GL420 cdi интересн проблем с палене
GL420 cdi интересн проблем с палене
Здравейте колеги. въпросния джип дойде с блокирал мотор вихрови клапи и съответно в авариен режим. Смених актуатора, почистих му колектора беше пълно със нагар това е ясно.
Запалих я всичко нормално няма грешки, нулирах му адаптациите на егр,дебитомер и го издадох.
И на другия ден ми идва на платформа колата пали и гасне на 2рата секунда.
Започвах да го гледам - по време на старта за 2 секунди дига 330бара (зададено също толкова) пали и веднага гаси , като налягането не се разпада веднага а пада плавно от 300 надолу с падане на обороти на мотора. Няма записани грешки в мотора, ezs или преден sam.
Какво успях да премеря петък -
Максимално налягане на помпата с тестер за CR - 1600 на първо завъртане. - помпата оптпада
Помпа в резервоара малко под 4бара след филтъра преди CR
Смених дозатора + регулатор - няма ефект.
Обратно на дюзите по време настарт и по време на гаснене - няма течове
Обороти + синхронизация има по време на старт и дори след като угасне и мотора още се върти синхронизацията я има.
Егр + даунпаип - разкачени са. не е от тях - проверено за задъден дпф или блокирал егр
Какво открих - ако започне да върти на стартер и съм стиснал горивото след филтъра (помпата CR остава без гориво) и върти 2 -3 секунди без налягане в реила , веднага пускам маркуча -горивото влиза в помпа CR и колата пали и работи БЕЗ ДА МЕНИ НАЛЯГАНЕ ! Така я карах 40км без да гася и и направих регенерация за всеки случай. В момента в който я огасих пак същия проблем, върти пали и гасне и има всичко налягане,обороти , синхронизация и разрежения от EZS за старт и клема 15.
Шах и мат ! За целия петък това установих, помагайте че се изчерпвам. В момента съм свалил дюзите и днес са на стенд.
Запалих я всичко нормално няма грешки, нулирах му адаптациите на егр,дебитомер и го издадох.
И на другия ден ми идва на платформа колата пали и гасне на 2рата секунда.
Започвах да го гледам - по време на старта за 2 секунди дига 330бара (зададено също толкова) пали и веднага гаси , като налягането не се разпада веднага а пада плавно от 300 надолу с падане на обороти на мотора. Няма записани грешки в мотора, ezs или преден sam.
Какво успях да премеря петък -
Максимално налягане на помпата с тестер за CR - 1600 на първо завъртане. - помпата оптпада
Помпа в резервоара малко под 4бара след филтъра преди CR
Смених дозатора + регулатор - няма ефект.
Обратно на дюзите по време настарт и по време на гаснене - няма течове
Обороти + синхронизация има по време на старт и дори след като угасне и мотора още се върти синхронизацията я има.
Егр + даунпаип - разкачени са. не е от тях - проверено за задъден дпф или блокирал егр
Какво открих - ако започне да върти на стартер и съм стиснал горивото след филтъра (помпата CR остава без гориво) и върти 2 -3 секунди без налягане в реила , веднага пускам маркуча -горивото влиза в помпа CR и колата пали и работи БЕЗ ДА МЕНИ НАЛЯГАНЕ ! Така я карах 40км без да гася и и направих регенерация за всеки случай. В момента в който я огасих пак същия проблем, върти пали и гасне и има всичко налягане,обороти , синхронизация и разрежения от EZS за старт и клема 15.
Шах и мат ! За целия петък това установих, помагайте че се изчерпвам. В момента съм свалил дюзите и днес са на стенд.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Да не е сипал бензин? Бензина кипва от налягането и остава на пара.
Интересно ми стана какъв е тоя тестер за CR, може ли повече инфо, че и аз си търся такъв?
Интересно ми стана какъв е тоя тестер за CR, може ли повече инфо, че и аз си търся такъв?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Колата е карана 40км, ако има бензин щеше да детонира (трака) и да прегрее. По вероятно да е пробила дюза. Мери ги за пробив с мегер. Тръбите за високото налягане разказани ли са?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Зависи колко е бензина. Когато е малко бензина пали и гасне. Предположих, че колегата е вадил една по една дюзите за да тества, а и пали като рязко захрани помпата с гориво и работи после без проблем.
Имал съм подобен случай със счупена пружина в ЕГРа и да не се връща. Тогава няма значение дали е включена буксата, но колегата каза че го е проверил. То и много лесно се проверява като му се махне капачето.
Имал съм подобен случай със счупена пружина в ЕГРа и да не се връща. Тогава няма значение дали е включена буксата, но колегата каза че го е проверил. То и много лесно се проверява като му се махне капачето.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Той е направил доста проверки (дори и обратното гориво) и щеше да усети по миризмата, че горивото не е наред. Agr-а когато е отворен пуши и и мирише на не изгоряло гориво, защото няма въздух. Предполагам, инжекторите са пиезо и там е заровено котето. Не е споменал коя година е колата, затова малко гадаем.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Обратно на пиезо никога не съм мерил.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Там се мери налягане не количество.
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Тестера е на поне 8 години незнам кви пари беше , пратих ти го на скаип че не мога да кача снимка тук
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Колеги дюзите се върнаха от стенд. Имат капки от разпръсвачите почти всички но това не е проблем от който да гасне.
Колкото до горивото това отпадна още след като закачих стардиагнозата. Егр клапаните са 2 и двата съм ги изолирал още в началото. Според мен проблема е до адаптации и днес ще сложа дюзите ще я събера и ще ги пусна покарат 100км да видим какво ще стане.
П.П колата е 2005-2006
Колкото до горивото това отпадна още след като закачих стардиагнозата. Егр клапаните са 2 и двата съм ги изолирал още в началото. Според мен проблема е до адаптации и днес ще сложа дюзите ще я събера и ще ги пусна покарат 100км да видим какво ще стане.
П.П колата е 2005-2006
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Не вярвам много на стендовете (за пиезо дюзи). Имах случай, на стенд добре, а колата пуши и пълни картера с гориво. Пиезото е много капризно, иска голяма чистота и да внимаваш при обезвъздушаване, че заклинват.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Може да е тъпо, но пробва ли да палиш с отвъртяна ламбда сонда?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто Юни 07, 2016 8:39 pm
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Да хвърля и моите 20 стотинки по темата..
Няколко пъти ми се случва евро4 дизел да гасне по такъв начин без да записва грешки от пробив на турбопът след дебитомера.
Няколко пъти ми се случва евро4 дизел да гасне по такъв начин без да записва грешки от пробив на турбопът след дебитомера.
Re: GL420 cdi интересн проблем с палене
Колата е с 8 нови дюзи. Проблема остава. Всичко описано е пробвано. За мен проблема е в компютъра. Последното което открих - и се случи след смяна на дюзите - колата пали само след рестарт или дълъг престой. Даваш контакт, изключваш чакаш компа да заспи и след това пали без да гасне... ако завъртиш веднага пали и моментално гасне. Всички захранвания на моторния комп и EZS ги има + оторизациите за палене.
П.п Клиента поиска 2ро мнение и я закара при силвърстар.Тяхната диагноза - верига. Синхронизацията съм я мерил ок е.Грешки никакви И защо пали само след рестарт напоследък? За мен проблема е в моторния комп
П.п Клиента поиска 2ро мнение и я закара при силвърстар.Тяхната диагноза - верига. Синхронизацията съм я мерил ок е.Грешки никакви И защо пали само след рестарт напоследък? За мен проблема е в моторния комп