу 170 евро можете да си ги подмените и да изкарат още 100000 км.
Просто преглътнете българския си манталитет и си ги купете!
Направо съм потресен в какви филми сте се вкарал - флашвания, настройки, чистене на дюзи... Ако налягането на бензиновата ви помпа падне с 1 бар, или се скапят бензиновите дюзи, какво ще направите - ще ги смените с нови, или ще настройвате бензиновия компютър?
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900

ipivan
КОЛЕГА
МненияCOLON 937
Регистриран наCOLON Сря Май 05, 2010 9:03 pm
МестоположениеCOLON Плевен

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от ipivan » Пон Ное 13, 2017 7:36 pm

Тези инжектори МЕД може да се сменят с АЕБ Полимер,които са по-евтини.Ама след това трябва и с програмата намеса!
Аз съм си играл с тези Ланди Ренцо и предполагам,че редуктора и той е за смяна,както спомена колегата по-горе!
Предполагам оригиналния файл е бил LOGAN L90_14_06_K7J_Ls_02030G24_00.dat.
-Автомобил без карбуратор,не може да бъде никакъв автомобил-казал Винету на Ташунко Сапа!

yavor
МненияCOLON 5
Регистриран наCOLON Нед Ное 12, 2017 3:09 pm

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от yavor » Вто Ное 14, 2017 1:39 pm

ipivan написаCOLON
Пон Ное 13, 2017 7:36 pm
Тези инжектори МЕД може да се сменят с АЕБ Полимер,които са по-евтини.Ама след това трябва и с програмата намеса!
Аз съм си играл с тези Ланди Ренцо и предполагам,че редуктора и той е за смяна,както спомена колегата по-горе!
Предполагам оригиналния файл е бил LOGAN L90_14_06_K7J_Ls_02030G24_00.dat.
Много изчетох за ланди груп, мед инжекторите и аеб полимер . В италианските форуми сменят включително и с валтек 3ом. Тук в Италия, "търговци" предлагат основно заместителен кит от рейл наважо + шайба в края на рейката на която се слага бош-а и 4 прехода от амп към стандартните мед букси това цялото за около 180евро. Незнам кой би се хванал но това е пазара на този кит тука. Също съм виждал и друг кит за около 130евро с непозната за мен рейка , много наподобяваща валтек конструкцията също с дебелата шайба и 4те прехода за инсталация. Кит-а за 180евро който е наважо го предлагат с различни цветове и твърдят че покрива цялата гама на мед , като най вероятно компенсират калибровъчния размер в мм и търговеца твърди че няма никаква необходимост от настройка единствено механична смяна и трябва да разработи все едно е с мед . Също така този кит го има и в вариант за заместител на BRC инжектори. Търговеца има клипове в youtube как се сменя рейла.

Редуктора го обслужих преди около 10 000км , и бях изненадан колко чист и колко мека мембрана подмених.

Относно оригиналния бях с друг , бе с firmware dr202045g24 и файл B90_14_09_K7A714_Ls_02042G24_03.dat.

В момента съм с LR202030g24, и файл LOGAN L90_14_06_K7J_Ls_02030G24_00 който превключва на 1600 оборота и таблицата с коефицентите се различава от оригиналния , това ми обеждение е от скриншотове на оригиналния от пропан.ру.

Разполагам с около 50 dat файла на различни марки и двг. за различни фърмуери , най бруталната разлика е че всички превключват на 1600 оборота, това ми е необяснимо за мен имайки в предив че мед инжекторите и ланди груп са едни от топ производителите в бранша.

Относно моя проблем , до 2 седмици ще сменя инжекторите с неиталиански 2ома бобина , 2мс отваряне и 1,2мс затваряне, и ако не се получи с настоящото еку и настройки ще го подменя .

mafiota
КОЛЕГА
МненияCOLON 143
Регистриран наCOLON Пет Авг 29, 2008 9:59 pm
МестоположениеCOLON Козлодуй

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от mafiota » Вто Ное 14, 2017 2:38 pm

След всички тези гимнастики с неясен край не беше ли по-удачно направо да смениш предния кит с друг стандартен за около 500...600лв., с който спокойно да си работиш със софтуера, напр. "ловато ейси фаст смарт"? Имаш инструмент за четене на бензиновото ecu, настройваш по тримове газового и си ти. Това сандеро не вярвам да е капризно.
До колкото знам ситуацията е същата и с BIFUELg моделите на vw. И там ландито не може да се чете спокойно без префлашване.
Изображение

bobolin4o
КОЛЕГА
МненияCOLON 1660
Регистриран наCOLON Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
МестоположениеCOLON Велико Търново
CONTACTCOLON

Re: Landi Renzo Omegas Plus на дачия K7J 710 двг

Мнение от bobolin4o » Вто Ное 14, 2017 3:13 pm

Пак да се обадя, нищо , че топикстартера ме игнорира...
Типичен представител на Българската Нация Техническа си Яворе!
Хората са произвели и са ти продали автомобил с газова уредба, която по думите ти е нямала НИКАКЪВ проблем цели 8 години и 130 хил. километра.
Сега си седиш у вас, в Италия, и се чудиш какво побългаряване да направиш, че да изкара повече километри... при положение, че не се изисква нищо повече от това да подмениш дефектиралите компоненти с нови и оригинални такива!
Поздрави от БГ!
TuningMaster Изображение
0887 704 900

BUTTON_POST_REPLY

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 10 и 0 госта