Vivaro 2.0cdti
Vivaro 2.0cdti
Здравейте колеги,този бус има следния проблем-запалва и след 1-2 секунди изгасва и записва грешка P2146 боша го интерпретира като "кондензатор първи ред нарушение на функциите" От време на време записва и за вътрешна повреда в екуто.При изключване на която и да е дюза колата заработва на три цилиндъра и не изгасва,закача ли я изгасва веднага.Веднага набедих екуто,намерих друго,прехвърлих имото и пробвах но уви същата работа!Имам съмнение че пада захранването и за това като откача някоя дюза товара пада и затова работи но не намерих разпиновка на екуто единственото което направих е да гледам на живи данни напрежението но докато неизгасне няма спад.Ако някой има идея къде може да е проблема или някоя схема на моторния.Виварото е 2007г 90кс M9R мотор
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Vivaro 2.0cdti
Колега, дай имейл да ти ги пратя, или по скайпа, моя е същия като името ми във форума
Re: Vivaro 2.0cdti
Ако случайно инжекторите са пиезо проблема е в тях.Премери ги към маса ,ESR и капацитет.
(предполагам са с близки характеристики на кондензатор)
(предполагам са с близки характеристики на кондензатор)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Vivaro 2.0cdti
Имал съм подобни случаи с протрити кабели. Не помня грешката, но така си гаснеше от време на време.
На лагуната не го ли слагаха този мотор?
На лагуната не го ли слагаха този мотор?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Vivaro 2.0cdti
Да,проблема е трета дюза.Но няколко неща не мога да си обясня,при положение че има избила дюза към маса защо работи като откача която и да е дюза(затова и набедих компа веднага)? Грешката беше за кондензатор на първи ред който отговаря за 1 и 4 дюза,а проблемна е 3-та.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Vivaro 2.0cdti
Сещам се, че и аз го ядох преди време същия.
Диагностиката упорито ми казваше дюза на трети цилиндър, пък то беше окъсила към корпус на четвърти... Явно в Германия не могат да броят...
Диагностиката упорито ми казваше дюза на трети цилиндър, пък то беше окъсила към корпус на четвърти... Явно в Германия не могат да броят...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Vivaro 2.0cdti
Никога не се доверявай на интерпретацията грешка на който и да е четец.
А защо е така може точно да ти каже гениалния инженер проектирал нещата.
Мога само по моему да кажа защо е така.
Ако аз съм процесора и са ми сложили дачика за тока по който виждам какво се случва в захранващата веригата на инжекторите (при първите пиезо захранването е общо а кой ще работи се определя по маса)и са ми казали да го следя и реагирам ако стойноста превиши осреднена зададената за ЕДИН ЦИКЪЛ на двигателя или за определено време.То при пробив към маса който превишава позволения ми товар ще гася но ако откачиш дори и здрав ижектор общия ми товар пада и ако влезе под нормата(което зависи от това колко е пробил)естественно ще ти пусна другите.При фолсваген примерно пък следи всеки инжектор отделно и само ако откачиш болния пали..........................
Всичко е до фантазия на група хора (инженери) а за нас остава блъскането на главата и мазохизма по разшифроването на поредния код (уж направени за улеснение на обслужването а повечето те вкарват в филми)
Май като приказка стана ама ...............................
А защо е така може точно да ти каже гениалния инженер проектирал нещата.
Мога само по моему да кажа защо е така.
Ако аз съм процесора и са ми сложили дачика за тока по който виждам какво се случва в захранващата веригата на инжекторите (при първите пиезо захранването е общо а кой ще работи се определя по маса)и са ми казали да го следя и реагирам ако стойноста превиши осреднена зададената за ЕДИН ЦИКЪЛ на двигателя или за определено време.То при пробив към маса който превишава позволения ми товар ще гася но ако откачиш дори и здрав ижектор общия ми товар пада и ако влезе под нормата(което зависи от това колко е пробил)естественно ще ти пусна другите.При фолсваген примерно пък следи всеки инжектор отделно и само ако откачиш болния пали..........................
Всичко е до фантазия на група хора (инженери) а за нас остава блъскането на главата и мазохизма по разшифроването на поредния код (уж направени за улеснение на обслужването а повечето те вкарват в филми)
Май като приказка стана ама ...............................
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Vivaro 2.0cdti
Що ли си мисля , че 1 и 2 са на единия кондензатор, а 3 и 4 на втория? Трябва при следващото отваряне на 16-ка да попресня. Интересно ми е и как броиш инжекторите - като Рено или Опел?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Vivaro 2.0cdti
ivanovbg написа:Що ли си мисля , че 1 и 2 са на единия кондензатор, а 3 и 4 на втория? Трябва при следващото отваряне на 16-ка да попресня. Интересно ми е и как броиш инжекторите - като Рено или Опел?
Дори и да са 1и2ри на един кондензатор пак няма да се върже защото проблема е трети инжектор а реве за кондензатор 1 ?! А за броенето в есито си пише първи от страната на веригата.Както и да е явно не трябва да се доверяваме толкова на грешките а опити и замерваяния до доказване на категоричния виновник!Благодаря на всички колеги за помощта.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!