Доблото е 223A500,2005г.,8 клапана.
Имаше много грешки за датчици които не се трият.Смених компютъра с друг,втора ръка(моторния).Запалих и изгасих без да трия грешки.Закачих го пак,същите грешки като на стария компютър.Изтрих грешките и те вече не се появиха.Мотора работи нормално.
Как грешките от стария компютър се записаха в новия?
Fiat Doblo-въпрос по принцип
Fiat Doblo-въпрос по принцип
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Fiat Doblo-въпрос по принцип
Няма как. Или е съвпадение, предишната кола е давана на контакт без мотор, или куца друго и за момент е "закиснало"
Re: Fiat Doblo-въпрос по принцип
Колега, на доста автомобили специално в моторния комп грешки и адаптации не се трият с откачане на акумулатор, та си е възможно да са " донесени " грешките от другото купе.
Въртеше ми се една теория щурава дали по CAN да не докара от друг модул запаметени дублиращи копия, ама сам не си вярвам .
Поздрави
Въртеше ми се една теория щурава дали по CAN да не докара от друг модул запаметени дублиращи копия, ама сам не си вярвам .
Поздрави
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто Юни 07, 2016 8:39 pm
Re: Fiat Doblo-въпрос по принцип
Аз пък защо си мисля за някое захранващо реле на компа..
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Fiat Doblo-въпрос по принцип
След откачане и закачане винаги едни и същи грешки се записват когато колата е по кан. Нали се ресетва компа и в последствие чака кан шината да го събуди и някои от сензорите не са закачени или са в преходни процеси. Ключовото им е триенето.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67