Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V-РЕШЕН
Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V-РЕШЕН
Проблема е,че прекъсва 1-ви цилиндър само когато колата е студена и е на празен ход.Когато повиши оборотите около 1800-2000 работят всички цилиндри.Какво е правено до момента от сумати майстори:
1.нови свещи денсо иридий-прекъсва 1 ви цилиндър
2.размяна на всички бобини с тази на 1 ви цилиндър-пак прекъсва само 1 ви
3.имаше скъсан маркуч на картерни газове.възстановиха го като преди това колата гаснеше и имаше мисфайъри на всички цилиндри.След поправката остана само този на 1ви цилиндър.
4.Нова ламбда сонда-предна регулираща за модела по каталог.Пак прекъсва.Смених я защото нямаше връзка със старата.
5.Гумени пръстени на всмукателния колектор сменени с нови.Старите бяха смачкани но меки.Резултат няма пак прекъсва 1 ви
6.Откачени детонационни датчици за проба.Еку то не вижда мисфайърите но пак си тресе и прекъсва мотора.
7.Измерена компресия на студен мотор да види кво става в 1ви цилиндър .Резултат 1-ви 11.6 бар,2-ри 11.8, 3-ти 12 бара,4-ти 12.5 бара.Възможно ли е от тази разлика почти 1 бар да прекъсва на студено?
8.Останаха като варианти датчик колянов вал,датчик разпределителен вал и компютъра на колата.
Нямало как да ги проверят и трябвало да ги сменя.Изключиха и датчика на разпределителния вал за проба.Няма промяна пак си тресе и прекъсва по същия начин
9.Проверени кабелите на инсталацията към бобините-няма проблеми там с паднала изолация или окъсяващ кабел.
10.Откачен газов компютър от дюзата на първи цилиндър за проба без ефект.
11.разменени бензинови инжектори с този на 2ри цилиндър.Пак първи прекъсва
Е оттука нататък незнам какво вече да правя и какво мога да проверя аз
Майстора каза че много ми играел аванса на празен ход но не беше сигурен дали мисфайърите пораждат това или някой датчик дава лъжливи показания.Като загрее колата до работна температура си работи без каквито и да е проблеми.Възможно ли е да е катализатор? Ако да защо проблема е само на 1 ви цилиндър?
Всякакви мнения са добре дошли
1.нови свещи денсо иридий-прекъсва 1 ви цилиндър
2.размяна на всички бобини с тази на 1 ви цилиндър-пак прекъсва само 1 ви
3.имаше скъсан маркуч на картерни газове.възстановиха го като преди това колата гаснеше и имаше мисфайъри на всички цилиндри.След поправката остана само този на 1ви цилиндър.
4.Нова ламбда сонда-предна регулираща за модела по каталог.Пак прекъсва.Смених я защото нямаше връзка със старата.
5.Гумени пръстени на всмукателния колектор сменени с нови.Старите бяха смачкани но меки.Резултат няма пак прекъсва 1 ви
6.Откачени детонационни датчици за проба.Еку то не вижда мисфайърите но пак си тресе и прекъсва мотора.
7.Измерена компресия на студен мотор да види кво става в 1ви цилиндър .Резултат 1-ви 11.6 бар,2-ри 11.8, 3-ти 12 бара,4-ти 12.5 бара.Възможно ли е от тази разлика почти 1 бар да прекъсва на студено?
8.Останаха като варианти датчик колянов вал,датчик разпределителен вал и компютъра на колата.
Нямало как да ги проверят и трябвало да ги сменя.Изключиха и датчика на разпределителния вал за проба.Няма промяна пак си тресе и прекъсва по същия начин
9.Проверени кабелите на инсталацията към бобините-няма проблеми там с паднала изолация или окъсяващ кабел.
10.Откачен газов компютър от дюзата на първи цилиндър за проба без ефект.
11.разменени бензинови инжектори с този на 2ри цилиндър.Пак първи прекъсва
Е оттука нататък незнам какво вече да правя и какво мога да проверя аз
Майстора каза че много ми играел аванса на празен ход но не беше сигурен дали мисфайърите пораждат това или някой датчик дава лъжливи показания.Като загрее колата до работна температура си работи без каквито и да е проблеми.Възможно ли е да е катализатор? Ако да защо проблема е само на 1 ви цилиндър?
Всякакви мнения са добре дошли
Последно промяна от carfan на Вто Фев 07, 2017 2:32 pm, променено общо 2 пъти.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Валове (гърбици) или клапани на 1-ви цилиндър.
Компресия на стартер ще има!
Компресия на стартер ще има!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Много ти благодаря за мнението.Досега никой майстор не ми спомена,че може да има компресия и пак да има проблем в главата.Имаш предвид гърбиците на разпределителния вал и клапани нали така.Това може да се определи само с разглобяване?Интересно ми е защо се оправя като загрее колата?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Поради температурното разширение на металите.
Малко в страни от твоят проблем... на времето една кола ме направи крив...
Всичко сменено вън от двигателя, компресия - равна на всички цилиндри... запалиш ли я - няма един...
Счупена пружина на клапан...
Малко в страни от твоят проблем... на времето една кола ме направи крив...
Всичко сменено вън от двигателя, компресия - равна на всички цилиндри... запалиш ли я - няма един...
Счупена пружина на клапан...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Еми то и аз вече станах крив Сменям сменям без ефект.Хората сменят по една бобина и са готови,а при мене винаги най сложното се оказва.Възможно ли е от разтегната верига на валовете да прави така.Сутрин трака към 4-5 секунди и повече не се чува.При напълно загряла кола няма грам чукане от мотора.Нито повдигачи,нито верига,нито прекъсване.Вътре в колата не се усеща че работи мотора.Изобщо не ми се вярваше че е възможно да е от мотора.Аз съм си виновен.Купих я почти загряла до работна температура.Имаше лекичко прекъсване при подаване на газ но помислих че може да е от свещи или бобина.Италянците сложили и OBD FIX за триене на грешки при работа на газ.Та отиваме ние на диагностика-всичко 6 няма грешки .Ми как да има то екуто в първи клас се връща при всяко преминаване от бензин на газ.Естествено сервиза работи с автокъщата и си знаят номерата
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Ся, то е ясно, че си знаят номерата... ама това не е нещо, дето да го обсъждаме.
Преди да предприемеш каквито и да е драстични действия е хубаво да се погледне с осцилоскоп сигнала от датчика на коляновия вал...
Да не би да е нещо такова...
http://prikachi.com/images.php?images/332/8937332R.png
Освен това пак с осцилоскопа да се проверят сигналите към инжектора и бобината на този цилиндър и да се сравнят с на останалите цилиндри - като форма, амплитуда и фазово изместване.
Преди да предприемеш каквито и да е драстични действия е хубаво да се погледне с осцилоскоп сигнала от датчика на коляновия вал...
Да не би да е нещо такова...
http://prikachi.com/images.php?images/332/8937332R.png
Освен това пак с осцилоскопа да се проверят сигналите към инжектора и бобината на този цилиндър и да се сравнят с на останалите цилиндри - като форма, амплитуда и фазово изместване.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Колега ако може да ми препоръчаш някой стабилен твой колега в Шумен или региона.Още малко ще си поблъскам главата и може и да дойда до Търново да хвърлиш едно око.Но колата трябва и да изтине,та незнам как ще се получат нещата
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Съжалявам, но в Шумен не познавам никого, освен най-добрата приятелка на жена ми...
Що се отнася до идване в Търново при мен... мисля да ти е последен вариант.
Толкова ли няма някой диагностик с осцилоскоп?
Що се отнася до идване в Търново при мен... мисля да ти е последен вариант.
Толкова ли няма някой диагностик с осцилоскоп?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Ами ще обикалям и ще поразпитрам. Графиката на датчика на коляновия вал такава каквато си постнал ли трябва да е или не трябва да е такава амплитуда .Пък то не стига да имаш осцилоскоп ами трябва и да знаеш как да го ползваш
Задължително ще пиша развитието и дали съм решил проблема.От всичките диагностики само разбрах че не ми работят клапите във смукателния колектор и мисля,че мембранката на лостчето е скъсана и неможе да дръпне клапичките.Но ме увериха че не е оттам проблема.Затапиха вакуумното маркуче към тези клапи и колата пак си тресе.За проба затапиха и канистъра за парите от резервоара без ефект
След малко ще кача клипче с диагностиката на аванса на запалване
Задължително ще пиша развитието и дали съм решил проблема.От всичките диагностики само разбрах че не ми работят клапите във смукателния колектор и мисля,че мембранката на лостчето е скъсана и неможе да дръпне клапичките.Но ме увериха че не е оттам проблема.Затапиха вакуумното маркуче към тези клапи и колата пак си тресе.За проба затапиха и канистъра за парите от резервоара без ефект
След малко ще кача клипче с диагностиката на аванса на запалване
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Графиката не трябва да е такава - тази е от двигател с подбит зъб на венеца на маховика (там от където чете датчика).
Амплитудата си е добре, просто оттърва един зъб...
Амплитудата си е добре, просто оттърва един зъб...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Както е казано и по горе - толкова ли няма кой да провери сигналите о осцилоскоп. Имал съм подобен случай със спукан клапан, прекъсва на ниски обороти а във високите работи. При мерене на компресия вдигаше почти колкото другите но с напомпване - тоест ако вдигат 10 атм. до третото компресиране на цилиндъра ги качва, а пробленмия цилиндър ги качваше на 6-7 път до 9.5 атм. В началото и аз не му обърнах внимание, викам си половин атм. разлика не е проблем - и по принцип си е така но да ги качва до третия път.
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
http://dox.bg/files/dw?a=24fb7ea0d6
Ето го клипчето.Вижда се как играе аванса на празен ход.Това вече на леко загряла кола и с по малко мисфайъри.По едно време задържам оборотите по високи и там аванса е статичен
Ето го клипчето.Вижда се как играе аванса на празен ход.Това вече на леко загряла кола и с по малко мисфайъри.По едно време задържам оборотите по високи и там аванса е статичен
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Нормално... липсващ цилиндър от време на време - клатене на оборотите - компа коригира с промяна на аванса.
Това е следствие, не е причина.
Това е следствие, не е причина.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
Ясно,благодаря ти много.Ще търся майстор с осцилоскоп да провери импулсите да видим кво ще се окаже.Забравих една подробност да кажа,колата е била на метан.Тук в бг са сменили бутилката но неможали да се свържат с газовото еку и са останали старите настройки.Повече италианка с газ няма да си купя.Нека ми е урок това
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Нерешим проблем с мисфайър на A4 B7 2.0I 20V
е... метан... залагам на изпускателен клапан на 1-ви цилиндър...
По-точно легло в главата!
По-точно легло в главата!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900