Проблем с Romano Antonio
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Проблем с Romano Antonio
Имам проблем с Romano Antonio монтирано на Peugeot 308 1.6 VTi.
При каране на бензин няма проблем, но на газ дава постоянно грешка за " Инжектор 3 отворена верига " за бензиновите т.е. 2-ри газов понеже са обърнати. Грешката се появява в движeние ... придърпва леко и я набива. Някой път почти веднага ... някой път може след 10 км. Филтрите на газовата са сменени.
Когато на същия инжектор се включи бензиновия да работи, няма проблем.
Дюзите са " Romano Fast 2 " с 2.0 мм разпръсквачи и втората газова дюза е със сменен вече ремонтен комплект.
Като че ли се оправи за известно време, но по скоро не.
Пробвах с последен фърмуер 2.82, да изключа КАН-овете да не се шашка ... същата работа.
Някой срещал ли е подобен проблем ?
Предполагам не е проблем че да кажем бензиновите дюзи са подредени 1-2-3-4 а газовите са съответно D-C-B-A ... просто така са вързани и в инсталацията и на 1 съответсва D, на 2-C и т.н.
За сега се сещам да сменя 2 с 3 газов инжектор и да видя дали ще отчита отново инжектор 3 ( реално 2 газов ), и евентуално да ги премеря като съпротивление от към куплунга на газовото ЕКУ . Някакви други идеи ?
При каране на бензин няма проблем, но на газ дава постоянно грешка за " Инжектор 3 отворена верига " за бензиновите т.е. 2-ри газов понеже са обърнати. Грешката се появява в движeние ... придърпва леко и я набива. Някой път почти веднага ... някой път може след 10 км. Филтрите на газовата са сменени.
Когато на същия инжектор се включи бензиновия да работи, няма проблем.
Дюзите са " Romano Fast 2 " с 2.0 мм разпръсквачи и втората газова дюза е със сменен вече ремонтен комплект.
Като че ли се оправи за известно време, но по скоро не.
Пробвах с последен фърмуер 2.82, да изключа КАН-овете да не се шашка ... същата работа.
Някой срещал ли е подобен проблем ?
Предполагам не е проблем че да кажем бензиновите дюзи са подредени 1-2-3-4 а газовите са съответно D-C-B-A ... просто така са вързани и в инсталацията и на 1 съответсва D, на 2-C и т.н.
За сега се сещам да сменя 2 с 3 газов инжектор и да видя дали ще отчита отново инжектор 3 ( реално 2 газов ), и евентуално да ги премеря като съпротивление от към куплунга на газовото ЕКУ . Някакви други идеи ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Проблем с Romano Antonio
Трябва да се подредят правилно,т.е. да се обърнат за да си съответстват газови и бензинови инжектори.Цитата по-долу се отнася за електроника на АЕБ,ама и за Антониото трябва да си съответстват газови и бензинови!
Не разбрах грешката за газов или бензинов инжектор е?WARNING!
Follow the sequence of connections. The BLUE and BLUE-BLACK wires must be positioned at the gas injector marked A. The others must be connected as indicated in the figure.
INTERRUPT THE
INJECTOR NEGATIVE WIRES.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Грешката е в бензиновия компютър за 3-ти инжектор, но реално на него съответства 2-ри газов/В/. В газовия няма никакви грешки. От газовото ако се превключи вместо 2-ри газов да работи бензиновия ... няма проблеми и колата си върви без да записва съответната грешка.
Пробвах да обърна номерацията на газовите за да съвпадат с бензиновите, но става много зле.
Трябва да ги обърна и от инсталацията от където са прекъснати бензиновите инжектори ... но реално не виждам смисъл.
Колата е работила известно време без горния проблем, тъй че това предполагам не е проблема в случая.
Времената на 4-те бензинови и газови инжектори във всеки един момент са еднакви, защо записва само 3-ти инжектор обаче нямам идея.
Пробвах да обърна номерацията на газовите за да съвпадат с бензиновите, но става много зле.
Трябва да ги обърна и от инсталацията от където са прекъснати бензиновите инжектори ... но реално не виждам смисъл.
Колата е работила известно време без горния проблем, тъй че това предполагам не е проблема в случая.
Времената на 4-те бензинови и газови инжектори във всеки един момент са еднакви, защо записва само 3-ти инжектор обаче нямам идея.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Проблем с Romano Antonio
Размени 2-ри и 3-ти газови и виж какво става.Провери и буксата на газовия на проблемния цилиндър.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Проблем с Romano Antonio
Според мен , първо смени целия инжектор и ако не се оправи пробвай с друг компютър.Няма смисъл да гадаеш и да се губи време.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Много вероятно е вътре в газовия комп, емулиращото съпротивление на дюзата да е със студена спойка или с променено съпротивление. Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Благодаря колеги.
Ще направя последна проба с разменени газови инжектори и ако проблема остава, ще се пробва с нов компютър тъй като системата е все още в гаранция.
Ще направя последна проба с разменени газови инжектори и ако проблема остава, ще се пробва с нов компютър тъй като системата е все още в гаранция.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Проблем с Romano Antonio
По-нагоре в написал,че като се превключи на бензин този цилиндър няма проблем.Предполагам и че не е с релета!ivanovbg написа: Може и релето дето я превключва съответната дюза да е нагоряло или със студена спойка. Някъде там е заровено кучето. Отвори газовия комп и гледай с голямата лупа
Мисля че това за релето отпада!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
- Местоположение: България
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Проблема е в газовия инжектор колеги .
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.
0896 81 24 81
0896 81 24 81
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
При проба с разменен 2-ри с 3-ти газов инжектор, продължава да набива същата грешка.
Остава проба с друг газов компютър.
Остава проба с друг газов компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Проблем с Romano Antonio
В крайна сметка реши ли проблема?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Не още. Човека монтирал тази система не е в България в момента и чакам да се върне за да се тества с друг компютър.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет Окт 20, 2005 10:43 am
Re: Проблем с Romano Antonio
Имам подобен проблем с газова уредба Антонио слагана от др. колега на Megan 2004 година -когато е на газ мига чека и записва мисфайар на първи цилиндър и то само когато работи на обороти колата поне по думите на клиента!Дори и да я настроиш да работи на бензин на празен ход пак е така!Другата седмица ще изследвампроблема по подробно.Интересното е че когато беше при мен не се прояви но грешката си беше записана.Може ли да е запалителен проблем ,но да се проявява само на обороти,но не и в движение?
Re: Проблем с Romano Antonio
бензиновия записва "отворена верига" а се бъзикате с газовите? просто бензиновия не си вижда инжектора. след като на бензин е о.к. значи емулацията от газовия куца. съпротивление, калпава връзка и т.н.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Проблем с Romano Antonio
Проблема остава.
- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините
На место при рязко форсиране около и над 6000 об. припуква в изходящите колектори и трупа същата грешка за инжектор 3 отворена верига.
В някои случаи я трупа и на место на празен ход. В движение при потегляне ( около 2000 об. ) я трупа веднага и започва едно придърпване което ту се оправя за много кратък момент ту започва да накъсва по често и придърпва. При преминаване този инжектор на бензин или изцяло на бензин придърпването изчезва.
Някакви идеи или някой друг в София който да може да я погледне ?
- пробвано с нов компютър
- размяна местата на инжекторите
- размяна местата на свещите
- размяна местата на бобините
На место при рязко форсиране около и над 6000 об. припуква в изходящите колектори и трупа същата грешка за инжектор 3 отворена верига.
В някои случаи я трупа и на место на празен ход. В движение при потегляне ( около 2000 об. ) я трупа веднага и започва едно придърпване което ту се оправя за много кратък момент ту започва да накъсва по често и придърпва. При преминаване този инжектор на бензин или изцяло на бензин придърпването изчезва.
Някакви идеи или някой друг в София който да може да я погледне ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose