Хайде да споделим нещо смшно!

Всичко което не влиза в другите теми.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от bobolin4o »

kursove написа:Отивам в кварталния сервиз , за смяна ня каре за голфа и питам, колко ще струва, и кога да доида да си взема колата. Обявяват ми цена от 80 лева и за един час щяло да стане, а на въпроса ми не е ли малко много 80 лева за един час труд маисторчето ми вика абе остаи колата, карето и 80 кинта и ела утре да си я вземеш. И си мисля няма ли някаква часова ставка за труд или навсякъде те преценяват с поглед. :oops: :roll:
Цената се определя на базата на сложността на операцията. Само във фирмените сервизи се работи "на час", при това обикновено излиза по-скъпо.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
jarev
Мнения: 6
Регистриран на: Пон Ное 22, 2010 12:32 am
Местоположение: Пловдив

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от jarev »

Идва в сервиза един ром с форд транзит за смяна на масло.Пускам му маслото във ваничка с вместимот 10л. и след малко виждам че прелива.Веднага слагам втора такава ваничка, която се напълни повече от средата.Питам ромът:
- Какво става тук?От къде толкова масло? (Транзитът събира 6л. масло)
-Абе батко да знаеш вчера му доливах на магистралата 16л. :shock: масло.Връщам се от Германия и след София ми светна лампата на маслото, спирам на безниностанцията и звана на комшията да го питам колко масло трябва да сипвам.Той ми вика на средата на щеката трябвало и аз му доливах 16л. до "средата" на щеката. :lol: :lol: :lol:
ifidik
КОЛЕГА
Мнения: 108
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 5:15 pm

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от ifidik »

bobolin4o написа:
kursove написа:Отивам в кварталния сервиз , за смяна ня каре за голфа и питам, колко ще струва, и кога да доида да си взема колата. Обявяват ми цена от 80 лева и за един час щяло да стане, а на въпроса ми не е ли малко много 80 лева за един час труд маисторчето ми вика абе остаи колата, карето и 80 кинта и ела утре да си я вземеш. И си мисля няма ли някаква часова ставка за труд или навсякъде те преценяват с поглед. :oops: :roll:
Цената се определя на базата на сложността на операцията. Само във фирмените сервизи се работи "на час", при това обикновено излиза по-скъпо.
при зъболекаря за изваждане на зъб:
30лв за 2 минути-възмущава се клиента
-Ако искаш ще го извадя мноого мноого бавно
kursove
Мнения: 6
Регистриран на: Съб Мар 26, 2011 8:55 pm

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от kursove »

ifidik написа:
bobolin4o написа:
kursove написа:Отивам в кварталния сервиз , за смяна ня каре за голфа и питам, колко ще струва, и кога да доида да си взема колата. Обявяват ми цена от 80 лева и за един час щяло да стане, а на въпроса ми не е ли малко много 80 лева за един час труд маисторчето ми вика абе остаи колата, карето и 80 кинта и ела утре да си я вземеш. И си мисля няма ли някаква часова ставка за труд или навсякъде те преценяват с поглед. :oops: :roll:
Цената се определя на базата на сложността на операцията. Само във фирмените сервизи се работи "на час", при това обикновено излиза по-скъпо.
при зъболекаря за изваждане на зъб:
30лв за 2 минути-възмущава се клиента
-Ако искаш ще го извадя мноого мноого бавно
Разговор между колеги лекари, хирург и анестезиолог:
Хирурга: този бил следствен по три дела , но кихнал 5 бона на адвокати да отърве затвора;
Анестизиолога: значи за да е на свобода може да си плати, а за живота 10 хилки му се виждат много;
Хирурга: остави го още 5 дни в изкуствена кома, и ще видим няма ли да му съберат роднините.
colgate
КОЛЕГА
Мнения: 64
Регистриран на: Нед Юли 17, 2011 5:41 pm
Местоположение: Pleven

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от colgate »

Идва 1 МЪЖ с форд галакси паля колата ще падне мотора от тракане закачихме го на осцилоскопа в общи линии уред и тои почва абе да не е от оня датчик там каде там ? ми за маслото ? НЕ! ми някои друг датчик ? абе човек тои мотора ще падне ти датчици тук 100 % имаш нещо счупено в мотора оставия ще я разглобим и щи кажем ако искаш .Ма .. мотора го сваляхме 2 пъти всичко е наред компресия има вс е гледано... ТОИ ТАКА КЛОПа че чака в хранителния магазин ще го чуят този 2.0 i колегата го пита да му донесе 1 бутало да го види (буталото е станало на елипса и 1 сегмент несе движи добре ..) взима го тои гледа го ми буталото е като ново . ясно на касата 36 лв и довиждане :)
КОЛЕГА
svirepia
КОЛЕГА
Мнения: 190
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 2:34 am

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от svirepia »

Идва един клиент ром седи и чака си реда около 1 час и вика:
-А бат'Гошо айде видиш нащо кола, че саполите скреж фащат и в главата нищо нестана вече...
-Ха ха ха
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

ФОРД Ескорт ...

Мнение от bobolin4o »

Както всеки друг модел на Форд, така и версията Ескорт се подчинява на конструкторската стратегия на фирмата да се произвеждат колкото се може по-лоши автомобили, които да се продават за повече пари. Както експертите са забелязали всички механизми и механични възли в този т.нар автомобил са еднократно приложими и абсолютно неремонтопригодни с единствената цел да се заменя целия възел, който обаче струва в пъти повече от ремонтирането а дефектирала част. Това нямаше да е особен проблем, ако Ескорт имаше поне елементарна техническа надеждност. Механичните възли, лишени от ремонтноприодност са
лагерите на главините на колелата - запресовани в главината тяхната смяна се осъществява след цялостна замяна на главината. Обикновено лагерите са същия размер и клас като лагерите на основните ремъчни шайби при пералните “Перла 05”.

Изпускателната уредба – по принцип заварена от тънка и възможно най-корозионно неустойчива листова стомана ауспуховите тръби и шумозаглушители често се пробиват и в резултат се появява неприятно бучене и ръмжене. Звукът, съчетан с нискочестотните вибрации на уредбата се комбинират в шум, класифициран от САЕ като “шум на Форд”. Световната здравна организация, по поръчка на институтите за транспортна безопасност прави проучване за ефекта от шума на форд. Заключението на проучването е , че шума на форд води до увеличаване на инфарктите и мозъчните инсулти, подивяване на домашните любимци и напукване на мазилките по фасадите на сградите. Заключението, изпратено до управителния съвет на Форд било върнато с обяснение от фирмата съдържащо нецензурни думи и пожелания за съвукупляване с роднините на специалистите направили проучването. Въпреки това много потребители завеждат дела срещу Форд и така принуждават инженерите да поставят тампони на ауспусите си както всички останали марки автомобили, произвеждани от 1954г. насам.

Двигателите на Форд произвеждани в едри и масови серии не отговарят в голямата си част на спецификациите си. Затова всеки двигател има различна мощност. Пример Форд Ескорт 1400сс по спецификация има мощност от 75 к.с. Замерваните мощности на серия от 1000 двигателя показват

21% - мощност с 3 до 5 к.с по-малко от нормалните

44 % - мощност с 10 до 40 к.с по-малко от нормалните

15% - въобще не могат да се развъртят тъй като мощността им е по-малка от загубите на мощност в двигателя

1% дава номиналната мощност по спецификация но след кратки изпитвания блокират и се предават за претопяване

19% мощността им се колебае от 38 до 52 к.с. Три четвърти развиват пукнатини по биелните лагери. Тъй-като ремонта е неприложим двигателите се предават за претопяване

Предавателните кутии и диференциалите са характерни с виенето си след втория изминат километър на автомобила. Тъй като потребителят си купува автомобил с първоначално изпитване от 7 км той приема този шум като нормален звук на трансмисията. Поради ненадеждното закрепване на трансмисията първите серии на форд ескорт имали фабричен дефект да изпадат под автомобила по време на движение. В завода производител правят разследване, което завършва с трима уволнени работници от конвейера за окончателно сглобяване, защото не са завивали болтовете докрай. В последствие работниците осъждат фирмата за неправомерно уволнение защото от техническия отдел ги снабдявал с болтове с нестандартен шестостен,отговарящ на ключ 17 3/4347, какъвто не съществува. Не след дълго по принуда на ДЕКРА, Форд провеждат сервизна кампания за дозавиване на болтовете във фирмените сервизи. Тъй като стандартни ключове за тези болтове не съществуват механиците дозавиват болтовете по метода на чука и секача. Поради труднодостъпното за манипулацията място 60% от механиците от сервизите в Германия развиват гръбначни изкривявания.

Окачването на автомобилите Форд Ескорт се характеризира с непостоянство при моделите. Отново един и същ автомобил от една и съща серия има различен комфорт на возене от друг автомобил от същата серия. Причината е скрита в различната твърдост на пружините на окачването. Проблема е толкова назрял, че се докладва и за случаи в които в дясната част на автомобила комфорта е по-голям в сравнение с лявата. Прекалено меките пружини допринасят за ефекта на пикаещата крава- при натоварване на автомобила с допустимия му товар стойката на автомобила представлява изкълчени навън задни колелета, които често заклинват в калниците и унищожават лагерните си съединения. Проблема е решен със смяна на талоните на автомобилите и намаляване на допустимото натоварване. Така Форд Ескорт има версии 1+1 и 2+1 места, каталоголизирани под името “Форд Ескорт Рикша”.

Вътрешното оборудване на моделите Ескорт представлява странна цветова смесица от убито зелено до тъмно сиво и черно. Причината е, че основния декоратор на Форд е с развит остър далтонизъм. При определена светлина отразените светлинни вълни от вътрешното оборудване могат да предизвикат у водача нежелани ефекти на психологическа и невралгична основа. Наблюдават се водачи, които по време на движение получават полюции или спонтанно фекализиране. Голяма част от водачите обаче не са съобщили този проблем поради естественото им неудобство. Съвет към търсещите да закупят употребяван Форд Ескорт е да се загледат в тапицерията на шофьорската седалка- ако има жълтеникаво или кафеникаво оцветяване или петна значи вътрешното оборудване на автомобила е проблемно.

Уредите за индикация на арматурното табло в по-голямата си част не са тарирани и изпитани, но естествено усилени. Така водач на Форд, който си мисли че се движи със 180км/ч всъщност се движи с не повече от 65, но това му дава самочувствие, че управлява сполучлив автомобил. Всъщност истината е съвсем друга. Част от водачите са се оплаквали, че дори и да се движат със 180 км/ч събират зад себе си колони от училищни автобуси, Трабанти и Москвич 408, а биват изпреварвани от превозни средства с животинска тяга. Има изолирани случай на намерени водачи обесили се от срам на крайпътни дървета.

Така наречените “екстри” са блед напън на инженерите на Форд да направят возилото поне малко по-съблазнително за бъдещите клети клиенти на марката. Затова базовите модели на Ескорт притежават редица добавени екстри които обаче не променят цената на автомобила. В резултат се произвеждат автомобили с климатик, който нито охлажда, нито топли, електрически стъкла, които дефектират на всеки няколко смъквания и вдигания, отопление на предното стъкло, което само черпи енергия, но не размразява нищо, централно заключване с характер отключва отвреме-навреме и др. Аудио уредбите, монтирани във Форд Ескорт обаче са добро попадение на инженерите от Форд. Разположението на говорителите води до преплитане на звуковите вълни в купето и по този начин водачът не може да чува характерните скърцания на игления лагер на волана. При положение, че някой водач успее да чуе скърцането и заведе автомобила си в сервиза на Форд, то механиците монтират по-мощни говорители, а касетофона свързват директно с контактния ключ по начин по който при вкарването на контактния ключ в патронника автоматично устройството започва възпроизвежда звуци от порядъка на 92 дБ. .

Поведението на пътя на Форд Ескорт спокойно се оприличава с движението на надуваема лодка в бурно море. Стабилността на автомобила е добра при движение с 20-25 км/ч след което рязко се влошава благодарение на некачествените амортисьори, които са странна смесица между хидравлични и газови. Всъщност това са хидравлични амортисьори, чиито уплътнения са изпуснали цялото масло и поради това са се превърнали във въздушни. Характерна гледка са шофьорите на Форд, които след слизане от автомобила имат големи трудности при вървене по права линия. При необходимост да се возят малки деца в автомобила инженерите от Рено проектират детска седалка със собствено окачване, което да гаси трептенията в автомобила за да може детето да спи спокойно без да оповръща интериора. Естествено от Форд отказват да въведат иновацията на своите колеги от срам. Журналисти обаче успяват да заснемат изпълнителния директор на Форд да монтира такава седалка в семейния си Ескорт.

Светлинната и звуковата сигнализация при автомобилите Ескорт е показателен пример за това как не трябва да се проектира такава. Клаксонът има характерен звук, който често бива оприличаван на агонизращ вопъл на Макс Кавалера. В сърцето на релето на пътепоказателите е биметална пластина, с тайна сплав, известна само на инженерите на Форд. Така пътепоказателите мигат на неравни интервали, често служат за цветомузика към аудио уредбата. Фаровете, фабрично монтирани на Форд ескорт са твърде слаби за добра осветяемост, но за сметка на това монтирането на по-мощни причинява нагарянето на комбинирания ключ за фаровете което води от своя страна до неизменната му подмяна. Към проблемите на светлинната сигнализация можем да включим изгарящите крушки а стоповете и габаритите, както и нередовната работа на светлината заден ход. Според запознати експерти тези проблеми са направени умишлено за намаляване на консуматорите на ел. Енергия, тъй като динамото от велосипед “Украйна” не е достатъчно да захрани всички задължителни сигнализации. От Форд намират частично решение като поставят по-мощен акумулатор, съвместим с батериите на мобилен телефон Сименс. Така акумулатора може да бъде зареждан в електрическата мрежа със стандартно зарядно устройство на мобилен телефон.

Спирачната уредба на Форд Ескорт се състои от хидравлична помпа и сервоусилвател, предни дискови спирачни апарати и задни барабанни. По презумпция спирачната система работи задоволително добре по простата причина, че автомобилът не развива скорости по-високи от 60 км/ч дори и по нанадолнище.



В заключение нека не забравяме основното рекламно изречение на Форд, а именно “Почувсвай разликата”. Поне това важи в пълен смисъл за автомобилите Форд. Собствениците веднага могат да усетят разликата между това да караш автомобил и това да караш Форд. В резултат германското министерство на социалната политика през 1994г. въвежда социални помощи на всички собственици на автомобили Форд. Социалната програма се нарича “Излъгани надежди” и до днес продължава да съществува в пълна сила. По предложение на канцлерът Герхард Шрьодер от 2000г. всички автомобли Форд се продават с огромни надписи като “Карането на Форд е вредно за вашето здраве и семеен бюджет”, “Шофирането на Форд убива”, “Потърсете помощ за да спрете да карате Форд на телефона на местния си склад за вторични суровини” и др.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
svirepia
КОЛЕГА
Мнения: 190
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 2:34 am

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от svirepia »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Това пък къде го намери ???
Да не е писано от НОСТРАДАМУС ???
Много е вярно ...
NASKO12234
КОЛЕГА
Мнения: 236
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
Местоположение: Германия

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от NASKO12234 »

Евала, сигурно някои такъв много те е ядосал за да седнеш да напишеш това /не че не е вярно /. Грък ми каза какво казват германците за Форд, немски не знам но на гръцки звучи така - Форд китазис, Форд агоразис, ме Форд препатас ме трено гирнас. На Българзки ще рече - Форд гледаш, Форд купуваш, с Форд пътуваш, с влака се връщаш. А сега да ви разкажа и моите прикючения като горд собственик на Форд. Преди около 10год. купувам една сиера 2.3 Д от старите със свален двигател с цел да я имам в сервиза за работна кола. Решавам да я стегнем и позакърпим изгнилото. Изкърпихме я и я бях зарязал за около месец. Един ден правих друг Форд и се наложи да му запиша номера на шасито - а тои е междо седалката и прага / ако не знаете /и се сещам че там кърпихме сиерата, отивам гледам - няма номер, има голяма хубава кръпка. Казвам си, със тая сиера приключих, поне имам двигател и скорости, ще купя друга. Намирам една сиера от по новите, комби много хубаво купе без двигател и скорости за 100лв. Била е вкарана онези години но не и е платено митото и се издирва. Взимам купето и тръгвам да търся още едма сиера за регистрация. Късмет, намирам една от старите сиери 2.3 Д комби за 500лв, казвам си е тва е моита кола, даже и върви. Купувам и нея. Наистина даже вървеше ако може да се нарече така кретането и по пътя. Цяла седмица вървя. Тръгвам от Пловдив за София с новата ми кола / през тази седмица правих и центровки дебити какво ли не с надеждата да тръгне малко повече/ излизам на магистралата натискам я колкото може и тя започва да набира 100 120 150 малко преди Пазарджик стигна до 170км/ч. Човека до мен ми вика - еи светнаха някви червени лампи, да, светнала лампата за темп. - гледам в огледалото зад мен нищо не се вижда, мъгла от пушек. Не си спомням тогава някои да ме изпревари, ама хората сигурно са се притеснили от пушаците и са стояли по надалеч от мен. Оказа се скъсана перка на водната помпа и не върти водата. Продадох я както е с още две бакшиш и приключих с ФОРД. Ама нека да не плюем марката все пак доста хляб сме яли от нея пък и кебабчета.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от bobolin4o »

Не съм го писал аз, но много ме изкефи и реших да го споделя...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
svirepia
КОЛЕГА
Мнения: 190
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 2:34 am

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от svirepia »

Да възродим малко темата и без това края на света не дойде днес, че да се посмеем.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Dm_pwCcXrE

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 8jcHdmdkT8
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от rangel1 »

Яко но май по смешното е че кифлите ходят вече с охрана :lol: (член на некой автофорум)
1 сама кифла :цената по 1
2 нагла по 2
3 с охрана по3
4 с нагла охрана по 4
5 експрес ,според горните точки по 2 :lol: :lol: :lol:
(то майстор няма стана ама приемчик а :idea: ) :lol: :lol: :lol:
NASKO12234
КОЛЕГА
Мнения: 236
Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
Местоположение: Германия

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от NASKO12234 »

Асан вози Аишето на мотор. По едно време Аишето пита - Асан, ко му даваш на тос мАтор да връи толкоз мноу. Асан отговаря - гъс ма Аише, гъс. Аишето пак пита - Асан, аз ко му давам на него п..ка ша връи ли повече.
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от rudoni »

По коментара за Форд един въпрос: кой умира внезапно?????Еееееееееее?
отговор -Форд и циганин!
Това от гаражния фолклор, но иначе съм израснал на дядовия Форд Кътър(камион) до 1979 г. когато го бракуваха в ДАП Г. Оряховица.Беше член на СОАТ!
С нами Бог!

0886 224486
bayov
КОЛЕГА
Мнения: 78
Регистриран на: Съб Юли 22, 2006 8:23 pm
Обратна връзка:

Re: Хайде да споделим нещо смшно!

Мнение от bayov »

Форд гледаш, Форд купуваш, с Форд пътуваш, с влака се връщаш
Това важи с пълна сила и за Опел с Вп44 :lol:
Публикувай отговор