VW PASSAT проблем
VW PASSAT проблем
Пасата е 2.0 FSI '06 набор. Гасне. Получава се след около 1 час работа на място, в движение е подобно, само на добре загрял двигател.
Записва грешка Р0089 fuel pressure regulator.
Проверено ниското налягане на на бензина - около 2 бара стабилно и не се променя при гасненето. Сензора на ниското също дава нормални стойности.
Сензора на рейката при работещ мотор покрива данните по каталог: 1.5 V тихи, 3,6 V на високи. Като тръгне да гасне пада до оклоло 0.5 V и умира.
Клапана за управление на налягането ме изненада с 1.2 Ом при данни по каталог 9.5 ! Мислех за токова защита да реже изхода за управление, но докато гасне колата, импулсите си вървят адекватни ?! А и не е гръмнал бушона.
След поне 30 мин. престой, пали, все едно не е имала проблем, освен светеща лампа на инжекциона.
Ако някой има идея дали клапана е проблемен или друго, моля да помага.
Поздрави.
Записва грешка Р0089 fuel pressure regulator.
Проверено ниското налягане на на бензина - около 2 бара стабилно и не се променя при гасненето. Сензора на ниското също дава нормални стойности.
Сензора на рейката при работещ мотор покрива данните по каталог: 1.5 V тихи, 3,6 V на високи. Като тръгне да гасне пада до оклоло 0.5 V и умира.
Клапана за управление на налягането ме изненада с 1.2 Ом при данни по каталог 9.5 ! Мислех за токова защита да реже изхода за управление, но докато гасне колата, импулсите си вървят адекватни ?! А и не е гръмнал бушона.
След поне 30 мин. престой, пали, все едно не е имала проблем, освен светеща лампа на инжекциона.
Ако някой има идея дали клапана е проблемен или друго, моля да помага.
Поздрави.
Re: VW PASSAT проблем
Подобен случай имах преди година,оказа се сензора на рейката.Успех!
Re: VW PASSAT проблем
И аз мисля че е сензора на рейката
Re: VW PASSAT проблем
Да не те подведа колега,но на въпросния сензор имах повредена изолация от теч на масло,огледай най-добре...
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: VW PASSAT проблем
аз си мисля за износен вал или помпа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: VW PASSAT проблем
Благодаря за насоките.
Явно по липсващия сигнал на датчика са тези проблеми.
За вал и помпа не мисля да е вариант засега, щото той все ще е износен, а не темпераурно зависим.
Поздрави
Явно по липсващия сигнал на датчика са тези проблеми.
За вал и помпа не мисля да е вариант засега, щото той все ще е износен, а не темпераурно зависим.
Поздрави
Re: VW PASSAT проблем
А когато не пали топла живи данни за оборотите как е?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: VW PASSAT проблем
Не съм го споменал, ама е гледано да н е чезнат оборотите. Даже пали с външно гориво .
Чака се датчик, че го няма по България.
Поздрави
Чака се датчик, че го няма по България.
Поздрави
Re: VW PASSAT проблем
здравей колега,
имах подобен проблем с ауди
проблема се оказа доста банален-запушен горивен филтър
дано съм бил полезен
успех
имах подобен проблем с ауди
проблема се оказа доста банален-запушен горивен филтър
дано съм бил полезен
успех
Re: VW PASSAT проблем
Благодарение на съветите на колегите, патили си с този вариант впръскване, направих още тестове и със симулация на датчика и съм сигурен, че е той. Чакам го да го доставят, но изгасването при симулациите потвърди със сигурност, че е той.
Филтъра отпада след мерене на ниското налягане, като и датчика там го потвърждава. А и съм го сменял преди 12 000 лично и е марка.
Поздрави
Филтъра отпада след мерене на ниското налягане, като и датчика там го потвърждава. А и съм го сменял преди 12 000 лично и е марка.
Поздрави
Re: VW PASSAT проблем
Забравих да кажа, че с помощта на колегите и заигравката със симулация на датчика бях съгурен в диагнозата. От 10-ина дена колата се движи успешно.
Поздрави
Поздрави