TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1955
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ivanovbg » чет авг 30, 2018 11:50 am

търси някъде гнил сноп, най вече в краката както е казал колегата.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

venelek
КОЛЕГА
Мнения: 525
Регистриран: вт яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от venelek » чет авг 30, 2018 8:10 pm

За съжаление днес не открих нищо.Сноповете под предните седалки и краката са като нови,никоя от връзките не е изгнила.Откачих кан шините които тръгват от предните седалки назад към багажника,но нямаше успех.Поне конкретизирах,че проблема е в предната част на автомобила.Има ли някой,който познава добре елсата,ако може да провери къде се намират другите връзки на кан шината,че не ми се смъква арматурното табло?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1955
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ivanovbg » чет авг 30, 2018 8:30 pm

Напиши с кои модули имаш връзка на диагностиката. Директна е връзката с двигател, табло, централно заключване, АБС, Скорости, раздатка...С тях би трябвало да имаш връзка.
Отвори ли бушоните отпред и да разкачиш всички букси?
И малко история - как е станало, нов внос ли е,възможно ли е да е пила МНОГО ВОДА .... абе такива неща.
Ако е от един модул, няма да бърка и трите кан шини. Те са всяка за себе си. Таблото ги събира.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

venelek
КОЛЕГА
Мнения: 525
Регистриран: вт яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от venelek » чет авг 30, 2018 9:45 pm

Историята е ,че след като са взели шофьорската книжка на клиента,прибира туарега в гаража и една година не го пипа.Гаража е сух и без гризачи по думи на клиента.Акумулатора е умрял и подават ток през изводите в двигателния отсек.
Вадих всички букси в бушониерата при чистачките,даже откачах и тях.
С двигателния със сигурност имам комуникация,за другите ще пиша утре.
Дори кан шината да е такава,не трябва ли при контакт да ми светне дисплея на арматурното табло?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1955
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ivanovbg » чет авг 30, 2018 9:54 pm

гризачи... :idea:
Махни де какви кори можеш под, около.... таблото и огледай за следи по сноповете и за лайна от тях.
Между кан лоу и кан хай колко ома е съпротивлението? Трябва да е около 100. Много вероятно е да са на късо от гризачи.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 678
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ogromnii » вт сеп 04, 2018 4:47 am

Имах подобен случай, но с кайен, не знам доколко споделят инсталация. Под шофьорската седалка има главно реле за контакт, което силово захранва повечето модули. Беше прекъснат управляващия му кабел в шофьорските крака, ако не ме лъже паметта е от контактния ключ до релето. Смайващо за мен беше че има снадка с изолирбанд без разклонение точно под мокета, беше изгнила от влага. Фабрично. Пиша по спомени от преди доста години, може и да не съм много коректен в описанието, но фърли око :) Че Кумулатора да не падне ;)

Иначе симптомите тогава бяха - колата пали и върви, но не работи нищо от оборудването... доколкото помня.

venelek
КОЛЕГА
Мнения: 525
Регистриран: вт яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от venelek » вт сеп 04, 2018 9:40 pm

Проблемът е открит.Арматурното табло е умряло.Утре чакам да дойде новото(втора радост) и събирам колата.А иначе инсталацията навсякъде е като нова.Загубих много време докато го установя. :D
Относно сигнала по кан шината,пробвах с други два осцилоскопа.Ето резултатите:
https://photos.app.goo.gl/eb3XcF4DgkXnuiMt7
и
https://photos.app.goo.gl/BmSnYtMHkDXYdbNn7

Защо измерванията от двата осцилоскопа са различни от третия ,не знам.
Може би колегата ditex ще може да внесе яснота?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 942
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ipivan » ср сеп 05, 2018 8:40 am

Аз предполагам,че третия осцилоскоп покрива по-високи честоти и затова е така!
Като е покрива по-високи честоти,правоъгълния сигнал се вижда като правоъгълен.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 1955
Регистриран: ср мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ivanovbg » ср сеп 05, 2018 9:01 am

Още едно доказателство че осцилоскопа не е толкова нужен и е възможно да сбърка цялата работа. Цяла седмица залудо работа.

Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.
Обновление и активация на всички Launch - Easidiag, Idiag, Golo, Mdiag... 0898607267

venelek
КОЛЕГА
Мнения: 525
Регистриран: вт яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от venelek » ср сеп 05, 2018 12:34 pm

ivanovbg написа:
ср сеп 05, 2018 9:01 am

Не са настроени осцилоскопите на една и съща честота. Затова и има разлика. Ползвани са автоматичните им настройки.
Напротив.Точно съм гледал и амплитудата и честотата да са еднакви.
Иначе за труда на акере си прав.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!

Todio
КОЛЕГА
Мнения: 497
Регистриран: нед юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от Todio » чет сеп 06, 2018 6:32 am

Най вероятно, първия да е евтин вариант и да не е галванично разделен от масата. Ако лабораторните осцилоскопи показаха различни картини, къде ще е електрониката сега?

rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 619
Регистриран: пон апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от rangel1 » чет сеп 06, 2018 3:31 pm

Абе колеги вие побъркахте ли се тоя дръгливия дек неможе да изчертае 40 килохерца вие го опънахте на 250 или 500килохерца кан шина че и на два канала :roll:

venelek
КОЛЕГА
Мнения: 525
Регистриран: вт яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от venelek » чет сеп 06, 2018 10:32 pm

rangel1 написа:
чет сеп 06, 2018 3:31 pm
Абе колеги вие побъркахте ли се тоя дръгливия дек неможе да изчертае 40 килохерца вие го опънахте на 250 или 500килохерца кан шина че и на два канала :roll:
Кой от двата дека по точно,защото единия е дексуперскан мисля аржентински,а другия дек е БГ?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!

ditex
КОЛЕГА
Мнения: 132
Регистриран: пон юли 24, 2006 9:02 pm
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от ditex » пет сеп 07, 2018 9:57 am

От осцилограмата, която виждам направена от CarScope PLUS, аз рабирам, че в CAN комуникацията няма аболютно никакъв проблем. Фронтовете на сигналите са добри, логическите нива са идеални и акнолидж бита присъства. Скороста на комуникацията е 100 Kbit/s. Почти е сигурно, че крайните ограничаващи 120 омови резистори също са наред. Понеже иначе с Плюс осцилскопа щяха да се наблюдават отскоци по време на преходите. Разбрах, че проблема на колата вече е открит но за друг пут е хубаво да се измерва с омметър съпротивлението на шината.

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... 5Wc2hyR2l3
??-!!

rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 619
Регистриран: пон апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: TUAREG 3.0TDI намя комуникация между модулите

Мнение от rangel1 » пет сеп 07, 2018 6:58 pm

Бг дека

Отговори