CORSA C
CORSA C
Здравейте,имам следният проблем с opel corsa c 2003 г.Двигател 10XE бензин.Сутрин пали много трудно,преглеждани са-бензинова помпа-налягане 3бар,сменен датчик колянов вал-беше прекъснал,свещи,бобина,дебитомер,температурен датчик.При изчитане дава грешка U2105.Из нета има няколко теми писани по въпроса,но нищо подобно не открих при огледа на кабелите.Няма вода при кутията под чистачките и буксите и кабелите там са наред,гледани са много внимателноBCM модула също е отварян и преглеждан,презапоени са съмнителните спойки,няма ефект.Като позагрее малко около 60 градуса,пали нормално до следващата сутрин.Компютъра е свален отворен внимателно и прегледан под микроскоп за разпоени пинове,всичко си наред.Свършиха ми идеите,ще съм благодарен за съвет.Акумолатора е нов,регулатора на динамото е сменен-бещи си за смяна,стартера е профилактиран-сменени втулки и четки.Колата не е клиентска,така че няма мърдане трябва да я направя.Предварително благодаря на отзовалите се.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Разтегната верига.
Re: CORSA C
Правен е основен ремонт на двигателя.Агренажен комплект,сегменти,и всичко каквото трябва.И преди ремонта правеше магарията.Центровката е точна,проверявана е не един път.Зацепена е с нужните инструменти.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 210
- Регистриран на: Вто Мар 24, 2009 10:52 am
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Тия коли май 80% проблемите с вървенето и паленето са от дебитомера .След като загрее има ли нормално ускорение?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Мда, основен ремонт. Един клиен казваше че е след основен ремонт и сутрин не пали и не работи добре. Меря комресия и ... като за мечка - зимата да спи, а не да работи. След разпит с ченгел за да му извадя думите се оказа че основния ремонт бил преди годинаkazanew написа: ↑Пон Ное 19, 2018 8:24 pm Здравейте,имам следният проблем с opel corsa c 2003 г.Двигател 10XE бензин.Сутрин пали много трудно,преглеждани са-бензинова помпа-налягане 3бар,сменен датчик колянов вал-беше прекъснал,свещи,бобина,дебитомер,температурен датчик.При изчитане дава грешка U2105.Из нета има няколко теми писани по въпроса,но нищо подобно не открих при огледа на кабелите.Няма вода при кутията под чистачките и буксите и кабелите там са наред,гледани са много внимателноBCM модула също е отварян и преглеждан,презапоени са съмнителните спойки,няма ефект.Като позагрее малко около 60 градуса,пали нормално до следващата сутрин.Компютъра е свален отворен внимателно и прегледан под микроскоп за разпоени пинове,всичко си наред.Свършиха ми идеите,ще съм благодарен за съвет.Акумолатора е нов,регулатора на динамото е сменен-бещи си за смяна,стартера е профилактиран-сменени втулки и четки.Колата не е клиентска,така че няма мърдане трябва да я направя.Предварително благодаря на отзовалите се.
Къде чадо прочете, че налягане 3 бара на помпата е нормално за този автомобил? Поне 3.8 трябва да е. Това е над 25% по малко налягане и следователно 30% по малко бензин постъпва в цилиндъра.Ще запалиш добре сутрин ама друг път И помни че само помпата не е системата за захранване с гориво. Има и други компоненти. Не чети само грешките, а и учебниците понякога.
И как работи двигателя? Знаеш ли какво трябва да има в цилиндъра на една кола че да работи двигателя? Компресия , гориво и искра.
Тебе как не те мързя да смениш и провериш толкова части, а да не провериш какво няма в цилиндъра в достатъчно количество за да не пали?
Датчик колянов вал - прекъснат А как аджеба стига 60 градуса? С топла вода ли я поливаш?
Най важния диагностичен инструмент в такива случаи е едно пластмасово шише от Кока Кола с дупка на капачката и с бензин вътре! Черпиш едно колата и правиш изводи. Може и от Фанта, другите се разтапят като поседи бензина в тях, че ако не откриеш проблема, да си палиш сутрин лесно
Добре че не е клиентска. Никак не би му харесала сметката след толкова много свършена залудо работа.
Стига за днес. Тези насоки би трябвало да помогнат.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: CORSA C
И как работи двигателя? Знаеш ли какво трябва да има в цилиндъра на една кола че да работи двигателя? Компресия , гориво и искра.
Тебе как не те мързя да смениш и провериш толкова части, а да не провериш какво няма в цилиндъра в достатъчно количество за да не пали?
Датчик колянов вал - прекъснат А как аджеба стига 60 градуса? С топла вода ли я поливаш?
Това писане като че ли е копирано от друга тема,но това не е важно за мен.Датчика е сменян защото беше прекъснал,ако четете внимателно ще разберете какво е писано.Благодаря все пак за отговора,а книги имам и чета много.Липсва искарата,но не зная грешката свързана ли е с липсата на искра.Основния ремонт е правен преди 2 месеца,защото беше избила гарнитура на главата.Колата е сина и тъй е отворена проверихме и ключа на сегментите и се наложи да се сменят,за да няма после "губи ми масло и пуши".А дефекта си го имаше и преди.Ако може насоки,ще съм благодарен.Запали ли върви прекрасно,ускорява се нормално,няма прекъсване.
Тебе как не те мързя да смениш и провериш толкова части, а да не провериш какво няма в цилиндъра в достатъчно количество за да не пали?
Датчик колянов вал - прекъснат А как аджеба стига 60 градуса? С топла вода ли я поливаш?
Това писане като че ли е копирано от друга тема,но това не е важно за мен.Датчика е сменян защото беше прекъснал,ако четете внимателно ще разберете какво е писано.Благодаря все пак за отговора,а книги имам и чета много.Липсва искарата,но не зная грешката свързана ли е с липсата на искра.Основния ремонт е правен преди 2 месеца,защото беше избила гарнитура на главата.Колата е сина и тъй е отворена проверихме и ключа на сегментите и се наложи да се сменят,за да няма после "губи ми масло и пуши".А дефекта си го имаше и преди.Ако може насоки,ще съм благодарен.Запали ли върви прекрасно,ускорява се нормално,няма прекъсване.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Не копирам, а така си пиша. Аз чета, а ти четеш ли? Радвам се че вече си установил липсата на нещо, но пак е непълно.kazanew написа: ↑Вто Ное 20, 2018 1:29 pm
Това писане като че ли е копирано от друга тема,но това не е важно за мен.Датчика е сменян защото беше прекъснал,ако четете внимателно ще разберете какво е писано.Благодаря все пак за отговора,а книги имам и чета много.Липсва искарата,но не зная грешката свързана ли е с липсата на искра.Основния ремонт е правен преди 2 месеца,защото беше избила гарнитура на главата.Колата е сина и тъй е отворена проверихме и ключа на сегментите и се наложи да се сменят,за да няма после "губи ми масло и пуши".А дефекта си го имаше и преди.Ако може насоки,ще съм благодарен.Запали ли върви прекрасно,ускорява се нормално,няма прекъсване.
Примерно 100% уверен ли си че липсва искра, а има впръскване? Какви са условията за да има искра? Можеш ли да отговориш?
Компютъра е гледан с микроскоп. То и аз гледам рентгеновите снимки , ама виждам само кокали - питам ли рентгенолога ...друго ми говори.
И колега ли си или си домашен майстор?
Ако си колега трябва да си чувал за живи данни и трябва да имаш някакъв осцилоскоп. Какво видя,какво премери? Това е важното, а не да ми обясняваш какво се случва като запали.
Та ако не се справиш пак, докарай ми я в сервиза да я прегледам и ще ти кажа какво да направиш за да пали.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: CORSA C
Не съм колега,а си правя моите коли,чувал съм за всичко,и като сложиш осцилоскоп и видиш че няма нищо по буксата на бобината,ще хвърляш боб ли да разбереш защо го няма?В първият пост съм споменал какво е направено,за да дам максимално инфо по случая.Питам за насоки,а решението ще се намери.И моля не ми цапай темата със заучени фрази.Не се заяждам,но ти започна така.Ако някой има желание и иска да сподели насоки,ще съм благодарен.А ако модераторите решат да я трият.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Да, чувал си. Но не си виждал, а и не знаеш как се работи с него. Като примера с рентгеновата снимка , ти ще виждаш само кокали и ще гадаеш, а аз ...
Ква насока да ти дам като нямаш знания инито инструменти? Ей ти насока - отиди на майстор или смени колата. При нас диагностиката е 42 лева и моето предложение още важи.
Ква насока да ти дам като нямаш знания инито инструменти? Ей ти насока - отиди на майстор или смени колата. При нас диагностиката е 42 лева и моето предложение още важи.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: CORSA C
Краси, то сега така си правят колите- четат в интернет ,гледат пак там и ремонтират! Ама кучето с гледане не е станало касапин!!! Остави го , всеки има правото как да си чупи колата!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: CORSA C
Големи спецове сте.Като ви гледам мненията са толкова цветущи...нямам думи.Останете си със здраве,много успехи на кадърните,а на джафкащите им пожелавам да четат повече.Моля модераторите да изтрият темата и акаунта ми в този форум.За информация на отворения майстор имам всичко необходимо за много ремонти.А относно рентгеновата снимка ще видя неща които ти никога няма да видиш.Вече може да акате в темата.Не искам да засегна останалите които с труд трупат опит.А колегите които се извъдиха супер спецове ЧОВЕК СЕ УЧИ ДО КАТО Е ЖИВ,И НИКОГА НЕ Е СРАМНО ДА ПИТАШ.В ПЪРВИЯТ ПОСТ ПИСАХ-АКО ИМА ЖЕЛАНИЕ ДА СПОДЕЛИ ИНФОРМАЦИЯ
Re: CORSA C
Ти май не разбираш! Ние колегите тук си общуваме по телефона и се познаваме! Познаваме! И много си помагаме! Страшно много! Ама ти си колега само по шофиране и ремонти правиш по обучение в Интернет! Учи се! Нали така пишеш - човек се учи докато е жив! Успех в ученето!
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: CORSA C
Ванка, за сетен път се убеждавам,че е невъзможно да обясниш на слепец какво е червено. Все го свързват със звука на светофара когато свети червено, но... червеното е цвят, не звук. Всеки съди от неговата си камбанария.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67