Пежото е 106 1.1 HDZ, 92г. Гасне на десен завой. Проверил съм връзките, масите долу на скоростите са перфектни, помпата я свялях и няма видими проблеми. Тя седи от дясната срана и ме съмнява данеби да остава без бензин и да гасне за това, но я вдигах на крика само от дясно, да симулирам завой, но не иска да изгасне. с пълен резервоар прави пак така Налягането на помпата е 0.9 и седи постоянно
Виж в помпата дали го има пласмасовото съдче и дали сътчето му държи обратното клапанче, тоест като го вдигнеш от резервоара дали се изпразва, не трябва да изтича от него гориво а само да втича в него..
Карам ситроен и съм закъсвал така спрял на една страна. поради изпразване на съдчето..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
traqnsavov написа:Виж в помпата дали го има пласмасовото съдче и дали сътчето му държи обратното клапанче, тоест като го вдигнеш от резервоара дали се изпразва, не трябва да изтича от него гориво а само да втича в него..
Карам ситроен и съм закъсвал така спрял на една страна. поради изпразване на съдчето..
А защо само на десен завой А и като има бензин над половината пак гасне:roll:
Ти ако се доверяваш ная нивомера на ситроен и пежо
Напълни го догоре резервоара поне ще знаеш че не е от това, той този бензин пак ще си го изгориш няма да го взема аз де..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
traqnsavov написа:Ти ако се доверяваш ная нивомера на ситроен и пежо
Напълни го догоре резервоара поне ще знаеш че не е от това, той този бензин пак ще си го изгориш няма да го взема аз де..
Да бе вярвам му като тръгна напред назад и показва ту пълно, ту празно. Интересното е че го прави само на дясно. Смятам че бензина го мъчи, но не мога да мяря налягане в движение - манометъра ми е стационарен - а така ще се види най-добре
Аз на маята ксара с половин резервоар спрях на ебем страна с дясното задно колело на бордюра после не мога да я запаля наложи се да всимам крик и да я хоризонтирам...
Каква е точно причината сондата вместо в средата да я ръгнат на най левият край на резервоара незнам..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
traqnsavov написа:Аз на маята ксара с половин резервоар спрях на ебем страна с дясното задно колело на бордюра после не мога да я запаля наложи се да всимам крик и да я хоризонтирам...
Каква е точно причината сондата вместо в средата да я ръгнат на най левият край на резервоара незнам..
Е тук е обратното, в най-дясния край. Клиента я взе да я кара и като дойде пак ще огледам тавичката в резервоара, дали остава горивото в нея
traqnsavov написа:Каква е точно причината сондата вместо в средата да я ръгнат на най левият край на резервоара незнам..
-Плод на "гениалната" конструкторска мисъл , на френския "технически гений"
Ама добре че са френските чикии осигуряващи постоянен "поминък" на доста от колегите в това число и на мен
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Абе проблема е някаде в резервоара и най-вероятно помпата прави белите. Остава суха за момент и не качва бензин. Ама трябва да го видя че е така, а при мен не иска да го направи
може и протъркан кабел да го прави -да окъсява на маса,превържи ги със свински опашки да не се опират много и виж дали релето на помпата е закрепено здраво че често пъти висят.Ако е от помпата трябва да го прави на по дълъг завой.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67