King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mirkko
КОЛЕГА
Мнения: 36
Регистриран на: Сря Ное 16, 2016 8:09 am
Местоположение: Пазарджик

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mirkko »

Проблема ми е бил в изпускане на въздух от турбо пътищата.Паднало е налягането съответно и мощността :D :D :D
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Някой има ли наблюдение над KME Gold Turbo и KME Gold GT. В сайта на КМЕ турбо варианта не присъства, а из магазинчетата го има. Гт е 330кс, а Турбото 360. При ГТ монтажа ми е по-лесен и няма да има грозни маркучи. Чудя се кой от двата изпарителя да взема...че смених шайбите и сега Шарка изнемогва и е време да го заменя :)

И другото...има ли значение как ще е завъртян. Забелязвам, че всеки монтира както дойде :D
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от ipivan »

Сложи Емер-Паладиум.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
hohooo
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
Местоположение: България
Обратна връзка:

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от hohooo »

mupk0 написа: Вто Май 16, 2017 11:25 am Някой има ли наблюдение над KME Gold Turbo и KME Gold GT. В сайта на КМЕ турбо варианта не присъства, а из магазинчетата го има. Гт е 330кс, а Турбото 360. При ГТ монтажа ми е по-лесен и няма да има грозни маркучи. Чудя се кой от двата изпарителя да взема...че смених шайбите и сега Шарка изнемогва и е време да го заменя :)

И другото...има ли значение как ще е завъртян. Забелязвам, че всеки монтира както дойде :D
Според мен сложи KME GT , монтирал съм от този тип и се държи много добре. Няма спад на налягане и най-вече топли много по добре от KME Gold и KME Turbo.

edit:
Монтирах на Кадилак Ескалейд 6,2 ( 410 к.с ) два KME Gold изпарителя, но температурата на газта падаше доста бързо при по-висока скорост, смених ги с KME GT и проблема изчезна. Монтирал съм го и на други автомобили и не съм имал проблеми с налягане и отопление на газта, така че GT-то мисля че е по добрия вариант от KME Turbo.
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.

0896 81 24 81
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

И аз се спрях на ГТ. Ще гледам идните седмици да си купя и монтирам при първата времева възможност. Благодаря ви много.
mupk0
КОЛЕГА
Мнения: 105
Регистриран на: Чет Яну 10, 2013 1:13 am

Re: King MP48 на Mercedes C200 Kompressor 192hp

Мнение от mupk0 »

Днес се заиграх с изпарителя. Жалко че вчера беше тежка нощ, та се наложи от 14:00 да го захвана хахха. Естествено място няма, всичко е навряно и монтажа стана задоволителен. Искаше ми се да скрия малко тея маркучи, но няма как. Сега колата се цепи зверски, налягането не пада, температурата на газта също, а свръх пиковете при връщане на дросела заради компресора през предпазният клапан изтичат под колата :) Доволен съм. Тея дни ще оправя кардана и втулките на скоростите и почвам да вдигам конете нагоре... но всичко едно по едно, че ще ми писне скоро да я ръчкам, че само едни пари летят :D
Изображение

КМЕ Gold GT
Публикувай отговор