Коментар за живота, вселената и всичко останало

Всичко което не влиза в другите теми.
Iordan.Dotchev

Коментар за живота, вселената и всичко останало

Мнение от Iordan.Dotchev »

Нека тук да продължим дискисията си започната от:

http://www.kolegi.info/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
iordandotchev

Мнение от iordandotchev »

mitko написа:
Iordan.Dotchev написа: Различните марки имат различни проблеми. В момента над 50% от продаваните в Европа коли са дизел. Не съм запознат с конкретния случай, но той не обезценява марката мерцедес, както и не променя факта че Бош е технологичният и пазарен лидер в сегмента.
Е как така различни ? Общата болка е дюзите . Обща болка са помпите . Новата колагасне от горивна система или софтуер . Значи проблема е все на едно място . :roll: От механика новите коли страдат само 10-20% . Другото е от горивни системи и софтуер . А то е ваше производство . Значи къде е проблема ??? Сам си отговори .

PS:Аз също карам тая марка ,но не искам да чуя за кабел до помпата . Няма ли чужди коли за правене че да се занимавам с моята ????? :D
:P позволи ми една поправка:
софтуера се прави от производителя на колата. Ние доставяме празни блокове за управление. А дюзите ги коментирахме вече. :wink:
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Е тогава за какво програмиране на дюзи и помпи ми говориш в KTS??
Как ще стане без да се промени софтуера? Та нали там са записани старите . Щом софтуера не е ваш как може да стане ?
Относно горивото - На всички това им е проблема добре ,защо аз нямам проблеми с моята помпа ? Квото сипя това дъвче . Защо Пежо 405 няма проблем ??? Защо старите коли вървят по 500 000 без проблем ? Или сега си намираме оправдание за лошо свършената работа ? май това е отговорът .
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Абе човек нали си от сервиза. Системата за която говориш е с ниско налягане, има високи нива на вредни емисии. По-доброто КПД и екологичност, демек горене идва от повишеното налягане и управлението процеса на впръскването. Респективно много по-голямо износване и по-тежки експлоатационни усковия и по-големи изисквания за качество на горивото. Иначе как ще имаш 90 кс от 1,4 дизел. Прогреса си има цена, то и MSDOS беше по-стабилен от Windows, защо да не работим под него тогава?

Разбирам че при работата си се срещаш с проблеми, но автомобилният парк е нараснал неимоверно. Проблемите за които говориш са под 1% като гаранционна квота. Просто ти си сервиз при тебе процента може и да 100, защото колите без проблем не ходят на доктор. Всъщност май тези проблеми хранят много хора, както изтъкна един от колегите.

За кодирането: като се запише кода на съответната дюза за да се компенсира по електронен път впръсканото от нея гориво и да се изравни с другите.
Последно промяна от Iordan.Dotchev на Вто Яну 24, 2006 10:23 pm, променено общо 2 пъти.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Е как ще стане без намеса в софтуера ? А помпата ? И там ли така лесно с магическата пръчка.
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

За помпите е друго VP се програмира на стенд и процеса е автоматичен. За помпа дюза е сходно с комонрейл инжектора.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Ми това ти писах преди доста постове няма как да стане с КТS да се програмират помпи . А и да направите нещо подобно ще стане както с адаптацията на ключовете .Има го като функция но ти трябва кода . А кода го има само фирмения сервиз . :D Така ,че фаида от тая функция няма . Но писането на дюза не става толкова лесно както ми обясняваш хаиде хоп и готово :D
А за 1% това няма нито аз как да го повярвам ,нито ти как да го докажеш . Това е смешно число . Дори при мен да е 100% (и при колегите с който комуникирамтука от сервизите на отделните марки) ,ти искаш да кажеш че ако сметнем това да е 1% означава че всеки един живеещ тука трябва да кара нова кола :D Ха това е грешка и май е в твоите изчисления . :D :D Поне аз не съм забелязал тука да има толкова много нови коли .
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

:wink: май говорим за различни цифри. Аз говоря за проблеми касаещи гаранцията, тоест дефект в материала или изработката, не за броя на претенциите.
Скоро имах случай с клиент от Македония, когото дадоха на съд за некачествен ремонт. Екпертизата на тяхната петролна рафинерия показа, че само 1% от изваденото от системата гориво е дизел.
Това разбира се няма как да мине като гаранция. :lol:
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Виж сега да се разберем . Не говорим за команрейл , а за помапа с управление стандартното за Транзит VP . Колкото и да ме убеждаваш ,квито и звезди дз ми сваляш ,това ни е наи -проблемната горивна система . Или започва да трака (предполагам че си ги чул , някъде по сервизите ако си ходил де) :D ,или сутрин нови коли палят от 3 ти път . И няма да ми говориш за големи износвания тука .......... и т.н. ,защото получавам сервизно съобщение да ги сваляме и да ги даваме в Бош сервиз Софияза ремонт . Защо не са направени в завода още ?????? А трябва ние на 3000км да ги носим на настроика .
Доколкото с команрейлите с делфи нямаме проблеми а Форф има команреил от 2000г на Мондео. И се радвам че така са решили и вярвам че това е последствие от добрата ви помпа на Транзита . :D
A щом си толова сигурен в произведеното от Бош и лобиташ за него ,ще ми кажеш ли (незнам от кога си там и дали знаеш ) когато продавахте бразилските ремъци Бош за Форд 1.8Д ( с двата ремъка ) и хората ги накъсаха на по 5-10000км :evil: поради кофти изработка или калпав материал (което си го признахте и почнахте да продавате после ремъците комплект ане по един ) колко двигателя оправи Бош?? И защо на всички немски коли оригинално вложените са Геитс а не Бош ? :?: :?:
danailp

За Марковите проблеми

Мнение от danailp »

Май тук вази простото правило от света на компютрите:
Обикновен компютър - обикновен проблем. Марков компютър - МАРКОВ проблем.

Митак не се ядосвай - отдавна БОШ правят Фсичко масово извън Германия. Най-много там да се "преработва" в мнимално неопбходимия обем за да има табелка че е немско/европейско.
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Ами от доста отдавна. Оправихме всички които се рекламираха, като им заплатихме и ремонтите. Струвами се обаче че търсиш под вола теле. Работил съм в индустрията, по специално по разработката на Форд фиеста. Там мога много да кажа, предимно лоши неша и въпреки това личната ми кола е фиеста. Така че преживей го най-накрая. :roll: То май и твоята кола е с помпа на Бош или се лъжа? :wink:
Може много да се спори кое е първо, кокошката или яйцето.

:twisted: Като ше се питаме, знаеш ли кой е най-несполучливият европейски дизелов мотор? Мисля че сам се сешаш 1.8D и май само една фирма го е правила.

П.С. Не си пожелавай перфектна кола ше останеш безработен ако има такава. :D
Последно промяна от Iordan.Dotchev на Чет Фев 23, 2006 10:23 pm, променено общо 1 път.
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Лека полека стигнахме до там пак .Да на моята кола помпата е БОШ .
Но е от така нареченото от нас : "От старото материал " .А коя друга произведена скоро кола е така ? Па дори и от същата марка . Нали това говорим ,че сега новите ви произведения се изпитват на гърба на копувача . А преди се правиха изпитания ....... и т.н.Сега конкуренцията е жестока и всеки бърза и накрая какво се получава ?
А до колкото за тоя мотор тои се произвежда и сега и се монтира на Conect и няма проблеми ( а дори е с команрейл) .Така ,че ето пак търсиш грешката другаде . Проблемни мотори ,проблемни горива .......
Аз не споря кое е първо . А маи ти неможеш да разбереш .Може да е грубо но ще ти го кажа в прав текст . Признаите си ,че и вашите продукти не носят вече прословутото немско качество (поради изнесени производства),че и вие направихте много гафове иче сегашната горивна система полагана на автомобилите е несъвършенна от гледна точка на бъгове и недоискусурени неща поради бързане за да не се изпусне пазара,от което страда клиента .
По въпроса за работат: Без работа няма да останем ,коли се карат и все повече стават ,но е недопостимо днес да продадеш колата и след 3000км да и правиш ремонти поради който колата е спряла (станала железен труп) ,като за да има сигурност клиента си купува чисто нова , а не втора ръка . И за тов и вие имате принос , а не само производителите на автомобили и набеждавания от всички ни техен софтуер .
Ще се радвам ,ако това за което пишем сега ви накара да се замислите и предприемете някакви мерки (дали за подобряване на качеството си , дали за нови по добри разработки , дали за кампания за по добри горива в такива държави като нашата ....... и много други който може да се направят ) , а не да се фръцкате по форумите че сте номер едно и да заплашвате колеги ползващи нелегален софтуер поради невъзможност да си купят легален от финансова гледнаточка(които очаквате да са ви потенциални клиенти ) и да карате някои като мен да ви пише това което ви компроментира и ви прави антиреклама .

PS:Всичко това е написано не с цел заяждане .Просто изказвам лично мнение. Ако някой се почуства обиден ,извинявам се предварително .Поздрави
Iordan.Dotchev

Мнение от Iordan.Dotchev »

Мај само едно стана јасно. Има проблем. :roll:
Ако мога да перефразирам един известен грузинец “Има кола, има проблем. Нјама кола, нјама проблем“ :lol:

Не случајно крастих темата “Коментар за живота, вселената и всичко останало“.

Относно останалото:
Не мислја че ни компрометираш. Всеки има право на мнение. Ако това за което говориш е такав масов и драстичен проблем производителите на автомобили отдавна да са вдигнали вав ваздуха доставчиците и нас в частност. Бади сигурен че има групировки чакаши такав звезден за тјах миг, да ни посочат с праст. Проблема шеше да е публичен. Така че не считам че има проблем при нас. VP на Бош е една сполучлива и доказала се система. Погледни колко VW-та, AUDI TDI (освен тези с помпа дјуза), опели и други има на патја, доказано успешни и желани от хората автомобили. Те са с тази система и нјама оплакванија.

От опита си в производството преди да почна в Бош, мога само да ти кажа, че всеки автопроизводител си порачва агрегатите с определено качество и компановка, според парите които е склонен да отдели. Демек получаваш това за което плашаш.
Марките които мога да сравнја са VW, ALFA и Ford, класирани по този критериј,тај като сам участвал в разработката на порачвани от тјах еднакви типове системи. Нјамам нишо лично, както и јелание да ти правја ако мога да цитирам антиреклама.

Продалжавајки в сашија дух може или да продалжим да теоретизираме, или да се плљеме.
Като чели и двете вазможности са кофти. Така че аз спирам.

Поздрави
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от mitko »

Ха, смешно ми стана . Кой каквото си поръча . За каквото плащаш това получаваш . За мене ако се държи на качество ,а не на печалбарство не трябва да е така ,но .........
Съгласен съм преключваме !!!!!
robertov

Мнение от robertov »

mitko написа:Ха, смешно ми стана . Кой каквото си поръча . За каквото плащаш това получаваш . За мене ако се държи на качество ,а не на печалбарство не трябва да е така ,но .........
Съгласен съм преключваме !!!!!
Така е, човека е напълно прав.
Заключено