АстраG X16XEL ЕCU DELCO
АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Kолеги проблема с тази кола е следния-записва реле на бензинова помпа само ,когато загрее и мотора се опитва да изгасне.Проверих захранвания и маси вс.е ок.под товар и т.н. както си му е реда.Диагностиката също пропада по време на изщракването на релето.
Да ясно компютър ще кажете,но смених 2 и проблема е същия.Или аз съм карък и от един чувал с .. съм хванал .. ,или има нещо ,което ми убягва.
Моля за вашите съвети!
Да ясно компютър ще кажете,но смених 2 и проблема е същия.Или аз съм карък и от един чувал с .. съм хванал .. ,или има нещо ,което ми убягва.
Моля за вашите съвети!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
viewtopic.php?f=18&t=6027
Подобен казус, без развитие... за съжаление не мога да ти кажа нищо повече от това, че нещо наистина ти убягва, така както и на мен вероятно...
Подобен казус, без развитие... за съжаление не мога да ти кажа нищо повече от това, че нещо наистина ти убягва, така както и на мен вероятно...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Извинявай колега,не съм влизал скоро във форума.Имал съм същия проблем с А2 и проблема излезна от полепнали стружки(малки медни) във вътрешния край на текстилната оплетка на кабелния сноп.Типична заводска немърливост.
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
При мен уж всичко е ясно-кл30 бетон,маса също,кл15 също до куплунга на еку ,и проблема е че губи захранване вътрешно -да да,ама надали:)
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Малко като шизофрениците сам си задавам въпросите и сам си отговарям ,но:)
Пробил комутатор в блока на бобините-високо напрежение на драйвера от там на проца и рестарт .Хмм,ракията има страшен ефект ама за малко:)
Пробил комутатор в блока на бобините-високо напрежение на драйвера от там на проца и рестарт .Хмм,ракията има страшен ефект ама за малко:)
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
релето изщраква и се разпада връзката? хмм, защо не пробваш да подпреш управлението допълнитено и да видиш дали пак ще прихълца, поне ще знаеш дали прищракването е причина или следствие
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Подпрях го,мостирах и релето .Външното не се губи,а вътрешно изчезва и то само ,когато загрее.
Имам съмнения ,че външен фактор(бобина примерно ) карат ЕКУ да рестартира.Нямам и много време да изследвам с осцито,но довечера ще си поиграя.
Имам съмнения ,че външен фактор(бобина примерно ) карат ЕКУ да рестартира.Нямам и много време да изследвам с осцито,но довечера ще си поиграя.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Сега като се замислих и се сетих, че съм имал абсолютно същия казус. Излезе бобинен блок.veli написа:Подпрях го,мостирах и релето .Външното не се губи,а вътрешно изчезва и то само ,когато загрее.
Имам съмнения ,че външен фактор(бобина примерно ) карат ЕКУ да рестартира.Нямам и много време да изследвам с осцито,но довечера ще си поиграя.
Пробвай.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Победа-комутатора на 1цил. сиреч бобина и заспа!
Благодаря на всички отзовали се!
Благодаря на всички отзовали се!
Re: АстраG X16XEL ЕCU DELCO
Да и аз имах такъв случай и при мен високото удари не само ЕБУ ,но и през осцито и РС по време на диагностика!А и не бях занулил апаратурата!Даже и в момента правя една Г4 с този проблем.
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486