Може ли да се свали хидравличен повдигач без да се сваля двигателя.
Благодаря ви за отговорите.
Touareg V10 TDI
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Touareg V10 TDI
Тоя хидравличен повдигач да не се окаже задрало бутало
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Touareg V10 TDI
Свалил съм капака и се вижда износения разпр. вал,а на повдигача се вижда пружината.
Re: Touareg V10 TDI
Сега предполагам знаеш какво следва?Въпреки ,че при тези мотори не съм забелязвал проблема ,който е при Аудитата и тяхните валове.Но!!!
Re: Touareg V10 TDI
Колеги,успях да го сменя,но не се гордея от начина на постигнатото.
Повдигача е осмия,като го броя от радиатора и е от лявата страна на двигателя.За първите три макар и трудно може да се сменят,като се махнат петите на разпр.вал и той се повдигне нагоре и настрана.За другите пет трябва да се направи голяма "калама" за да се сменят.Клиента беше готов на всичко само да стане по лесния начин,защото джипа му е за продан.Та въпросния повдигач излезе по следния начин:За да се повдигне вала се наложи да се премахне половината от борда на бронзовата втулка от към повдигачите.Тя е дебела около 5мм и като се завърти на 180 градуса има начин да се извади и повдигне заедно с вала така че повдигача да излезе на косъм.За последните два няма никакъв шанс освен да се свали двг.Естествено за качествен ремонт трябва да се потруди човек доста,но все пак "кучето скача според тоягата".
Износената гърбица все пак отваряше клапана,но с 5–6 мм по–малко от другите и двг. работи без да се забелязва това,все пак са 10 цилидара.
Повдигача е осмия,като го броя от радиатора и е от лявата страна на двигателя.За първите три макар и трудно може да се сменят,като се махнат петите на разпр.вал и той се повдигне нагоре и настрана.За другите пет трябва да се направи голяма "калама" за да се сменят.Клиента беше готов на всичко само да стане по лесния начин,защото джипа му е за продан.Та въпросния повдигач излезе по следния начин:За да се повдигне вала се наложи да се премахне половината от борда на бронзовата втулка от към повдигачите.Тя е дебела около 5мм и като се завърти на 180 градуса има начин да се извади и повдигне заедно с вала така че повдигача да излезе на косъм.За последните два няма никакъв шанс освен да се свали двг.Естествено за качествен ремонт трябва да се потруди човек доста,но все пак "кучето скача според тоягата".
Износената гърбица все пак отваряше клапана,но с 5–6 мм по–малко от другите и двг. работи без да се забелязва това,все пак са 10 цилидара.