Страница 1 от 1

Citroën C3 проблем

Публикувано на: Пет Ное 02, 2018 6:48 pm
от Todio
Имам проблем с метанова уредба на Ситроен С3 - не работят 2бр. инжектори. Номер на инжектори 242000-003-3. Този инжектор вече не се предлага на пазара (дори и в официално представителство). Въпроса е заменял ли е някой, такъв инжектор с друг вид, който го има на пазара? Какъв е сложил (марка, номер, параметри)? Какво друго се прави? Колата е Ситроен С3 1,4; 75ps; 2008 г с оригинална газова уредба. Благодаря предварително.

Re: Citroën C3 проблем

Публикувано на: Пет Ное 02, 2018 9:02 pm
от ipivan
Нямам опит ама каква марка е баш тази оригинална газова?
Сменял съм на Опел преди време,бяха някакви американски дюзи за около 300лв. едната.
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=5119

Re: Citroën C3 проблем

Публикувано на: Пет Ное 02, 2018 10:45 pm
от Todio
Мисля, че е Ланди но не съм сигурен. Правят ги за PSA и Opel. Дюзата е със съпротивление 19 ома.

Re: Citroën C3 проблем

Публикувано на: Съб Ное 03, 2018 9:48 pm
от hohooo
Todio написа: Пет Ное 02, 2018 10:45 pm Мисля, че е Ланди но не съм сигурен. Правят ги за PSA и Opel. Дюзата е със съпротивление 19 ома.
Не е Ланди системата Ви, а е AG SGI или Некам SGI - Холандска система.
Търси си дюзи от чужбина или от някоя свалена система в моргите за коли.

от Полша:
https://www.olx.pl/oferta/necam-gsi-lpg ... lrK9q.html

Re: Citroën C3 проблем

Публикувано на: Нед Ное 04, 2018 9:08 am
от Todio
Купих две дюзи втора радост - само труда ми отиде на вятъра. Колата заработи по-добре, (но не както трябва) и компа започна да се сърди за пропуск в запалването на всички цилиндри. Прехвърлих целия колектор от работеща кола и всичко е ОК. Този тип дюзи вече не се произвеждат, а се предлага заместващ кит на стойност 420 €. По-добре да я изкормя цялата и заменя с нова. Все още се питам защо му е на 1.4 l мотор 75 коня газ, ама разни хора, разни идеали!

Re: Citroën C3 проблем

Публикувано на: Пон Ное 19, 2018 9:41 pm
от ogromnii
Доколкото си спомням проблема на тия коли беше че се засираха метанови пътища/инжектори от картерните газове. Проблема винаги е в първи или първи и втори инжектор ( по френски, от маховика). Миене му е майката. И маркуча - по жигулски, или друга рационализация. Гола вода е тая метанова, язък че е фабрична. И е ренцо.

ПП - мисля че имам 2 или 3 годни дюзи.