Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Работата е много зор,имаше тука тема в която в краина сметка нищо не се каза като хората,Кьде АДЖЕБА се туря тоя индикатор даго е..аtps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
За зацепване на този мотор има специални инструменти комплект за валовете за веригата за оптегача на веригата и за запчатките на разпределителните валове ако не се лъжа едната е раздвижна.Има ги да се продават но не мога да кажа на каква цена са AST имат ето тук http://niteh.com/images/pdf/6.1.1.pdf . Без тях трудно се прави.
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
В Аутодата ги има стойностите,а за подробно обяснение може да се обърнеш към колегата milennyc .В някоя от темите беше писал че се е справял с такава операцияtps написа:Колеги,как да зацепя ГНП-то? ГНП-то е VP 44 и се прави с индикатор какви са стоиностите при ГМТ??
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
супердизел застопоряване на първи цилиндър 100лева иначе индикатор няма каде да се сложи а налучкването е смешна работа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет Яну 07, 2010 2:02 pm
- Местоположение: бобов дол
- Обратна връзка:
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
vp44.колега там има клапан[магнет вентил].320d не сам зацепвал,но на vp44 требва да има стопорdyni написа:Индикатора се монтира в средата между тръбите за високо налягане,след като се развие тапата.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със странчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .
regards
regards
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .
regards
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Идята не е лоша ще я пробвам , иначе и предния път бях писал че варианта е само стенд индикаторо не върши работа и опитите са излишни .presko79 написа:А точно затова става вьпрос,щото индикатор няма кьде да се навие.Които измькне помпата без да навие стопорния болт яде намазания после.Аз достигнах до един близьк вариянт което свежда зацепването до макс,2 вадения на ГНП.mitko написа:Зацепването на фланеца към помпата е само по един начин НА СТЕНД и след това се застопорява оста със станчния болт . Няма място за старите бабешки методи с индикатори и тем подобни . Без стенда на рака може да стане с 10 презацепвания .
regards
сваля се управлението при пьлна с гориво помпа,превьрта се на рька внимателно докьто от щуцера за 1 цил прокапе гориво,вьтре в ГНП има венец и датчик обороти .Тоя датчик чете на 2,3 или 4 места (зависи 4 или 6 цил. е помпата) кьдето е прикапало от щуцера се докарва до мястото от което чете датчика.В това положение се застопорява и се качва на колата.
Аз направих така 2 пьти при смяна на помпи извадени в морги без да са стопирани.И 2-та пьти стана с малка донастроика.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
с проби ще запали на капка може ама на тая помпа после финно няма и кво праим а колегата с тапата м(у щуцерите да не пише глупости че ще заблуди някой
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Еми аз си го навивам-при свалянето може и да не го слагаш-това ти трябва за монтажа.Друго е ако са ти я докарали на части помпата -тогава ти трябва индикатор.presko79 написа:А като ти докарат някоя кола с извадено ГНП,без навит стопорен болт ?ivanovbg написа:От лявата страна на гнпто има болт който се отвива и в него се пъха Spacer(5)-(болт който отпред се празпробива на струг мисля че беше 6 мм)пъхаш пръчка 6 мм и завърташ помпата докато не я застопориш да не мърда наляво надясно и си готов.В аутодатата си го пише,до сега когато е сменяна верига или сме сваляли глава за ремонт все така сме правили и не е имало проблем ,а всеки път си го правим наново,че стария го губим някъде.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Е46 320Д зацепване на ГНП-е
Колега ти май не четеш ? На тая помпа индикатор къде ще навиеш ? Няма място за индикатор .
regards
regards