здравейте колеги, имам проблем с посочения горе автомобил, с помпа вп 44. Колата непали , четена с вас, ваг и лънч незаписва нищо, тайминга е ок. Като цяло почти няма налягане към дюзи. Всичко по горивото е проверено, помпата взима минимално количество гориво. Спрял съм се на транзистора но все пак споделете и вие .
поздрави
Ауди а6 2.5 Тди проблем
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 11:16 pm
- Местоположение: Чирпан
- Обратна връзка:
Ауди а6 2.5 Тди проблем
MalenovGarage
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
Ми замери го де. Не е трудно като на опел, най отгоре е! Има ли импулси до клапана?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
Тя и самата помпа се чете и може някоя грешка да излезе?!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
- Местоположение: Видин/София
- Обратна връзка:
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
С Ваг ком и програмата на Денис vppr.exe
http://iliannestorov.data.bg/p/files/PSG5
http://iliannestorov.data.bg/p/files/PSG5
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
Грешките в помпата не винаги дават ясна представа за проблема!
При изгорял транзистор (но не винаги) обикновено дава 59 грешка - начало на впръскване . Някога има грешка а електрониката е здрава и обратно - няма грешки пък тя е гръмнала!
...."помпата взима минимално количество гориво".....
Дебита на входа през помпата е може би еднакъв - няма значение дали е натоварена или я въртиш на масата дори без ток.На развита тръбичка към дюзата трябва да имаш приличен дебит(не и налягане) дори и при изгоряла електроника.
Клапана за количеството затваря нормално отворения път към излишното - и тогава получаваме налягане(порция нафта) към дюзата.
При изгорял транзистор (но не винаги) обикновено дава 59 грешка - начало на впръскване . Някога има грешка а електрониката е здрава и обратно - няма грешки пък тя е гръмнала!
...."помпата взима минимално количество гориво".....
Дебита на входа през помпата е може би еднакъв - няма значение дали е натоварена или я въртиш на масата дори без ток.На развита тръбичка към дюзата трябва да имаш приличен дебит(не и налягане) дори и при изгоряла електроника.
Клапана за количеството затваря нормално отворения път към излишното - и тогава получаваме налягане(порция нафта) към дюзата.
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
Има вариянти в които нито диагностика на електрониката нито диагностика на колата насочват за проблема.Вариянтите са или блокирала игла или спукана мембрана на елемента .В случея само осцилоскоп е верният инструмент за правилната диагностка .
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
[quote="malenov"]Всичко по горивото е проверено, помпата взима минимално количество гориво [quote]
Как разбра че взема минимално количество гориво , малко ми е чудно, или дали въобще взема?
Имах подобен проблем - помпата не държеше налягане - смяна на всички уплътнения реши проблема.
Как разбра че взема минимално количество гориво , малко ми е чудно, или дали въобще взема?
Имах подобен проблем - помпата не държеше налягане - смяна на всички уплътнения реши проблема.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб Яну 08, 2011 11:16 pm
- Местоположение: Чирпан
- Обратна връзка:
Re: Ауди а6 2.5 Тди проблем
колеги колата е готова, лентовия кабел явно е сменян и се беше разпоил
MalenovGarage