2.0 tfsi
2.0 tfsi
Ауди А4 2007г 200к.с грешка Р0087-налягането в горивната рейка е много ниско,колата има софтуер и е карана дълго време без проблеми от скоро почва да остава често без турбо налягане,след появата на грешката...при искано 110-бара помпата дава 90,но си върви перфектно в даден момент но винаги на загрял мотор реже буста и след това си идва това без да гасиш мотора,имам помпа за високото налягане и директно пробвах не е от нея,горивен филтър сменен,вала е ок,,Мерих ниското налягане с манометър поддържа от 4-6 бара, в момента в който забие колата исканото налягане и то забива на 6.80(гледано с вас ком)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: 2.0 tfsi
Износен вал или буренце на помпата и няма достатъчен ход.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: 2.0 tfsi
Вала е здрав гледах го ,а буренцето е чисто ново,
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря Дек 19, 2012 8:16 pm
- Местоположение: Добрич
Re: 2.0 tfsi
Контролния модул за помпата в резервоара гледам че сменят при такива симптоми и такава грешка. Аз бих пробвал с него щом всичко е наред и е проверено вече по механичната част. Би трябвало да е тоя модул с номер 4F0906093G.
Re: 2.0 tfsi
Точно такъв е модула,ама не е от него инжекторите проверени нз какво се случва...най вероятно грешката се появява поради недостигнато налягане в системата за високото наляганеsagemmyv65 написа: ↑Нед Окт 24, 2021 8:39 pm Контролния модул за помпата в резервоара гледам че сменят при такива симптоми и такава грешка. Аз бих пробвал с него щом всичко е наред и е проверено вече по механичната част. Би трябвало да е тоя модул с номер 4F0906093G.