Инжекторни времена

- Пропан-бутан<br>
- Метан
hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Обратна връзка:

Re: Инжекторни времена

Мнение от hohooo »

Здравейте колеги, да се включа и аз в темата.
Чета на всички постовете и виждам че се заражда конфликт а не решението на съответния проблем.
Предполагам че всички знаете че LFT е осреднената адаптация , а тези времена които коментирате са на празен ход.
Колега, не видях някъде да си написал какъв е вакума в колекторите ..... не сте ли се замислели че ако този Мерцедес има разтегната верига газоразпределението се е променило :roll: , ако хлабината на клапаните не е коректна също може да се получат тези аномалии на празен ход.
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Инжекторни времена

Мнение от ivanovbg »

Да колега, възможно е, но едва в последния си пост написа че става въпрос за мерцедес и че има проблем и са му направили пълно изкормване и даже мозъка му сменяли. Дано дядо Коледа му е донесъл поне малко ... :mrgreen:

На всички останали: Честита Коледа, много здраве и щастие в семействата, и берекет през новата година.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Инжекторни времена

Мнение от mitkofitnesa »

Аз не зараждам конфликт,писах за помощ а ме набеждават че съм писател,че за първи път се захващам с газ и т.н. премълчах си от уважение към аудиторията въпреки че видимо аз не получавам такова,все пак не съм дете и не се сърдя,ще се радвам да науча нещо ново,затова първия ми въпрос е как се променя вида на впръскване на горивото на тия мерцедеси.Мозъка съм му сменял защото имам и използвах за донор заедно с EZS модула и ключа като кодирах всичко със Стара.Мапа е 0,31 като не се променя на газ,всичко е ревизирано понеже преди тунинг е препоръчително още повече че автомобила е 20годишен,а аз на моя тезгях нямам условия за смяна на легла и водачи на клапаните и напасване на нови такива.Та защо когато автомобила работи на бензин времената са 3.3мс с трим 1-2% а на газ когато работи и бензиновите са такива трима е 20% и при обогатяване трима стига нула на газ едва при времена на бензина 2.7мс може би пак не питам правилно сори ;)
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Инжекторни времена

Мнение от ipivan »

И според мен това е причината!
bobolin4o написа: Сря Дек 19, 2018 12:04 pm Проблемът е в бензина/газта.
Не в горивната бензинова система, а в качеството на самото гориво.
Проблемът може и да е в състава на газта...
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Инжекторни времена

Мнение от ivanovbg »

mitkofitnesa написа: Чет Дек 27, 2018 4:59 pm Аз не зараждам конфликт,писах за помощ а ме набеждават че съм писател,че за първи път се захващам с газ и т.н. премълчах си от уважение към аудиторията въпреки че видимо аз не получавам такова,все пак не съм дете и не се сърдя,ще се радвам да науча нещо ново,затова първия ми въпрос е как се променя вида на впръскване на горивото на тия мерцедеси.Мозъка съм му сменял защото имам и използвах за донор заедно с EZS модула и ключа като кодирах всичко със Стара.Мапа е 0,31 като не се променя на газ,всичко е ревизирано понеже преди тунинг е препоръчително още повече че автомобила е 20годишен,а аз на моя тезгях нямам условия за смяна на легла и водачи на клапаните и напасване на нови такива.Та защо когато автомобила работи на бензин времената са 3.3мс с трим 1-2% а на газ когато работи и бензиновите са такива трима е 20% и при обогатяване трима стига нула на газ едва при времена на бензина 2.7мс може би пак не питам правилно сори ;)
Добре дошъл отново колега. Радвам се че вече си се понаучил да питаш. Без лоши чувства.
Та така, малко да отговориш: Какво е това трим и кое му влияе, знаеш ли? Това +20% ли е или -20 тогава? За кой трим става въпрос - краткосрочен или дългосрочен. Ако е за краткосрочния колко ти е дългосрочния тогава? Дългосрочната корекция знаеш ли как се определя?
Питам за да съм наясно колко знаеш. Аз не мисля че е от състав на газта или бензина или ако е така нали трябва да го докажем.

Та така, впръскването на горивото компа го коригира на базата показание на ламбда сондата, дебитомера и температурата на въздуха и антифриза. Милисекундите са израз на количество гориво което влиза в цилиндъра за това време. Сондата мери остатъчния кислород в аспуха преди катализатора и го поддържа в определена граница,така че в катализатора да се доокислят недоизгорелите газове. Реално ако диаметъра на дюзите е правилно подбран както и коефициента на корекция на газовото спрямо бензиновото време, то количеството газ трябва да е достатъчно да поддържа кислорода да е в същото отношение както на газ така и на бензин. Тогава и времената мерени по бензиновото време са еднакви. Трима е изразжението на корекцията на горивото ТАКА ЧЕ кислорода да е точно в определена стойност в изгорелите газове. Това е теорията защо трябва да са еднакви.

При тоз двигател нещата са малко по сложни. Сигурен ли си че всички датчици и клапи правилно работят? Да не сте икономисали байпасната клапа или нещо друго заради предстоящия тунинг? Неприятното при този мотор е че дебитомера е след компресора с къс смукателен тракт и е много чувствителен, а това поражда доста проблема при конвертирането с газ защото 90% от корекцията на горивото на празен ход идват от него, да не говоря че и и гъла да дроселовата клапа се определя по неговите показания. Горивото е газообразно и количеството газ е непремерено в обемно отношение от него. Де факто като минеш на газ му спада количеството измерен въздух и мерейки по малко тогава и намалява времето за впръскване за да компенсира по малкото изчислен кислород в сместа. Тоест за компа при това показание на влезлия в мотора въздух трябва времето да е вече 2,7мс за да е в нулева корекцията.

Затова са ти и различни показанията на времето на впръскване при трим близо до нулата.
На тоз двигател ламбда сондата има по голямо влияние при подадена газ в буст и работи до прекъсвач и на пълна газ, а не както при повечето автомобили да се игнорират показанията и при пълна газ.

Дано си ме разбрал и отговори на въпросите които ти зададох.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Инжекторни времена

Мнение от mitkofitnesa »

Зная какво е трим(краткосрочна и дългосрочна корекция),20% е плюс което съм посочил и това е краткотраен,понеже когато го забие системата е в оупън луп и дългосрочния почва да расте като за целта го нулираме за да започнем от 0% LTFT но STFT започва от 0 и при прехвърляне на газ расте до +20% като времената на бензин не се променят,щом започна да обогатявам ръчно калибровката на празен ход стигат 0% едва при времена на бензин 2,7мс като изходните са 3.3мс.Изрично подчертавам че това го наблюдавам само на два автомобила с идентични мотори и електроника,а сме направили над 100 такива включително и с увеличено налягане,каквито са и нашите лични автомобила и няма такова нещо.Всъщност открих част от проблема и ще се окаже виновна широкоимпулсната модулация на монтираноте инжектори която не подържа съответния контролер за газ,но това е един от проблемите другият мисля че поизносени бензинови инжектори като поставихме нови идея по дебитни със същия ъгъл на разпръскване и съпротивление,но да не се впускам в подробности това за сега не е важно.Интересно ми бе как се променя вида на впръскване понеже основно се занимавам с мерцедеси и незная за какво иде реч,но съм готов да науча нещо ново.Всъщност и дебитомерите ги местим на моторите преди фейслифта като забелешката отправена към това за това ми се струва уместна от ваша страна.Благодаря на включилите се колеги,има наистина какво да науча.
Публикувай отговор